Sony HTMT500 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HTMT500 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Stur 01-04-2021

Snel stuk

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

Binnen 3 jaar begint hij vreemd te doen en begeeft het. Blijft hangen in please wait en is niet meer te restten. Helaas niet meer te repareren. Zijn geen onderdelen meer. Erg snel voor een apparaat van 450 euro.

Janssen 14-08-2018

Doet niets meer

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

In januari 2018 gekocht en tot een aantal weken geleden was ik erg tevreden. Wat er gebeurd is weet ik niet maar ineens geen contact meer met onze Sony 4K tv en ook geen Bluetooth. Van alles geprobeerd met zowel soundbar als tv zoals harde reset van beide en naar fabrieksinstellingen maar helaas geen effect. Nu opgestuurd via Wehkamp voor reparatie in de garantietermijn. Afwachten dus!

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• Defect

Geert 30-04-2018

problemen genoeg gehad

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

Na aanvankelijk snelle installatie voortdurend problemen gehad: niet aanspringen bij TV aanzetten, home knop niet functioneren, uiteindelijk meestal of geen geluid of niet gesynchroniseerd te krijgen. Terug blijven gaan naar Mediamarkt reparatie: die sturen het naar Sony. Tot 2 keer toe moederbord vervangen! Probleem uiteindelijk door prima mediamarkt dienst zelf opgelost. Maar sommige functies doen het niet door incomptabiliteit met Samsung tv. (staat in de kleine lettertjes). Nu goede functie van geluid, maar soundbar moet constant aan blijven staan. Voordeel blijft dat de maatvoering geschikt is als je weinig plaats hebt.

Janssen 22-07-2019

Ik was ook heel enthousiast over deze set. Goed geluid zeker. Eerst een set gehad met dezelfde problemen als hierboven, tot 2x naar repair-centrum. Ook moederbord vervangen en toen voor even goed maar toen geen contact meer met subwoofer. Geld terug ontvangen. Prima opgelost!! Toen toch maar weer dezelfde set besteld bij Otto, hopende dat deze goed was. Na 9 maand weer hetzelfde probleem en weer opgestuurd. Nu in afwachting, zal ook wel weer moederbord zijn. Echt dezelfde problemen als boven.

Janssen 31-07-2019

En idd weer moederbord defect en vervangen. Best heel jammer dat dit nu de 2e set is met hetzelfde probleem. Toch misschien maar eens verder kijken in de toekomst.

Janssen 26-04-2018

Perfect

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

Nu deze soundbar een aantal maanden in gebruik en nog veel meer mogelijkheden ontdekt. Ik beveel hem aan iedereen aan!!

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Gebruiksgemak
  • Geluid

John 05-02-2018

Goede sound

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

Goede kleine soundbar, uitstekend geluid en zeer veel mogelijkheden bluetooth, zowel draadloos of bedraad

Pluspunten

• Goede bediening
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Usb

Tim 04-02-2018

Heel goed geluid, zoals we van sony verwachten.

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

Goed geluid zoals verwacht van sony, prijs kwaliteit is uitstekend!!! Deze compacte soundbar raad ik iedereen aan in kleine ruimtes.

Pluspunten

• Geluid
  • Grootte
  • Prijs

Minpunten

• Geen hdmi kabel

Henk 03-02-2018

Compact en gebruikersvriendelijk

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

Compacte uitvoering van een soundbar met een zeer goede geluidsweergave en eenvoudig te installeren.

Pluspunten

• Compact
  • Prijs
  • Kwaliteit

S.Willemse 02-02-2018

Fijn geluid, mooie bas

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

Makkelijk te installeren, Mooie heldere tonen en voldoende bas. Zelfs een beetje surround bij het kijken naar films. Verschillende instelmogelijkheden. Dus zeker zijn geld waard en een hele verbetering tov mijn tv geluid.

Pluspunten

• heldere tonen
  • bas
  • makkelijk te bedienen en te installeren
  • platte subwoofer, past dus makkelijk onder de bank

Minpunten

• geen

MULLIE ANNIE 02-02-2018

NIEUWE TV

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

prijs kwaliteit;; een topproduct led tv uhd sony,,,we vergeleken in electro taelman bellegem verschillende aanbiedingen van tv s met elk hun kwaliteit en mogelijkheden, betreft prijs /kwaliteit kwam de sony tv er als de beste uit;

Pluspunten

• BEELDSCHERM
  • SOUNDBAR AAN AANTREKKELIJKE PRIJS

Johanna 31-01-2018

Prachtige vormgeving, geweldig geluid.

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

Geweldige weergave van het geluid van de tv, maar ook als Bluetooth speaker absoluut een aanwinst. Het hele gezin geniet ervan!

Pluspunten

• Subtiel qua vormgeving
  • Gemakkelijke installatie
  • Sub-woofer zeer flexibel plaatsbaar

Gosse 31-01-2018

Compacte knaller!

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

Na veel zoeken kwam ik deze soundbar met subwoofer tegen. De Sony HT-MT500 is een mooie compacte soundbar met subwoofer, mooi afgewerkt met een lederen look. Makkelijk te installeren en ook makkelijk in gebruik.
Er zit aardig wat power in deze zet, makkelijk verbonden via Spotify of bluetooth. Zeker tevreden met deze aankoop!

Pluspunten

• Lekkere bass
  • Mooie afwerking
  • Gebruiksvriendelijk
  • Subwoofer draadloos en uit het zicht
  • Goede prijs

Minpunten

• Geen HDMI kabel meegeleverd

Linda 30-01-2018

Fijne aankoop!

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

Goede en mooie soundbar met mooi geluid. Handig in de bediening. Om het geluid echt van alle kanten te laten komen, zou ik er nog een losse box bij kopen.

Pluspunten

• mooi geluid
  • goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• geen HDMI kabel

Richard Bakker 29-01-2018

Sony HT-MT 500 Topper!

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

sinds een aantal dagen deze soundbar in mijn bezit en ben super tevreden met de kwaliteit. Het geluid wat uit de vrij compacte soundbar komt is van hoge kwalteit. Ook het aansluiten ging super makkelijk. Ik heb hem via HDMI (ARC) aangesloten op m'n TV. Ook media afspelen via bluetooth en de ingebouwde chromecast gaat er gemakkelijk. Echt een aanrader als je veel waar wil voor je geld en op zoek bent naar een compacte soundbar + subwoofer.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • uitstraling
  • eenvoudig aan te sluiten

Minpunten

• nog niet ontdekt

FB 28-01-2018

Zeer goed geluid

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

Zeer goede soundbar mooi geluid voor een mooie prijs.
Is erg gemakkelijk in het aansluiten van de tv 1 HDMI kabel is genoeg.

W FOPPEN 27-01-2018

AANKOOP SONY HT-MT-500

fANTASTISCHE KRACHTIGE SOUNDBAR.
kWAITEIT EN PRIJS VERHOUDING OOK GOED.
iK BEVEEL DIT PRODUKT ZEKER AAN.

Pluspunten

• MOOI EN KLEIN DESIGN.

Minpunten

• NIET ONTDEKT

marco h 16-01-2018

ht mt 500

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

makkelijk aan sluiten helaas hebben wij een tv met 1 hdmi aansluiting tja 11jaar oud en een sony die gaan zelden kapot dus aan gesloten via analoge ingang werkt verder super

Pluspunten

• makkelijk aansluiten
  • makkelijke bediening

Rudi 10-01-2018

Prijs kwaliteit dik in orde

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

leuk ding ..gemakkelijke bediening mooi geluid ..voor mij uitstekend voor die prijs..gemakkelijk is ook de draadloze subwoofer..

Pluspunten

• mooie klank
  • veel mogelijkheden o.a.bluetooth...spotify..etc..
  • mooi uitzicht
  • gemakkelijke bediening
  • prijs kwaliteit dik in orde

Goos 06-01-2018

Mooi compacte soundbar met een fantastisch geluid

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

Via diverse sites uitgekomen bij deze soundbar van Sony. Mooi compact en een erg goed geluid. Gemakkelijke handleiding, alles werkte in 1 keer. Echt een aanrader!! Zeker i.c.m. met mijn Sony bravia 4K HDR tv.

Pluspunten

• Compact model
  • Geluid
  • Uitgebreide mogelijkheden

Minpunten

• geen

Arthur 03-01-2018

Paar dagen in bezit, erg tevreden.

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

Paar dagen in bezit, nog geen negatieve punten gevonden. Aangesloten op een TV uit 2011 dmv HDMI ARC, dit werkt erg goed de soundbar gaat automatisch aan als ik de TV aanzet. De Chromecast audio en Spotify connect functies zijn erg gebruiksvriendelijk. Verder is het de draadloze subwoofer ook een geweldige uitkomst. De verbinding tussen de soundbar en subwoofer is standaard niet beveiligd, dit kan dmv SecureLink beveiligd worden zodat er minder kans op interferentie is met apparatuur van buren.

Pluspunten

• Formaat
  • Geluidskwaliteit
  • Makkelijk te installeren
  • Gebruiksvriendelijk
  • Draadloze subwoofer

Minpunten

• Prijs
  • Geen video streaming

Armand 31-12-2017

Wat een verschil in geluid, na jaren alleen tv-speakers

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

Prima product voor persoonlijke situatie, n.l. alleen soundbarlengtemaat van max. 65 cm mogelijk in kast onder tv. Na (snelle) installering met HMDI ( kabel extra bijbestellen!) voldeed deze meteen aan onze verwachtingen. Naast draadloze subwoofer nog exrta draadloze speakers bij te plaatsen voor verbetering surround effect. Uitgebreide afstandsbediening m.o.a. wifi, bluetooth, Chromecast en Spotify.

Pluspunten

• Afstandsbediening met vele ondersteuningen.
  • Prima volle sound.
  • Eenvoudig naar pers. voorkeursgeluid

Minpunten

• HMDI- kabel extra bestellen.

Geert 31-12-2017

TV geluid nu pas goed hoorbaar

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

Ik heb 2 hoorapparaten en moest me bij een platte TV behelpen met een ringleiding systeem in de kamer. Gesproken tekst bleef duidelijk een probleem, en via de ringleiding horen beperkt het verstaan met huisgenoten. Met deze Sony soundbar is het geluid al prima hoorbaar met zelfs matige versterking doordat het recht naar voren is gericht. Dit type HTMT500 is bovendien aanzienlijk kleiner (50 cm lang, 11 cm diep, 8 cm hoog) dan de meeste soundbars, die vaak al rond de 1 meter lang zijn.

Pluspunten

• verstaanbaarheid TV geluid
  • klein formaat, slechts 50 cm breed

Frans Cornet 29-12-2017

Kleine afmetingen, riante bas

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

Het is verreweg de smalste soundbar die beschikbaar is. Dat was ivm tv-meubel belangrijk. De smalle subwoofer past ook al snel ergens. De speakertjes van de tv zijn waardeloos, die zitten tegenwoordig aan de achterkant van de tv, wie verzint zoiets. Met deze sounbar is alles weer verstaanbaar zonder dat je het geluid hard hoeft te zetten. En de lage tonen zijn nu ook hoorbaar! Kortom: een hele verbetering t.o.v. het standaardgeluid uit de tv. Maar het is in de verste verte totaal geen volwaardige vervanger van een goede stereo-installatie, als je dat verwacht is het een teleurstelling (dit zet ik er maar even bij voor de klassieke muziekliefhebbers onder ons).

Pluspunten

• Smalle afmetingen
  • Draadloze subwoofer
  • Spraak is goed verstaanbaar

Minpunten

• Een hifi stereo-installatie klinkt veel beter

ron n 28-12-2017

prima geluid voor de prijs

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

ik heb dit product gekocht om de tv geluiden te optimaliseren. Hij voldoet prima. Meerwaarde is ook nog eens de vele andere mogelijkheden die deze sound bar biedt.

Pluspunten

• uitstekend geluid
  • gebruiksgemak
  • makkelijk te installeren

Minpunten

• geen

Johannes Jansen 28-12-2017

Mooi design, zeer goede aanvulling op geluid van de TV

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

Mooi design. Compacte soudbar met een smalle subwoofer die je ook onder een bank of kast kan plaatsen. Geeft met de draadloze subwoofer een mooi geluid met een warme klank. Het geluid is 100 % verbeterd ten opzichte het standaard tv geluid. Prijs kwaliteit is goed, je krijgt een mooi systeem. Is zeer makkelijk te installeren. Er zitten veel mogelijkheden op zoals Wifi, Bleutooth, waardoor je vanaf ieder apparaat in huis muziek kan beluisteren. Een mooi product waar ik veel plezier aan beleef.

Pluspunten

• Compact
  • Zeer goed geluid
  • Makkelijk te installeren
  • Veel mogelijkheden

Kees 25-12-2017

Fantastische soundbar

Geschreven voor: Sony HTMT500 zwart

Mooie, strak uitgevoerd design. Geweldig geluid en beperkte afmetingen. Maakt mij systeem compleet. Wireless basbox kan mooi weggewerkt worden onder de bank.

Pluspunten

• Compact design
  • WIFI multiroom mogelijkheden
  • Google casting ingebouwd
  • Geweldig geluid

Minpunten

• Gedateerde app op android en ipad,