Samsung HW-M360/XN - Reviews

Totaal uitgangsvermogen
Subwoofer vermogen

BasSchoren 08-02-2018

Krachtig geluid

De soundbar heb ik inmiddels een paar weken in bezit. Nog steeds verbaast het me hoe groot verschil een soundbar kan maken qua geluidkwaliteit. Tv programma's klinker duidelijker en helderder en films krijgen een nieuwe beleving doordat je explosies ook kunt ''voelen''. Zelf muziek klinkt vol en warm uit deze soundbar waardoor je hem ook prima kunt gebruiken voor achtergrond muziek.
De soundbar is vrij ligt en compact waardoor het aan de muur bevestigen geen enkel probleem is. De subwoofer is draadloos, je hoeft dus niet met een kabel vanuit de soundbar te werken om de subwoofer aan te sluiten.
De soundbar is draadloos verbonden via bluetooth met onze televisie. Dit werkt perfect en er is geen vertraging. Als je de functie ''Bluetooth Power'' hebt aanstaan gaat de soundbar automatisch aan nadat je de tv hebt aangezet. Dit werkt echter alleen met de bluetooth verbinden. Heeft je tv geen bluetooth dan kan je hem nog altijd verbinden met een 3,5mm jack of een optical kabel.
Het enige nadeel van de soundbar is dat deze en vrij grote stroom adapter heeft waardoor het lastig wordt om deze, als je achter de tv een stroompunt hebt zitten, weg te werken.

Pluspunten

• Krachtig geluid
  • Draadloze subwoofer
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Grote stroomadapter
Geschreven voor: Samsung HW-M360/XN

Dennis 05-02-2018

Mooi geluid, compact

Niet duur voor deze mooie set. Deze set geeft een goed, vol geluid en is absoluut niet storend bij de tv. Bij mij past de soundbar alleen niet onder de tv wat mooier had gestaan.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk gebruik

Minpunten

• Past niet onder mijn tv van Sony.
Geschreven voor: Samsung HW-M360/XN