Samsung HW-M360/XN - Reviews

Type/soort
soundbar

Dennis 05-02-2018

Mooi geluid, compact

Niet duur voor deze mooie set. Deze set geeft een goed, vol geluid en is absoluut niet storend bij de tv. Bij mij past de soundbar alleen niet onder de tv wat mooier had gestaan.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk gebruik

Minpunten

• Past niet onder mijn tv van Sony.

BasSchoren 08-02-2018

Krachtig geluid

De soundbar heb ik inmiddels een paar weken in bezit. Nog steeds verbaast het me hoe groot verschil een soundbar kan maken qua geluidkwaliteit. Tv programma's klinker duidelijker en helderder en films krijgen een nieuwe beleving doordat je explosies ook kunt ''voelen''. Zelf muziek klinkt vol en warm uit deze soundbar waardoor je hem ook prima kunt gebruiken voor achtergrond muziek.
De soundbar is vrij ligt en compact waardoor het aan de muur bevestigen geen enkel probleem is. De subwoofer is draadloos, je hoeft dus niet met een kabel vanuit de soundbar te werken om de subwoofer aan te sluiten.
De soundbar is draadloos verbonden via bluetooth met onze televisie. Dit werkt perfect en er is geen vertraging. Als je de functie ''Bluetooth Power'' hebt aanstaan gaat de soundbar automatisch aan nadat je de tv hebt aangezet. Dit werkt echter alleen met de bluetooth verbinden. Heeft je tv geen bluetooth dan kan je hem nog altijd verbinden met een 3,5mm jack of een optical kabel.
Het enige nadeel van de soundbar is dat deze en vrij grote stroom adapter heeft waardoor het lastig wordt om deze, als je achter de tv een stroompunt hebt zitten, weg te werken.

Pluspunten

• Krachtig geluid
  • Draadloze subwoofer
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Grote stroomadapter

Bas96 28-01-2018

Kamer vullend geluid

De soundbar geeft een mooi helder geluid, de draadloze subwoofer vult het geluid aan met lage tonen wat bij films tot ''voelbare'' explosies leidt. Tv programma's klinken helder en zelfs muziek komt krachtig uit deze soundbar. Hij is vrij ligt en compact waardoor ophangen geen enkel probleem wordt. Doordat alles draadloos kan met deze soundbar komen er ook amper kabels aan te pas. In mijn geval had ik alleen stroomkabels nodig omdat de tv bluetooth ondersteund om hem met de soundbar te verbinden. Ondersteunt je tv geen bluetooth dan kun je hem altijd nog via een 3,5mm jack verbinden of doormiddel van een optical kabel. Het bedienen van de soundbar gaat ook zeer gemakkelijk via de afstandsbediening van de tv. Heb je ''bluetooth power'' aan staan dan springt de soundbar automatisch aan zodra hij het bluetooth signaal van je tv ontvangt.
Het enige nadeel van deze soundbar vind ik de redelijk grote stroom adapter. Hierdoor kun je als je een stroompunt achter je tv hebt aan de muur deze vrijwel onmogelijk gebruiken.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com