Heos Bar zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Heos Bar zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sebastian A. 10-12-2019

Heos bar. Zeer goed geluid, gebruiksgemak en design

Geschreven voor: Heos Bar zwart

Ik heb deze Heos bar aangesloten op subwoofer en 2 heos 3 speakers. Super simpel om draadloos 5.1 home cinema surround systeem te creëren. Geluid erg goed en mooi design. Sound bar is wel iets aan de grote kant. Service was super

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruiksgemak
  • Installatie

Minpunten

• Aan grote kant

Maurice 05-01-2019

Fantastisch geluid

Geschreven voor: Heos Bar zwart

Heos bar erg makkelijk aan te sluiten.
Wat een geweldig geluid komt er uit de bar. Nu nog zonder subwoofer, maar zal niet lang meer duren. Vol geluid.
App werkt prima, veel mogelijkheden.

Pluspunten

• Geluid kwaliteit
  • Functionaliteit
  • Uitstraling

Minpunten

• Prijs

Ruud 1961 01-12-2018

heos bar samen met h1 hs2 speakers

Geschreven voor: Heos Bar zwart

Sinds een half jaar in bezit van de heos bar.
Makkelijk aan te sluiten en een prima geluid voor tv.
Voor muziek heb ik er 2 h1 speakers bijgekocht om een wat meer kamervullend geluid mee te krijgen.
Laatste weken wat problemen met de speakers die geregeld uitvallen.
Iedere keer terug naar fabrieksinstellingen en updaten.
Na de update geeft de app aan dat alles bijgewerkt is maar je hem dan wegkijkt zegt hij dat je weer moet updaten en krijg je de app niet meer weg.
Misschien heeft iemand dit probleem ook en heeft de oplossing,de heos hulplijn ieder geval niet.
Die zeggen steeds iets anders.

Pluspunten

• voor tv goed geluid
  • snelle geïnstalleerd

Minpunten

• waardeloze app
  • slechte ondersteuning

Fred van Galen 21-09-2018

Perfect geluid

Geschreven voor: Heos Bar zwart

Sinds een aantal weken in bezit, voordelige aankoop via de ING rentepunten.

Was al even op zoek naar een draadloos systeem en na lang zelf-beraad en gedegen onderzoek (reviews diverse site's) bij HEOS uitgekomen.
Heb de Heos bar verbonden met 2 Heos 1 speakers voor een surround effect.
De subwoofer (welke ik op dit moment door het prachtige geluid niet mis) is iets voor de toekomst.
De soundbar is onder mijn TV (Samsung Q7 49) geplaatst.
Beide speakers weggemoffeld in de huiskamer, draadloos verbonden via het netwerk.
De TV direct verbonden via een HDMI (ARC) kabel.

Instaleren een wassen neus.

Enige "probleem" is het eigen maken van de APP, pria gelukt m.b.v google etc.
De APP zou een stuk beter moeten kunnen.

Muziek afspelen via Server / Tidal / Plex (tv) gaat perfect en klinkt subliem.

Al met al een dikke aanrader !!!!!!!

Pluspunten

• Geluid
  • Geen kabels
  • Muziek via Tidal / Plex / Server etc

Minpunten

• De android app, is wennen

Boss 07-12-2017

Easy

Geschreven voor: Heos Bar zwart

Gekocht uitgepakt en aangesloten, app 3x gedownload (Iphone Ipad en Samsung phone) en via de app ingesteld
TV via optische kabel, en genieten maar
Direct een voller geluid bij de films, via de app radio luisteren of je favoriete muziek via (in ons geval) via deezer

Pluspunten

• Easy installatie wel mbv app
  • Mooie diepe sound
  • Volume ook te regelen via afstandbedienig tv

Minpunten

• App menu kan hier en daar logischer (I-os)

G 07-12-2017

Top apparaat die heks bar

Geschreven voor: Heos Bar zwart

Super apparaat las al hele goede beoordelingen maar die kwamen niet in de buurt van de werkelijkheid prachtig geluid makkelijk te installeren we hadden hem veel eerder moeten kopen.
Maar gelukkig nu kunnen met de kerst in iedergeval genieten van een prachtig geluid
Een echte aanrader om hem nog voor de kerst te kopen dus

Pluspunten

• Super geluid
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Had er eerder mogen zijn

Kamiel 05-12-2017

HEOS soundbar in 5.1 opstelling

Geschreven voor: Heos Bar zwart

Omdat ik wilde streamen met o.a. Spotify en beter geluid wilde vanuit de tv voldeed mijn huidige set niet meer. Daarnaast had ik geen zin in dat gedoe met kabels trekken. Draadloos most het zijn! Sonos was het eerste waar ik aan dacht, ik vond Het wel iets teveel opgehyped met (goede) marketing...dat sonos. Toch wilde weten waarom iedereen met dat merk wegloopt!? Ik was niet onder de indruk (design? moah...geluid?...ook moah) dus moest ik verder zoeke...tot ik HEOS van Denon ontdekte! Denon ken ik al van kinds af aan en stond altijd goed bekend. Als je dan luistert, kijkt en vergelijkt de technische oplossingen (Bluetooth, veel HDMI aansluitingen, geen extra wifi versterkers nodig) dan komt HEOS echt als winnaar uit de bus. En het allerbelangrijkste?? Het geluid vind ik zoveel beter dan sonos of bose!

Ik heb gekozen voor een HEOS bar, Sub en 2 x HEOS 1 op mooie vogel’s standaards. Elke film is genieten nu of binnenkomen en hop...lekker muziekje aan via je smart phone!

Als ik kritiek mag hebben dan is het over de app, die is niet logisch noch intuïtief. Na een paar keer weet je alles wel te vinden maar dat kan wel wat beter voor een dergelijke investering!

Pluspunten

• Geluid
  • Snel aan te sluiten
  • Veel aansluitmogelijkheden

Minpunten

• De app is niet intuïtief

hoeks636 02-06-2019

Ik heb sinds kort de zelfde opstelling. Ik ervaar de achter speaker erg zacht. (weinig volume) Mischien doe ik iets niet goed.

Gerard 28-11-2017

Prachtig geluid en hi-res audio in fraai design

Geschreven voor: Heos Bar zwart

Mijn oude Denon 2.1 set was aan vervanging toe. Na goed te hebben georiënteerd op diverse systemen uiteindelijk toegespitst op draadloze systemen. Sonos, HEOS, Bluesound en o.a. ook Naim. De keuze viel op de Denon HEOS vanwege de prijs-kwaliteitverhouding. De geluidskwaliteit is fantastisch en ik vind het zonder twijfel mooier, evenwichtiger en meer detailweergave geven dan zijn grootste concurrent Sonos. Ook het design spreekt aan. Installatie is simpel via de bestaande WiFi of ethernet. Je smartphone connect je de eerste keer mbv een mini Usb kabeltje. De plaatsing van het stereogeluid is prima en alles komt mooi los van de achtergrond. Maar je moet dan wel niet te ver aan de zijkant zitten. Er is een duidelijke sweet spot. Om ook in onze eetkamer een vol geluid te hebben heb ik er ook een HEOS 5 bijgekocht. Via de HEOS app kun je beide speakers synchroniseren en dezelfde muziek laten afspelen. Je kunt zelfs de geluidssterkte van de speakers via de app individueel regelen en op elkaar afstemmen. Vanaf de bank kan ik zo het stereogeluid als het ware verbreden. De HEOS bar is 110 cm breed en staat bij mij onder onze LG led tv die even breed is. Dat geeft een mooi geheel, wat zeker niet te zwaar oogt. Maar met een compactere tv kan de soundbar wellicht te veel aanwezig zijn. Desalniettemin vind ik het een geslaagd ontwerp wat solide en fraai is afgewerkt. Met 2 kleine slede pootjes komt hij iets los van de ondergrond en geeft het een chique uitstraling. De wat afgeronde edge design wat ook in de andere HEOS modellen is doorgevoerd be valt mij prima.
Het geluid van de tv zelf staat nu standaard uit en wordt volledig weergegeven door de soundbar. Films en muziekprogrammas beleef je nu met bioscoopgeluid. Ik heb nog geen seconde een subwoofer gemist. Ik luister naar diverse muziekstijlen van pop, jazzy, klassiek tot wereldmuziek. Alles klinkt fantastisch. Ik beveel je dit product van harte aan en adviseer je om je favoriete muziek mee te nemen voor een demo.luister bijvoorbeeld eens naar Gregory Porter's prachtige Water under bridges of Musical genocide en je bent verkocht. Zelf luister ik momenteel graag naar Mariza en het indrukwekkende Concerto em Lisboa. Fenomenaal! Met Spotify connect, Tidal, Deezer, Napster, tunein en Soundcloud, heb je voldoende internetmuziekdiensten ter beschikking. Ook zijn er voldoende aansluitmogelijkheden via optical in/ out en 4 HDMI aansluitingen HDMI inputs (4K-compatible HDMI 2.0a HDCP 2.2 input, zowel als een ARC-compatible output) naast coaxial audio input, een 3.5mm stereo jack, een USB ingang en een Ethernet LAN verbinding.
€ 799,- is een flink bedrag maar zeker niet teveel. Als ING klant kun je via rentepunten een interessante korting krijgen. Dan is de keuze snel gemaakt!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit 4K hi res audio
  • Stereobeeld en basweergave zonder subwoofer
  • Geschikt voor muziek en thuisbioscoop

Minpunten

• heos app kan beter

Willy 28-11-2017

Een GROOTS geluid in de lage én hoge tonen.

Geschreven voor: Heos Bar zwart

Met de aanschaf van de HEOS Soundbar werd het geluid, bij het kijken van een film, vele malen intenser. Door zijn prestaties hoef je niet aan een Subwoofer te denken. Een groots geluid in hoge en lage tonen. Door deze ervaring heb ik al snel twee HEOS1 speakers aangeschaft om het geheel "compleet" te maken. Muziek afspelen en "thuisbioskoopgeluid" voor beide een 10.

Pluspunten

• Voldoende aansluitingen voor randapparatuur.
  • Heldere hoge tonen en volle bas.
  • Mooie vormgeving.
  • Een gebruiksvriendelijke app.
  • Goedberijkbare en kundige Denon support.

Michael 28-11-2017

Geweldig geluid en vele aansluitmogelijkheden

Geschreven voor: Heos Bar zwart

Na begonnen te zijn met twee HEOS 1 HS2 om te proberen was ik al snel om. Wat een geluid uit boxjes van deze omvang, zowel hoog als laag. Ik kon niet anders dan ook de HEOS bar hier aan toe te voegen zodat m'n JBL zuilen de kamer uit konden. Was wel een investering, heb ze nog voor 999 euro gekocht, maar heb hier geen spijt van. Ook hier weer, wat een geluid, zelfs zonder de extra SUB.
Zo af en toe wel wat problemen met de surround instellingen van de HEOS 1's maar je kunt heel eenvoudig vanuit de app een call loggen bij support waarna het probleem wordt geanalyseerd en opgelost. De service is dan ook goed te noemen.
Het gebruik van de app is wellicht niet zo intuïtief als die van Sonos maar ook daar wen je wel aan. Het groeperen of loskoppelen van de boxen vanuit de app is eenvoudig en snel te bewerkstelligen waarmee je snel ruimtes kunt aanpassen.
Al met al een prima product met voldoende aansluitmogelijkheden maar vooral een fantastisch geluid.

Pluspunten

• Fantastisch geluik
  • Vele aansluitmogelijkheden
  • Zelfs zonder sub indrukwekkende bas

Minpunten

• Prijs

RichDenHaag 27-11-2017

Prachtig geluid, mooi design, aansluiten was kinderspel

Geschreven voor: Heos Bar zwart

De HEOS Bar ziet er geweldig uit, en het geluid is prachtig. Hoog, midden, laag - duidelijke gedefinieerd. De bas vind ik diep genoeg, voor het luisteren naar muziek heb ik geen subwoorder nodig.
Wij hebben hem onder het scherm van de TV gehangen. Het geeft behoorlijk ruimtelijk geluid, ondanks de afmetingen van 110 cm. Overigens ben ik wel van plan 2x een HEOS 3 erbij te zetten voor meer ruimtelijke informatie en nog meer kamervullend geluid. Maar ja, je kunt modulair uitbreiden naar behoefte!
Uitpakken en aansluiten was kinderspel. Alleen het password van het Wifi netwerk invoeren, twee HDMI stekkers erin, en klaar. Het werkt. Zoals het hoort!
Mijn vrouw is blij dat de stereoelementen weg kunnen, evenals de draden die de speakers verbinden. Not to mention dat er geen grote subwoofer meer in de kamer staat.

Pluspunten

• "Installeren" kinderspel - geen IT opleiding nodig
  • Speakers draadloos aansluiten
  • Modulair uit te breiden
  • Mooi geluid, hoog, midden, laag, alles in balans

Minpunten

• Nog geen Trueplay (volgende softw update?)

Slugger 27-11-2017

Prachtig geluid en veel aansluit mogelijkheden

Heb een heos soundbar en woofer met 2 losse boxen heos 1
Was makkelijk te instaleren zorg wel voor een goede internet snelheid
Overal zitten usb poorten in voor je eigen muziek , is allemaal makelijk te bedienen via heos app
Ben er blij mee dat ik deze stap heb genomen

Pluspunten

• Geluid
  • Bedienings gemak

Quincent 27-11-2017

HEOS soundbar + sub + 2x HEOS1

Geschreven voor: Heos Bar zwart

In ons huishouden waren reeds een aantal HEOS boxen aanwezig en wilde ik deze uitbreiden met een home cinema set, ter vervanging van mijn huidige 5.1 set.

Helaas in het korte verleden al eens de Homecinema set van Denon gekocht, maar dat was een regelrechte teleurstelling. Eenmaal weer ingepakt en teruggebracht, gewacht totdat de nieuw soundbar uit zou komen. En deze is sinds begin augustus dan ook in bezit.

Expert Nijkerk heeft voor mij de soundbar en sub opgesteld, zodat ik deze uitgebreid kon testen en horen. Uitstekende service, waarvoor hulde!! In de winkel raakte ik overtuigd, inpakken, naar huis, weer uitpakken en binnen 30 min. volledig geïnstalleerd: soundbar, sub en 2x HEOS1. Alle apparaten aangesloten (DVD speler, tv, ziggo box, apple tv) en luisteren maar.

Op dat de app soms niet helemaal geweldig werkt: de overige boxen niet in dezelfde groep wil plaatsen of dat de boxen niet worden weergegeven (en dan de afstandbediening moeten pakken), zijn we uitermate tevreden over de kwaliteit van het geluid.

Via de app kan je de boxen onderling beter afstemmen, EQ en sneltoetsen instellen. Qua geluidsbeleving hebben we nog niet alles getest, maar het stereo geluid bij muziek en 5.1 bij tv geluid zijn zeer goed. Nu nog eens een goede actiefilm testen. Overigens hebben wij de sub aan de andere kant van de kamer staan (achter de bank) en daardoor ook zachter gezet.

Voordeel is dat je ook andere boxen in het huis in de groep kan plaatsen en vervolgens eventueel de vertraging er uit halen. Daarbij zijn de boxen draadloos verbonden en scheelt dat een boel kabels in de woonkamer. Wel is de soundbar voor onze tv (49") redelijk fors en is de prijs een bittere pil. Maar al met al een betere investering dan iets vergelijkbaars van de concurrenten.

Als je van multi-room, gemak en goed geluid houd, zou ik deze set zeker aanraden!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Afstandbediening voor fail safe
  • Veel aansluitingsmogelijkheden
  • Weinig kabels
  • Makkelijk te installeren + koppelen boxen

Minpunten

• Prijs
  • Bar is redelijk fors
  • App moet nog beter

Andre 27-11-2017

Mooi geluid in een goede vormgeving

Geschreven voor: Heos Bar zwart

Onlangs een nieuwe woning gekocht en daar bleek dat onze TV kast niet echt meer past. Op zoek naar een mooie nieuwe strakke kast, kwamen we erachter dat onze versterker niet meer past. Dus op zoek naar een nieuwe verstrekker. Aangekomen bij de beste Audio en TV zaak van Emmen, Schomaker TV, werd aangegeven waarom niet investeren in draadloze boxen. Heb je in principe geen versterker meer nodig en ben je alle kabels kwijt. Dit sprak mijn vrouw zeer aan. Ik moest wennen aan het idee dat ik mijn mooie zuilen moest inleveren. Maar al gauw hadden we de eerste HEOS speaker de 3 aangeschaft voor in de keuken. Wat een geweldig apparaat met mooi geluid. Niet lang daarna besloten om de boxen in de kamer om te ruilen voor de HEOS BAR. Een super bar met mooi stereo geluid en zelfs zonder achterspeakers al een surround geluid. Dit hadden we eerder moeten doen. Ondanks dat de bas al goed te noemen is, hebben we gisteren besloten om onze HEOS hobby verder uit te breiden met een HEOS SUB en 2 HEOS 1 speaker voor achter de bank. Voor iedereen die twijfelt niet doen, kopen!!! Oh ja, we hebben ook nog geluisterd naar Sonos, maar voor ons geen twijfel over het betere geluid van HEOS, de extra mogelijkheden, zoals Bluetooth en USB aansluiting. Voor ons geen andere draadloze speakers in huis.

Pluspunten

• Geluid
  • Vormgeving
  • Gemakkelijk aansluiten
  • Extra aansluit mogelijkheden
  • HEOS App

Minpunten

• HEOS app kan iets uitgebreider
  • Alleen Betaalde Spotify af te luisteren

Wezenberg 27-11-2017

Mooi spul

Geschreven voor: Heos Bar zwart

De HEOS bar is makkelijk te installeren en te gebruiken. Dankzij de app snel te bedienen.
Krijg van alle kanten complimenten wat een goed tvgeluid we nu hebben.

Pluspunten

• Fijn geluid
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Toch wat groot voor een 42inch tv

Davy 26-11-2017

Groots geluid en surround!

Geschreven voor: Heos Bar zwart

Na het lezen van diverse reviews ben ik overgestapt van de sonos 5.1 setup naar Denon heos 5.1 setup, voorzien van de heos bar, de heos sub en 2 heos 3 speakers. Ik kan iedereen alleen maar aanraden om voor het heos systeem te kiezen. Dit is naar mijn mening een stap hoger qua geluid en functionaliteit. Het surroundgeluid van de Heos Bar zonder de toegevoegde speakers is geweldig. En met alle aansluitingen maakt het het systeem alleen maar meer geweldig. Bluetooth en high res geluid geeft alleen al een meerwaarde voor mij. Voor mensen die twijfelen, zoek niet verder, u zult niet teleurgesteld worden!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Aansluitingen 4x HDMI, optisch, Bluetooth, ...
  • High res geluid
  • Surround formaten

Minpunten

• groot formaat (voor kleine tv’s)

mpeters99 26-11-2017

Perfect geluid met veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Heos Bar zwart

Deze soundbar ziet er niet alleen mooi uit, maar het geluid is perfect. Ik heb de soundbar, de subwoofer en 2 x Heos 1 met Go-pack. de Heos 1 nemen we geregeld mee als we ergens heen gaan. De accu gaat lang mee en hij is ook nog eens bestand tegen regen en water. Mijn vrouw neemt de Heos 1vaak mee naar de zolder als ze even gaat strijken. De soundbar is gewoon perfect. Het geluid is zo goed dat ik mijn vorige 5.1 set echt niet mis.
De app voor de heos werkt heel gemakkelijk en snel.

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Aanlsuitingsmogelijkheden
  • Accu van Heos 1

Minpunten

• Synchronisatie tussen soundbar en Soundbar

Wim van Kregten 26-11-2017

Zeer goede soudbar met uitbreidingsmogelijkheden

Geschreven voor: Heos Bar zwart

Ik heb de Heos Bar gekocht vanwege de vele mogelijkheden en de aansluitmogelijkheden HDMI en ARC. Daarnaast heeft de Heos Bar 4 HDMI poorten die voor andere apparaten kunnen worden gebruikt, denk PS4, Nintendo Switch, Mediaplayer e.d. Ik had eerst Sonos (Playbase) maar de gebrek aan HDMI en ook hires audio support (flac) heb ik deze ingeruild voor de Heos Bar. Nog geen seconde spijt gehad :)

Pluspunten

• Geluid
  • uitbreidingsmogelijkheden naar 5.0,5.1
  • Multi-room
  • Solide en strak

Minpunten

• Best breed, maar goed voor 55 inch plus tv's
  • Prijs

Derrick 26-11-2017

HEOS beats Sonos!! Pun intended...

Geschreven voor: Heos Bar zwart

Ik had altijd mooie zuil luidsprekers staan, maar door ruimtegebrek moest ik deze wegdoen. Aangezien ik wel mooi geluid wilde behouden ging ik op zoek naar alternatieven.

Door grotere merkbekendheid kwam ik als eerst bij Sonos terecht. De Mediamarkt bij mij om de hoek heeft ook een grote Sonos afdeling. Maar na een rondje te hebben gelopen kwam ik Heos by Denon tegen. Heos zei mij niets maar Denon natuurlijk wel! Deze natuurlijk ook beluisterd en wat een geluid komt hieruit! Dit klonk beter dan de concurrent.

Huiswaartsgekeert om reviews/testen en vergelijkingen te lezen tussen Heos en zijn concurrent. En ook hieruit blijkt dat op geluid de Heos wint. Maar niet alleen dat, de aansluitmogelijkheden zijn zeer uitgebreid en dat al helemaal vergeleken met zijn directe concurrent. Na mijn eigen luisterervaring en de uitgebreide aansluitmogelijkheden was ik er van overtuigd om deze mooi HEOS Bar te kopen in combinatie met de HEOS Subwoofer.

In de verpakking krijg je alles wat je nodig hebt om de HEOS Bar aan te sluiten. Ik heb het zelf aan de muur bevestigt en dit ziet er prachtig uit. En in tegenstelling tot wat anderen aangeven vond ik het aansluiten en installeren eenvoudig.

Sindsdien probeer ik andere ervan te overtuigen om de middelmatige concurrent links te laten liggen en HEOS te kopen.

Enig minpuntje is de app, deze vind ik niet zo prettig werken vergeleken met de app van de concurrent. Aangezien geluid belangrijker is dan de functionaliteit van een app was dit zeker geen probleem voor mij. De app werkt goed maar is niet uitstekend.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Aansluitmogelijkheden
  • Vormgeving
  • Uitbreidigsmogelijkheden

Minpunten

• de bijbehorende app werkt goed, niet uitstekend

Pim 25-11-2017

Geen noodzaak voor TV geluid over mijn geluidsinstallatie.

Geschreven voor: Heos Bar zwart

Bij een goed film speelde ik TV geluid af via de geluidsinstallatie. Met de HEOS soundbar heb je prima geluid zonder verdere poespas en kabels.

Schutje 25-11-2017

Duur maar puur

Geschreven voor: Heos Bar zwart

Was al even op zoek naar een soundbar. Na enig veldonderzoek op internet en luister sessies gegaan voor deze Heos bar. Direct sub erbij genomen. Sound is super. Bas wel wat overweldigend maar met enig pielen wel mooi in te stellen. Mis wel een EQ . Nu alleen hoog en laag te regelen. Zou toch niet zo moeilijk voor Heos( Denon) om deze toe te voegen aan de app. Dit zou het afstellen van de juiste waarden super maken. App werkt prima maar vergt in het begin enig zoekwerk. Eenmaal door hoe het werkt dan top. Effe verder sparen voor de HS 1 erbij voor de surround sound en een HS 5 voor in de keuken. Nog maar even sparen maar zou mijn installatie helemaal af maken. Zeer blij met de aanschaf

Pluspunten

• Vermogen/ sound/ helderheid
  • Vormgeving
  • Aansluitmogelijkheden
  • Installatie
  • Met sub als optie erbij helemaal top

Minpunten

• Mis een EQ . Nu alleen hoog en laag.

Ken4u 25-11-2017

Heos Bar

Geschreven voor: Heos Bar zwart

Deze bar heb ik samen in combo met een Heos hs1. We runnen een B&B en met schoonmaken is het loskoppelen van de HS1 zo super, dat je overal op alle kamers muziek heb die beneden in de huiskamer ook te horen is via de Heos BAR.
De bar is gemaakt voor de tv, en als sávonds de tv aan gaat met een goeie biosfilm dat knalt het geluid er uit. De buren klagen wel eens over te harde subwoofer :)
Dus ja zeker een aanrader en van alle gemakken voorzien.
Alleen jammer dat HS1 niet samen gaat met de tv soundbar (wegens vertraging) Want als dit opgelost kan worden dan is het een dikke 10

Pluspunten

• kwaliteit
  • geluid
  • uitbreiding

Minpunten

• prijs
  • tv sound gaat niet gelijk op alle (extra) boxen

Simone 25-11-2017

Prachtig geluid!!!!??????

Geschreven voor: Heos Bar zwart

Ik zou niet meer zonder het mooie geluid kunnen ik heb een huishouden met de soundbar, subwoofer, en 6 heos 1 speakers in huis staan.

Of we nu een film kijken of radio luisteren of onze eigen gemaakte afspeellijst willen afspelen het kan ook allemaal!
Ik ben voor heos gegaan omdat ik dit het mooiste geluid vond hebben. Terwijl heos destijds nog niet zo bekend was! Ik ben blij dat ik deze keuze heb gemaakt, en sta en nog steeds achter dat heos de beste kwaliteit heeft! En een super makkelijk bedienbare app.

Mocht je ook ooit eens een vraag hebben dan zijn de mannen van de klantenservice ook super behulpzaam.

Pluspunten

• Geluid kwaliteit
  • Strak design
  • Apart bedienbaar

Alex M 25-11-2017

Geweldig Product!

Geschreven voor: Heos Bar zwart

Wauw! Wat een product zeg. Ik heb deze heos bar nu ongeveer 3 weken in huis en ik ben echt uitermate tevreden!

Ik verdeel mijn review in een paar stukjes....

Verpakking: De heos bar zit erg goed ingepakt in de doos, doos ziet er erg netjes uit. Niks op aan te merken.

Installatie: ging erg makkelijk, kabeltjes er in, heos app downloaden, toevoegen, even updaten, klaar voor gebruik.

Functies: Deze bar heeft een flinke lading aan opties! Echt geweldig. Wat ik nog het meest efficiënt vind is het feit dat de bar 4 HDMI ingangen heeft. Ideaal om al mijn spelcomputers op aan te sluiten! Tv heeft er ook maar 4 wat eigenlijk te weinig is. Nu heb ik er 7 die ik kan gebruiken!

Gebruiksgemak: De app zal voor sommige even wennen zijn, maar ik had deze zelf al ivm mijn werk. Even een heos account aanmaken, speaker toevoegen en klaar! Vele opties wat betreft instellen van bar. Led lampje helderheid, geluidsopties. Echt top!

Wat ik zelf echt tof vind is dat de soundbar gelijk zelf op TV geluid springt als de tv aan gaat. Ook kan ik het geluid bedienen met mijn Philips remote. Dit kan ook als de tv uit staat wanneer je puur radio luistert bijvoorbeeld.

Geluid is echt erg hoogwaardig. 3 speakers voor left, 3 voor center, 3 voor right. En een ingebouwde sub! Altijd fijn. Deze voldoet trouwens prima. Ik zou voor nu nog even geen losse subwoofer hoeven.

Conclusie: mooie maar wat dure soundbar, maar je ziet wel duidelijk waar je voor betaald. Geen spijt van deze aankoop.

Uiteindelijk komt mijn hele huis vol met HEOS 😎

Pluspunten

• Geluid! 3x3 speakers
  • Heos App
  • Uiterlijk
  • Plaatsings mogelijkheden + Plug&Play
  • Accesoirespakket

Minpunten

• Sterk netwerk nodig
  • Speakers toevoegen dmv aux-kabeltje
  • Prijs

John Tousain 25-11-2017

Wat een geluid en gemak!

Geschreven voor: Heos Bar zwart

In de ING rentepunten voor een leuk bedrag de Heos bar gekocht.
En wat een goede koop is dat geweest. De Heos bar is zeker geen kleine soundbar, maar past prima onder mijn 65inch tv. Het formaat is voor mij dus geen probleem.
Via een korte handleiding was het aansluiten echt binnen enkele minuten geregeld. En daarna kan de pret beginnen. Ik heb de Heos bar zonder probleem gekoppeld aan twee Heos 1 speakers. Sinds het aansluiten heb ik nog geen enkele storing oid gehad en de verbinding is altijd stabiel.
De bediening via de app is super handig en overzichtelijk. De meegeleverde afstandsbediening voelt alleen wat goedkoop aan en soms moet ik enkele keren drukken om een reactie te krijgen .
Het geluid is loep zuiver en is een van de beste in zijn klasse. Hiervoor had ik een Focal soundbar die de Heos bar alleen kon overklassen in de bass weergave.

Niet alleen door de geluidsweergave en het bedieningsgemak springt deze soundbar eruit. Het aantal aansluitingen is ook top. Ik kan al mijn apparatuur met een HDMI kabel aansluiten.

Tot nu toe dus zeer tevreden over mijn aankoop.
Oja, er verschijnen regelmatig updates voor de app en de speakers, zodat mijn producten altijd uo tot date blijven.

Pluspunten

• Geluid
  • Installatie
  • Aantal aansluitingen

Minpunten

• Afstandsbediening voelt wagoedkoop aan