Bose Virtually Invisible 300 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Herb 03-02-2018

Een echte verademing in Surround Sound

Ik had de Bose Soundtouch 300 (bar) al en heb de Bose Virtually Invisible 300 en de Bose Acoustimass 300 basmodule er bij gekocht om echte surround sound te beleven. WoW wat een toevoeging aan de beleving van de set. Wat gaat dit diep zeg en voor mijn gevoel nog dieper dan in de bioscoop. Maar ook de special effects spatten van alle kanten eraf en de muziek (wel van cd/blu-ray/flac) klinkt heerlijk open en helder. Internetradio klinkt goed maar de uitzendkwaliteit valt vaak tegen t.o.v. goed opgenomen tracks. De stand-alone soundbar klink goed maar wil je beleving dan is het een must om de hele set te hebben maar dan wordt het geen goedkoop setje (tja, naam/design betaal je) maar je krijgt wel kwaliteit, een mooi compact design en handig. Basmodule en de Virtually Invisibles lekker draadloos, geen kabels meer door de hele tent. TOP geluid. De app is basic en vrij simpel en mag voor mij wel wat meer instellingen krijgen om het hoog in te stellen naar persoonlijke smaak. Bas en midden(spraak) zijn redelijk goed te regelen.

Pluspunten

• Draadloze Bas en Virtuals
  • Makkelijk en basic App
  • Bass en virtuals te regelen (ook aan/uit)
  • Goed te programmeren remote

Minpunten

• Aan de dure kant
  • Te grote adapters bij Virtuals
  • App mag qua instellingen zeker nog groeien
  • Zou graag equalizer zien op app
  • Verlichting in remote is gewenst

Swaggstra 26-02-2017

Prima uitbreiding!

Na het lezen van wisselende reacties op de VI300 toch besloten om de set compleet te maken.

Het geluid is veel beter dan ik op basis van alle reviews had verwacht! In een film komt het geluid van alle kanten en ook muziek wordt goed weergegeven.
Het volume van de achterspeakers is niet apart te bedienen, maar levert voor mij voldoende output. (Begin Maart komt bose met een update waarmee het volume van de achterspeakers wel apart bediend kan worden).

De adapter is redelijk groot, maar was voor mij goed achter de bank weg te werken.

Ik maak zelf gebruik van de HDMI ARC-aansluiting op de tv. Dit werkt perfect.

Pluspunten

• Mooi geluid en voldoende aanwezig
  • Maakt je set compleet

Minpunten

• Adapter is aan de grote kant

HTL 24-03-2017

Hallo Swaggstra,

Ik heb deze boxen nu een maand samen met de Soundbar 300 ,en ik vind het geluid tegen vallen.
Er komt bijna geen geluid uit, ik dacht, ik heb nu een bioscoop geluid, maar dat viel mij veel tegen, of doe ik iets verkeerd?? Kunt u hier misschien iets meer over vertellen ??
Groet HTL

richard 25-03-2017

Hallo HTL,
Sinds de update is het via instellingen mogelijk om het volume van de achterspeakers te verhogen. Zelf heb ik deze op +4 staan. Maakt de set bij u goed verbinding?
Zelf heb ik de set getest dmv een dolby surround test via YouTube af te spelen.