LG SJ9 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG SJ9 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Gerrit 11-02-2019

Prima product, maar zeer slechte Bluetooth beveiliging

Geschreven voor: LG SJ9 zwart

De geluidskwaliteit is perfect en heeft voldoende volume om een grote woonkamer met geluid te vullen.
Het 3D geluid via de 2 verticale speakers is niet helemaal wst ik er van verwacht had.
De Bluetooth beveiliging is echt waardeloos. Iedereen die binnen het bereik van de soundbar komt kan deze zonder problemen overnemen. Ook wanneer jij lekker naar een film zit te kijken. Er is geen wachtwoord en ook niet de mogelijkheid om Bluetooth uit te schakelen. Na contact met de helpdesk kreeg ik te horen dat ik mijn buren maar moest vragen om hem niet over te nemen.
Een 2e email met een referentie naar een Canadese fix van LG voor een andere soundbar resulteerde in een reactie waarbij er misschien nog wel wat gedaan kon worden. Nu maar geduldig afwachten.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit

Minpunten

• Enorm slechte Bluetooth beveiliging
  • Slechte ondersteuning

joop 26-11-2017

lg sj9 soundbar

Geschreven voor: LG SJ9 zwart

deze soundbar gekocht bij bcc een geweldig geluid en doet echt niet onder voor sonos of bose en voor deze prijs compleet met subwoofer een topper het enige minpunt is ik heb spotify op mijn laptop en als ik mijn laptop open stopt de tv en zoekt meteen de bluetooth verbinding dus moet ik de bluetooth op de computer uitzetten als ik geen muziek wil luisteren verder top aankoop

Pluspunten

• subwoofer goed regelbaar

Minpunten

• bluetooth uitzetten
  • is wel lang hoort bij grote tv