Sony HTMT300

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HTMT300 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Stevenb 21-06-2017

Compact, makkelijk in gebruik, goed voor films/series

Geschreven voor: Sony HTMT300

De sound bar ziet er duurzaam en compact uit. Het geluid bij vooral films en series is erg goed. Voor het afspelen van muziek via mijn telefoon ben ik minder te spreken. Het hapert soms wat en door de donkere tonen is de sound bar überhaupt niet zo geschikt om voor muziek. Dat maakt hij dan wel weer goed bij het afspelen van films en series. Het geluid klinkt natuurlijk en ligt prettig in het oor. Ik hoor de stemmen nu veel helderder dan voorheen via de speakers van mijn TV. Vooral het snelle opstarten, het gebruiksgemak en het goede tv geluid maakt dat ik positief ben over de sound bar.

Pluspunten

• compact
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• niet zo geschikt voor muziek
  • design is wat saai

Lucas 19-06-2017

Mooi design, geluid kan beter

Geschreven voor: Sony HTMT300

Waarom wilde ik dit product graag hebben?
Ik wilde de Sony soundbar graag hebben, wetend dat ik een Sony tv heb. Daarnaast is dit een makkelijke manier om aan goed geluid te komen (zonder versterker en speakers die je allemaal moet aansluiten en instellen). Dit is precies zoals verwacht heel simpel: plug and play. Stekker erin, draad in de tv en klaar. Je krijgt een subwoofer erbij die boven verwachting goede bass tonen produceert. Je kunt alles instellen met een afstandsbediening en ook nog via Bluetooth muziek luisteren. Het klinkt erg goed, alhoewel soms wat blikkerig.

Ik gebruik het vooral voor Netflix, maar ook voor het luisteren van muziek via Bluetooth. Het is ook een mooie speaker. Je hoeft je geen zorgen te maken of het niet mooi is in je huiskamer. Het werkt allemaal heel simpel en de lage, mid en hoge tonen zijn allemaal goed te horen.

Als dit je budget is zou ik dit product zeker aanraden.

Pluspunten

• Subwoofer
  • Afstandsbediening
  • Bluetooth

Minpunten

• Blikkerig geluid

bart 18-06-2017

mooi geluid

Geschreven voor: Sony HTMT300

de soundbar is makkelijk en compact in omvang waardoor deze makkelijk tussen het interieur te verwerken is. het installeren is een makkelijk klusje en het verbinden met mobile apparaten gaat zonder moeite. echter, als je de soundbar op je TV wilt aansluiten en je hebt geen optical digital kabel aansluiting dan moet je zelf een dubbele flatjack kabel aanschaffen anders krijg je hem niet aangesloten op de tv. de soundbar is ook te gebruiken zonder tv en alleen voor muziek.

Pluspunten

• mooi geluid
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• niet geschikt voor ruimtes groter dan 30m^2
  • geen juiste aansluiting voor de TV

HS 11-06-2017

Verbetering van standaard TV geluid

Geschreven voor: Sony HTMT300

Als vanaf ik mijn TV heb wilde ik het standaard geluid verbeteren en dat heb ik met deze Sony soundbar nu eindelijk gedaan. Het design is compact en dat is erg prettig. De soundbar past perfect onder mijn Samsung TV en de subwoofer ligt onder de bank.
Het geluid van de soundbar is ook goed te noemen, al komt hij af en toe wat bass tekort. De hoge en midden tonen zijn helder en daardoor is de soundbar ook geschikt voor het afspelen van muziek (al zal je bij muziekgenres als hardstyle de bass gaan missen).
De installatie is eenvoudig te doen. Je kunt de soundbar instellen in verschillende modi. Bijvoorbeeld een modus voor TV kijken, of juist voor muziek. Ik adviseer om hiervoor de handleiding even door te nemen, want anders mis je misschien een optie.
Samenvattend kan ik zeggen dat de soundbar een prima upgrade is van het standaard TV geluid. Mocht je een hele grote woonkamer hebben, of een bioscoopervaring wilt zijn er krachtigere (en duurdere) soundbars beter. Voor een niet al te grote woonkamer is het perfect.

Pluspunten

• Compact
  • Subwoofer kan onder de bank
  • Stabiele Bluetooth verbinding
  • Eenvoudige installtie

Minpunten

• Komt af en toe wat bass tekort

jvr 01-05-2017

Prima (eenvoudige) soundbar

Geschreven voor: Sony HTMT300

Eenvoudige installatie, geluid een stuk beter dan originele geluid van TV, echter bij lage volumes zouden bassen wat "dieper" mogen zijn. Over algemeen geluid zou iets meer "punch" mogen hebben.
Kortom een prima product voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • formaat
  • draarloze subwoofer
  • bediening via app

Minpunten

• bass

Niels 26-04-2017

Leuke starters set

Leuke set.
Makkelijk te installeren.
Makkelijk te bedienen.
Voor het afspelen van muziek is aardig, voor films en tv is het een super setje.
Bass box is draadloos, heb hem onder de bank liggen voor een leuk effect tijdens de films.

Pluspunten

• Bediening
  • Aanslui9
  • Draadloze bass box

Minpunten

• Klein

LeoMeindertsma 25-04-2017

Een goede soundbar die eenvoudig in gebruik is

Geschreven voor: Sony HTMT300

Sinds een paar weken heb ik deze soundbar in mijn bezit. Het was direct duidelijk dat deze soundbar echt heel eenvoudig in gebruik is. Ik had hem zo aangesloten op de tv en op mijn telefoon, en met de afstandsbediening kun je zo schakelen tussen de verschillende input-devices. ook kun je schakelen tussen de verschillende input-devices door middel van de knoppen op de soundbar zelf. maar ik vind deze knoppen niet heel fijn werken. Ze doen gewoon waar ze voor gemaakt zijn, maar deze werken door middel van warmte verschil, wat ervoor zorgt dat je deze niet in kan drukken. wat ik persoonlijk niet heel fijn vind.

Wel geeft deze soundbar een zeer goed geluid, ik gebruik hem graag bij het kijken van films of gewoon het streamen van muziek via mijn telefoon. echter is deze soundbar net niet genoeg voor een goed feestje, wanneer er veel word gepraat in een grote ruimte dan heeft deze soundbar eigenlijk niet genoeg volume. maar voor thuis gebruik is deze echt ideaal.

Kortom is dit een zeer goede soundbar, vooral als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • goed geluid

Minpunten

• eenvoudige besturing op de soundbar
  • iets te weinig voor een feestje

Tonni77 15-04-2017

Compacte set met mooi geluid

Geschreven voor: Sony HTMT300

Omdat ik graag films beter wilde beleven en het gevoel had dat vooral een goede bas daarbij belangrijk is heb ik deze Sony HT-MT300 gekocht.
De subwoofer van deze set levert zeker die beleving vooral tijdens heftige actiescenes in films. De bass is op verschillende manieren in te stellen en omdat hij draadloos verbonden is de soundbar en televisie kan hij overal neergezet (of gelegd) worden. Hierdoor is het precies zo neer te zetten als voor de gebruiker optimaal is.
Het geluid uit de soundbar is ook erg goed, vele malen helderder dan wat er uit de televisie kwam. Echter komt het geluid nog wel duidelijk uit 1 punt, ik had graag gezien dat het geluid meer door de kamer verspreid zou worden. Het is echter geen 5.1 set dus dat is wellicht ook niet te verwachten.
Op de kleine afstandbediening die er bij geleverd wordt zijn nog verschillende instellingen te kiezen om bijvoorbeeld in de avond ook helder geluid te hebben zonder overlast voor de buren te veroorzaken.
Een goede compacte set met mooi geluid.

Pluspunten

• draadloze subwoofer
  • instelmogelijkheden
  • helder geluid
  • Bluetooth

Minpunten

• kamervullend effect

Damianhoet 15-04-2017

Een hele nieuwe draadloze beleving

Geschreven voor: Sony HTMT300

Eindelijk een soundbar die past bij de normen van het echt luisteren naar muziek.
Toen ik het pakket binnen kreeg kon ik ook niet wachten om het uit te pakken alles aan te sluiten en gelijk alles uit te testen.

De eerste ervaringen waren super en het geluid wat er uit komt heeft er al voor gezorgd dat me buren me iets minder aardig vinden.

Ik luister veel soorten muziek wisselend tussen hardstyle/hardcore tot nederlandse muziek.
Alleen het jammere ervan is dat de subwoofer af en toe niet laag genoeg gaat naar mijn zin, maar dat is voor iedereen anders.

De soundbar staat bij mij op mijn gamekamer die ongeveer 6 bij 3 is en daarin is de geluidservaring geweldig. Persoonlijk vind ik hem beter in de gamekamer dan de woonkamer waar de soundbar de eerste 2 dagen stond.

Oftewel een goed betaalbare soundbar die niet veel onderdoet voor de duurdere modellen in het segment.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • draadloos

Minpunten

• lage tonen