Philips SoundBar HSB4352/12 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SoundBar HSB4352/12 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Skloep13Aw 31-03-2012

Net als alle andere gebruikers al melden, veel te veel bas. Maar daar heb ik wat op gevonden, ik heb één van de twee stekkertjes, de mini jack, welke het geluidssignaal naar de subwoofer brengt los getrokken. De overheersende bas zijn we nu wel kwijt. Nu ben ik nog op zoek naar een alternatieve voeding zodat de subwoofer helemaal het pand uit kan.

TonPlu 19-04-2012

Ja leuk. waar koop je dan zo'n systeem voor. Dan moeten ze het dus beter gaan maken want om nou zoiets te kopen en de helft weg te gooien is natuurlijk niet de bedoeling.

dupie 27-10-2010

zeer slecht apparaat, bas overheerst en na een half jaar werkte het niet meer via de optische kabel, vervangend aparaat gehad via winkel, (volgens philips was er niets aan de hand) ook dit nieuwe apparaat deed het na verloop van tijd niet meer via de optische kabel, al geruime tijd nu via gewone kabels aangesloten maar ook nu begint het geluid steeds weg te vallen. MISKOOP van de afgelopen jaren !!!! niet kopen

W.Schnack 25-04-2010

Alle reviewers groot gelijk. Waardeloos apparaat, veel te veel boeng boeng bas die niet weg te draaien is. Niet kopen dat kreng. Breng hem morgen terug naar de winkel. Ook de HDMI-mogelijkheden (alles met 1 afstandsbediening - niet dus!) vallen me zwaar tegen
W.

Herreman 25-11-2009

Wat een verschrikkelijk slecht geluid. Welke voorgeprogrammeerde instelling je ook kiest, de bass blijft altijd overheersen. Je bromt de kamer uit bij elke geluid wat in de buurt van een lage toon komt. Handmatig aanpassen is helaas niet mogelijk dus probleem is ook niet te verhelpen.
Ontwerp is wel heel mooi, alleen kopen als je iets moois bij je tv wilt hebben waar je geen gebruik van gaat maken.
Ik breng hem morgen direct terug naar de winkel. Had ik niet verwacht van Philips, schaam je!

Wim1960 23-09-2009

Ik heb de Set via internet besteld. in de winkels hadden ze hem niet op voorraad dus heb hem niet kunnen beluisteren.
Wat design betreft past hij perfect bij een Philips 81cm beeldscherm.
Wat geluid betreft valt hij ontzettend tegen omdat de subwoofer zelf in de laagste stand veel te veel aanwezig is.Ik heb vanalles geprobeerd, maar het mag niet baten.Jammer, ondangs een prima uiterlijk toch een miskoop.