Bose Virtually Invisible 300 - Reviews

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Swaggstra 26-02-2017

Prima uitbreiding!

Na het lezen van wisselende reacties op de VI300 toch besloten om de set compleet te maken.

Het geluid is veel beter dan ik op basis van alle reviews had verwacht! In een film komt het geluid van alle kanten en ook muziek wordt goed weergegeven.
Het volume van de achterspeakers is niet apart te bedienen, maar levert voor mij voldoende output. (Begin Maart komt bose met een update waarmee het volume van de achterspeakers wel apart bediend kan worden).

De adapter is redelijk groot, maar was voor mij goed achter de bank weg te werken.

Ik maak zelf gebruik van de HDMI ARC-aansluiting op de tv. Dit werkt perfect.

Pluspunten

• Mooi geluid en voldoende aanwezig
  • Maakt je set compleet

Minpunten

• Adapter is aan de grote kant

HTL 24-03-2017

Hallo Swaggstra,

Ik heb deze boxen nu een maand samen met de Soundbar 300 ,en ik vind het geluid tegen vallen.
Er komt bijna geen geluid uit, ik dacht, ik heb nu een bioscoop geluid, maar dat viel mij veel tegen, of doe ik iets verkeerd?? Kunt u hier misschien iets meer over vertellen ??
Groet HTL

richard 25-03-2017

Hallo HTL,
Sinds de update is het via instellingen mogelijk om het volume van de achterspeakers te verhogen. Zelf heb ik deze op +4 staan. Maakt de set bij u goed verbinding?
Zelf heb ik de set getest dmv een dolby surround test via YouTube af te spelen.