Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sonos PLAYBASE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Henk 04-10-2019

Zeer mooi geluid.

Geschreven voor: Sonos PLAYBASE

Sinds 2 weken de Sonos playbase in huis, na de installatie (fluitje van een cent) geweldig mooi TV geluid. Ook heel veel streaming mogelijkheden, werkt zeer gemakkelijk met de Sonos app. Ik geniet nu 2 weken van deze hele fijne playbase.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Fijne diepe bas
  • Veel streaming mogelijkheden
  • Goed geluid

Bootje 12-05-2019

Mooi!

Geschreven voor: Sonos PLAYBASE

Dit product gekocht bij Kamera Express. Heel mooi product, heeft schitterend geluid. Past perfect onder mijn 65 inch Bravia. Zeker aan te raden

Pluspunten

• Mooi geluid

Peter 26-12-2018

Sonos Platbase

Geschreven voor: Sonos PLAYBASE

Tv geluid was niet goed vandaar aanschaf vd soos playbase, geluid is top alleen jammer dat deze maar 72 cm breed is en een grote tv er zodoende niet op geplaatst kan worden.

Pluspunten

• geluid
  • makkelijke installatie

Minpunten

• breedte

Frank Schneider 30-03-2018

Mooie verbetering op het standaard geluid

Geschreven voor: Sonos PLAYBASE

Ik heb de playbase al in bezit vanaf dat hij leverbaar was in Nederland. Ik wilde af van mijn versterker met mordaunt short surround set en subwoofer. Met name vanwege gebruiksgemak. Ik heb de playbase in combinatie met twee play 1(links en rechts van de TV.) Het geluid bevalt me goed maar kan niet op tegen een volwaardige surround set met subwoofer. Maar dat verwachte ik ook niet. Het gebruiksgemak is groot, plug en play. In combinatie met de twee play 1 kun je heel aardig muziek luisteren. Het tv geluid is een stuk voller, en bij films en gebruik van de playstation kun je aardig knallen. Echter, het is geen volwaardig surround. Overigens heeft het me wel wat moeite gekost om het zo in te stellen dat ik gewoon tv kijken aangenaam vind. Voor mij werkt het het beste door spraakversterking aan te zetten en standaard de nachtstand aan. Anders krijg je teveel bas naar mijn smaak. Via de Sonos app zet je dat makkelijk aan en uit als je switched naar fil kijken.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • verrijkt het geluid van je TV
  • in combi met losse play 1 ook goed voor muziek
  • goed ontwerp om te zien

Minpunten

• redelijk prijzig
  • geen volwaardig surround
  • audiofielen beter af met echte speakers

Patrick 31-12-2017

Geweldige sound

Geschreven voor: Sonos PLAYBASE

Na grote twijfels om veel geld uit te geven voor een beter tv geluid.....is de playbase toch een mooie investering.... na enige instel wijzigingen op de ziggobox en de tv is het genieten van films en het mooie diepe geluid ervan....... je kan alles instellingen zoals jij fat wilt

Pluspunten

• Eenvoudige installatie met andere sonos producten

Minpunten

• De prijs

Peter 09-12-2017

Viel tegen, retour gestuurd

Geschreven voor: Sonos PLAYBASE

Het geluid van de hogere tonen, met name van veel zangstemmen is scherp en niet aangenaam. Het geluid is ook helemaal niet ruimtelijk. Ik heb het wel drie keer opnieuw ingesteld met de trueplay software, maar het hielp niet. Onze woonkamer is groter dan gemiddeld. Wel veel bas en volume mogelijk, maar als ik hem harder zette irriteerde het scherpere onaangename geluid. We hebben met zeven verschillende mensen geluisterd, en met veel muziek stijlen, maar niemand vond het een prettig geluid.

Software werkt wel goed, maar geluid is het belangrijkste. Had me er op verheugd, maar viel erg tegen. Heb hem weer retour gestuurd, want zou hem toch niet gebruiken. Zeker het geld niet waard.

Pluspunten

• Veel bas voor klein apparaat
  • Veel volume mogelijk

Minpunten

• Scherpe hogere tonen
  • Zangstemmen niet mooi
  • Geen ruimtelijk geluid
  • Prijs/prestatie verhouding

Harris 22-10-2017

Slimme afmetingen, modern en zuiver geluid

Zeer moderne uitstraling.
Vanwege de vorm kan de tv met zijn standaard mooi hierop staan.
Een HDMI of nog een extra optische ingang naast de optische ingang zou fijn zijn.

Pluspunten

• Geluid
  • Modern praktische afmeting

Minpunten

• Geen extra ingang
  • Alleen zwart wit

Robert 19-10-2017

Prachtig

Geschreven voor: Sonos PLAYBASE

Als eerste Sonos product gekocht. Voorgenomen uitbreidingen zijn twee sonos play 1 ( ik wacht op het nieuwe model) en een sub. Staat dus nu als stand alone. Prima geluid, prachtige minimalistische vormgeving en zeer eenvoudig aan te sluiten en via de app te bedienen. Vorige week ook de NAIM Mu-zo (a1150€) geluisterd. Dat was wel een verschil met de playbase die qua klank minder is maar ik wil gaan voor 5.1 surroundgeluid in de nabije toekomst en de NAÏM kan ik niet uitbreiden. Ik heb de base met een netwerk kabel aangesloten ivm stabiliteit. Erg tevreden tot nu toe

Pluspunten

• Formaat
  • Vormgeving
  • Geluid

Patrick 19-09-2017

Zeer goede keus

Geschreven voor: Sonos PLAYBASE

Niet twijfelen want er zitten geen nadelen aan. Als je de ruimte hebt om deze Playbase neer te zetten is het een top aankoop. Zeer eenvoudig te bedienen via je mobiel. Geluid is mooi, helder maar niet schel.

• Gebruiksvriendelijk

Bert C. 05-04-2017

makkelijke en snelle installatie

Geschreven voor: Sonos PLAYBASE

Gisteren binnen gekregen, snel en makkelijk aan te sluiten en te installeren
Goed geluid met alleen al de playbase, duidelijke bas en hoge tonen
wat een verschil met het originele tv geluid

Pluspunten

• vormgeving
  • installatie

Minpunten

• geen