Bose SoundTouch 300 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 82 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose SoundTouch 300 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

John 24-09-2020

Mooi geluid, maar veel opstartproblemen

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Als hij het doet, dan is het geluid zuiver en mooi. Maar regelmatig doet hij het niet vanaf de tablet. Dan moet ik weer van voor af aan verbinding maken met WiFi met wachtwoord etc. Of hij geeft aan bij het opstarten dat hij geen updates kan binnen halen en moet ik weer de hele procedure volgen met wachtwoord etc. Erg vervelend. Luister maar weer radio via de tv.

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Opstarten

Henk 26-11-2018

Slecht systeem

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Omgaan met het Bose systeem levert veel ergernis op. Laatst heeft Bose bijv. zelf er voor gekozen het normale internet radio te vervangen door Tunein. Gevolgd is dat je radiozenders niet meer kan ontvangen, de software is ontregeld en voorkeurskeuzes constant verdwijnen.

John Statue 07-10-2018

Tegenvallende opties

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Voor klein behuisden die tóch een redelijke geluidsweegave willen is deze goed geschikt. Perfect is mij een te goede waardering. Voor versterking van het TV geluid is over het algemeen voldoende en zeker dus voor klein behuisden goed. Maar ik mis voor bv muziek weergave een aparte toonregeling. Alleen de bass kan in enkele stappen meer of minder worden ingesteld.

Als je een muziek liefhebber bent haalt deze het niet bij een reguliere versterker met toon instellingen en losse luidspeakers. Dan heb je met twee losse boxen links en rechts een beter scheiding hierin. geluid van deze soundbar komt alleen van voren. Ook de "center" weergave die je bij een 5.1 opstelling hebt mis je het exacte monoloog uit de center speaker. Ik heb hem gekocht, maar als ik geweten had dat deze het toch niet zou halen ten opzichte van mijn Sony 5.1 receiver en mijn twee losse front en achter speakerzuilen van Canton en center speaker. Dat mis ik en dat hoor ik. Dit komt er bij de Bose niet uit! als ik dat had geweten had ik hem niet gekocht.

Wat misschien wel interessant is, is dat je internet radio hebt en wereldwijde stations kan ontvangen. Noem het en je vind het. Hierin is werkelijk van alles te vinden en heb je geen aparte receiver/tuner daarvoor nodig! Grappigs is dat er een zender is met alleen tropische vogel geluiden. Kan ontspannend werken.

Maar het hangt eerlijk af hoe kritisch een luisteraar is. Nogmaals, voor kleine kamers en een muziek programma versterken op de tv doet hij het goed. Ik denk voor een filmliefhebber met twee extra kleine achter speakertjes en de losse sub hij wat beter uit de bus komt. Máár blijft de toonregeling missen.

na meer dan een jaar gebruik valt hij mij toch tegen. Ik denk dat ik hem toch maar ga verkopen.

Pluspunten

• mooi disign
  • neemt weinig ruimte in
  • kan hangen of liggen onder tv
  • Internet radio via ethernet
  • alleen de subwoofer in wit

Minpunten

• geen toonregeling
  • niet in wit leverbaar
  • surround boxjes ook niet in wit

Cor Zijlmans 27-08-2018

Prima geluid

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

De soundbar was eenvoudig aan te sluiten en geeft een prima beeld. De app werkt prima en is heel overzichtelijk.

Pluspunten

• geluid
  • app

Marcel 26-08-2018

Top geluid en strak uiterlijk

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Mooi apparaat met mooi geluid. Is kinderlijk eenvoudig om hem in te stellen mits je de gebruiksaanwijzing stap voor stap volgt, online kun je een uitgebreide versie downloaden.
De bose is wel redelijk aan de prijs maar de gebruiksvriendelijkheid en het mooie geluid compenseert dit ruimschoots.

Pluspunten

• Geluid
  • Uiterlijk
  • Vrijwel geen bekabeling
  • Eenvoudig te instaleren

Minpunten

• Redelijk aan de prijs

John Statue 18-06-2018

Fijnafstemming geluid Bise 300

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Als aanvulling op mij vorige review. Ik schreef daar even hoofdzakelijk over de geluidsweergave effect links-rechts en geen center effect. Ik bedacht mij dat ik daarin een belangrijk onderdeel van geluidinstelling ben vergeten. Namelijk, dat je de toonregeling niet kan fijn tunen. De basregeling gaat in 4 stappen van + of naar -. Maar je kan geen hoge tonen regelen waardoor ik dan (waarschijnlijk) de centerspeaker mis. Verder blijft mijn eerdere comment van kracht. Dus nog even dit als extra aandachts punt.

Minpunten

• Geen aparte fijn tuning voor toonregeling.

John Statue 18-06-2018

Soundbar 300 van Bose

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Aller eerst, mooi slank design. Te plaarsen op meubel onder tv, of met beugels aan de muur onder tv. De bijpassende basmodule is ook afzonderlijk te koop en zelfs in WIT! Waarom deze soundbar én de losse surround speakers ook niet in wit? Misser van Bose! Qua geluid mooi voor klein behuisden als aanvulling op het tv geluid. Maar voor filmfanaten haalt deze het niet bij een goed audio/multi channel 5.1 of meer, receiver met losse speakers. Ik mis met name het echte links, rechts voor achter (surround) en effect van een centerspeaker. Maar dat kan persoonlijk zijn. Wel mooi dat je via wifi/internet en dab radio kunt ontvangen van ontelbare zenders. Van klassiek tot pop etc. Zelfs een zender met alleen vogel geluiden. Hij is niet echt slecht, maar ook zeker niet perfect.

Pluspunten

• goed geluid voor wat hij bied.
  • Mooi desin
  • Staand en hangend te plaatsen

Minpunten

• Jammer niet leverbaar in wit
  • Geen goed hoorbaar effect in l-r of center geluid

BrandCoop 10-04-2018

Strak + Bose sound = top

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Ik ben een sucker voor vormgeving. Apple: geweldig. Porsche: strak. En ja Bose is de laatste jaren ook goed bezig. Met deze soundbar zijn ze ook weer lekker bezig. Goed zwart met een glazen afwerking bovenop.

De speakers en bass-module heb ik er ook bijgehaald en wat ik een groot voordeel vond, is de makkelijke manier van aansluiten. Het instellen stelt ook niet veel voor maar is wel een beleving met piepjes, krakende bassen. Best goed! Het betaalt zich ook terug in een mooi geheel maar dito geluid. Een aanrader!

Pluspunten

• Bose kwaliteit
  • Bose vormgeving
  • Makkelijk aan te sluiten

Minpunten

• Prijzig

Scholts 23-03-2018

Perfecte aanvulling

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Geweldig, heb de speakers nu 2 weken in gebruik en met wat aanpassingen in de instellingen van Ziggo hebben wij nu continu erg mooi surround geluid. Het bekijken van een live programma op tv is helemaal een unieke ervaring!
De looks zijn ook goed. Normaliter wil je speakers ergens “verstoppen” maar deze staat mooi in het interieur.
Icm de soundbar en de subwoofer heb ik nu het geluid in huis waar ik naar opzoek was, warm, vol en volledig surround. Vrienden van ons hebben een ander merk/systeem en zijn jaloers op de looks en geluid.
Het aansluiten van de speakers is erg simpel en kan door iedereen gedaan worden. Handleiding is eigenlijk overbodig.
Kortom, ben erg tevreden!

Pluspunten

• Compact
  • Vormgeving
  • Geluid
  • eenvoudig aansluiten

Minpunten

• volume niet aan te passen (of nog niet ontdekt)

ThBach 16-03-2018

verbazend gemiddeld

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Allereerst zal ik beginnen met mijn ervaring van het uitpakken van de sound-bar. Ik moet Bose zeker een pluspunt geven en dat is dan wel het puntje design. De sound-bar is zeer goed afgewerkt en heeft een high-end uitstraling. Aan de achterkant heeft de I/O goed de ruimte en is verstopt in het ontwerp (helaas geen afbeelding mogelijk). Ook is de sound-bar makkelijk te bedienen via bluetooth/NFC.

De Sound-bar laat zich zeer makkelijk aansluiten en is zeker binnen 15 minuten gereed voor gebruik. Zet jezelf wel schrap aangezien je binnen deze 15 minuten je moederschip van een andere planeet gaat contacteren door middel van het calibratiesysteem van Bose (helaas geen afbeelding mogelijk).

Om te kalibreren zet men de bijgeleverde "haarband" op ( helaas nog steeds geen afbeelding mogelijk) en plugd deze in de sound-bar. In de haarband zit een geluidsensor (hoop ik) die een meting verricht. Vervolgens wordt men door een robotdame verzocht op 5 verschillende locaties binnen de kamer plaats te nemen en deze te bevestigen als zit locaties. Op elke plek krijgt men bijzondere geluidsfragmenten te horen die rechtstreeks van een sci-fi conference af zouden kunnen komen.

Vervolgens geeft de vrouw aan dat de calibratie is voltooid. En merkt men...
helemaal geen verschil met voorheen.

Dit ter zijde kan ik zeggen dat de Sound-bar goed geluid produceert (voor een sound-bar). En een belangrijk aspect bij een overweging om een sound-bar te kopen is voor de meeste mensen het gebruiksgemak, waarop ik kan zeggen dat dit zeker een pluspuntje is bij deze sound-bar.

Al met al moet ik zeggen dat ik niet teleurgesteld ben, maar ook niet positief verrast. De sound-bar zelf is verbazend gemiddeld voor de prijs die men ervoor neer legt.

Nu zullen velen zeggen dat de sound-bar alleen niet compleet is en uit te breiden is met Bose Virtually Invisible 300 wireless surround speakers. Dat klopt, voor een "magere" 350 euro krijg je twee satelliet speakers erbij die vrij weinig toevoegen aan de hele belevenis ( link naar review onderaan ThBach).

Ik beveel dit product aan aan mensen die weinig ruimte hebben in de buurt van hun TV (of andere input), of zich het gedoe willen besparen van het uitzoeken van een losse versterker/Speakers/etc.

• Gebruiksgemak
  • Plug and play
  • Makkelijk contact met moederschip
  • geluidskwaliteit 50/50

Minpunten

• niet zeer bijzonder voor een Bose
  • prijs/kwaliteit
  • geluidskwaliteit 50/50

Mike 16-03-2018

Super combinatie soundbar + boxjes

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Sinds 2 weken heb ik de boxen in mijn bezit als aanvulling op de soundbar die ik reeds ruim een jaar in mijn bezit had. Hoe klein de boxjes ook zijn de meerwaarde op alleen de soundbar is overweldigend. Het geluid lijkt nu echt overal vandaan te komen, echt een hele goede koop geweest. Het geluid is helder en mooi. Toen ik alleen de soundbar had was ik al meer dan tevreden maar nu met de aanvulling van de boxjes is het alleen maar veel mooier geworden. Ik ben dus echt super gelukkig met de combinatie.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Valt niet op ik je huiskamer

Minpunten

• De adapter van de boxjes hadden kleine gemogen

Marcel 09-03-2018

Bose Acoustimass 300
+ alle beugels
2 x Bose Soundtouch 10

Totaal bijna 2500 euro

Geluid is prachtig als het werkt.

Heb zeer veel spijt.
Een waardeloos systeem.
Valt vaak uit geen wifi
Ben al aan de derde wifi router bezig.
Wand daar licht het volgens bose aan
Nou Bose als ik het zo leest dan ligt het niet aan een router.

Zeer teleurgesteld

Minpunten

• wifi
  • Veel uitval

Hans 08-02-2018

H ten Westenend

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Heb hem nu een maand, vergeleken met mijn tv een geweldig geluid natuurlijk.Ik kan hem niet vergelijken met andere soundbars, want geen ervaring mee. installatie ging redelijk eenvoudig, je moet wel even het internet op voor een duidelijke beschrijving/ installatie.
Wat voor ons de doorslag was in het kopen is dat er internet radio te beluisteren is. De bass vind ik soms te hard (ik denk aan de buren) maar ik moet de exacte instellingen nog doorvoeren. Geweldig product mooie materialen gebruikt, wel in Duitsland gekocht, ik gun rutte de BTW niet.

Richard 01-02-2018

mooi en vol geluid en ruime mogelijkheden.

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

ik had de JBL SB400 soundbar. was een aanfluiting voor zon gerenomeerd merk.
zit een zwakke hoofdprint in die al vlot de geest geeft.
heb meer bose thuis dus daarom de soundtouch 300 aangeschaft.
deze geeft zelfs zonder basmodule al ruim voldoende geluid en doet weinig tot niets onder voor de JBL met basmodule.
geluid is zeer vol en ruimtelijk dus met basmodule en extra surround zal het helemaal het neusje van de zalm zijn.
hier maak ik nog verlanglijstje voor want al is de prijs behoorlijk je krijgt zeker waar voor je geld.

Pluspunten

• vol geluid
  • mogelijkheden
  • programeerbare afstandsbediening
  • design / formaat
  • te koppelen andere soundtouch series

Max 16-01-2018

Uitstekend geluid, slecht verbindingssyteem

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Ik bezit deze Bose soundbar nu ongeveer een jaar, en heb voortdurend problemen met de verbinding tussen Soundtouch 300 en elk apparaat dat je eraan wilt koppelen. Als je eenmaal de soundbar hebt ingesteld, werkt hij goed, maar wil je erna je telefoon verbinden en daarna weer terug via de wifi/afstandsbediening verbinding maken. Dan geeft hij telkens weer dat hij 'de soundbar niet kan vinden'. Hierdoor moet je steeds opnieuw de box koppelen met het internet.
Verder is de bluetoothverbinding niet echt sterk, je moet binnen een straal van vijf meter met je apparaat blijven, wil je dat het geluid niet 'hapert'.
Desalniettemin is het geluid van zeer goede kwaliteit en zoals gezegd, eenmaal verbonden is er weinig op aan te merken, maar als je wilt switchen tussen apparaten, laat hij te wensen over. En bij zo een prijs, hoort dat absoluut niet.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Vele opties

Minpunten

• Slechte verbinding
  • Zwakke bluetoothverbinding

Polo 23-12-2017

Goed geluid

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Geluid valt vaak weg - er is al een kabel gelegd van WiFi naar de soundbar maar is nog steeds niet goed ??
Ook kan er geen hoofdtelefoon op aangesloten worden ?
Geluid is prima

Pluspunten

• Prima geluid

Minpunten

• Geluid valt vaak weg
  • Geen hoofdtelefoon aansluiting

Linda wijnen-thissen 23-12-2017
  • Product gekregen

Super geluid

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Het geeft een super geluid, heeft een mooie design! Het is indien nodig nog op een later moment uit tebreiden.

• Super geluid

Minpunten

• Geen!

Ernesto 18-12-2017

Prachtig maar pas op voor Wifi.

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Heb het apparaat nu bijna 1 jaar. Prachtig, warm geluid en eigenlijk geen suf-woofer nodig. Maar pas op: Al maanden valt het audio signaal weg voor soms een paar seconden, maar soms ook voor 1 minuut. Uitermate irritant. Volgens Bose staat de modem/router te ver weg (8 meter)van de Soundbar. Met veranderde instellingen werd het probleem niet opgelost. Volgens Bose moet ik een Wifi versterker aanschaffen. Voor een apparaat van ruim € 800,- vind ik dat toch wel een misser. Voor dat geld mag je een krachtiger wifi ontvanger verwachten.

Pluspunten

• Mooi warm geluid
  • Strakke vormgeving

Minpunten

• Slechte wifi ontvanger
  • Hoge prijs

BVDB 12-02-2018

Ik herken het zelfde probleem. Wat heb jij er aan gedaan om het weg te krijgen? Want is inderdaad behoorlijk vervelend als steeds het geluid weg valt.

Facta Non Verba 03-12-2017

Ruimtelijk geluid

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Perfecte soundbar, mooi geluid en er komt geluid uit hoeken waar je ze niet verwacht. Soms heb je echt dolby sound. Mooi vol geluid vooral met toevoeging van de acoustimass. Heb heel lang getwijfeld tussen sonos en bose maar toch voor de bose gegaan. Met Bose ben niet zo afhankelijkheid van de wifi. Ik heb geen dag spijt gehad van mijn keuze . Alleen de software mag wat verbeterd worden daar is sonos wel veel verder in.

Pluspunten

• Ruimtelijk geluid

Minpunten

• Software

ron quaring 26-11-2017

super kwaliteit

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

zeer slide soundbar, bas subwoofer en speakers. Gemakkelijk aan te sluiten. Als je eenmaal alles gedaan hebt krijg je een bioscoop ervaring

Gerda 29-10-2017

Prachtig geluid

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Na een beetje sparen nu de hele set compleet, soundbar, bassbox en surroundspeakertjes. Nu alles is geplaatst en ingeregeld met de speciale adaptic-koptelefoon is het geluid geweldig. Het gewoon verrassend te horen hoe goed het geluid van de toch wel heel kleine achterspeakertjes het geheel aanvult. Een mooie volle bas uit de basbox die juist ook bij de lage volumes goed blijft meedoen.

Het is natuurlijk een discussiepunt of je de basbox en de surroundspeakers wel "draadloos" mag noemen, want ze hebben allemaal toch een stroomsnoer nodig om van voeding te worden voorzien. Wel wordt bij de surroundspeakers voldoende snoer geleverd om niet direct naast de speaker een stopcontact te moeten hebben. Zet je deze speakers op de officiële Bose standaard, dan wordt de aansluiting met de (eigenlijk onevenredig grote) voedingsadapter vrijwel onzichtbaar. Het snoertje achter de plint en de adapter onder de bank...

Het koppelen van de speakers met de soundbar gaat erg simpel. Voor het aansluiten op internet (via Wifi) heb je de officiele Bose app nodig. Wel jammer, dat die niet voor Windows Phone wordt geleverd, maar ach, in welk huis is niet tenminste ook wel een Android apparaat aanwezig, dus dat loste zichzelf ook wel op.

Wel blijft een klein probleempje, dat het aanzetten van de soundbaar voor internet-radio, zo af en toe ook de TV meeneemt (via de HDMI-CEC), dat lijkt mij meer een probleem van dat protocol, dan van Bose. Dit lijkt een beetje afhankelijk van wat was ingeschakeld, toen hij werd uitgezet en zit misschien ook wel in de Logitech afstandsbediening, die wij gebruiken.

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Formaat van de losse speakers

Minpunten

• draadloos is niet draadloos
  • stevig geprijsd

Wesley 23-10-2017

Geluid hikje bij afspelen tv geluid

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Ik heb een soundtouch 300 icm de sub. En 2 x soundtouch 10 tbv muziek door de hele woonkamer. Geluid is zeer goed en vervormd niet bij heel hard.

Ik heb helaas 1 irritant probleem en ben in onderzoek waar het aan ligt. Ik hoop dat iemand dit probleem herkend en een oplossing weet.

Bij alles wat ik afspeel vanaf de tv (netflix app op tv, horizon box) is een klein geluids hikje te horen. Ik heb getest met 2 verschillende hdmi kabels op ARC en met de optical aansluiting maar beide helaas met het irrintante hikje af en toe.

Bij streamen of bluetooth is dit niet het geval

Aangezien dit ook aan mijn tv kan liggen krijgt bose wel een dikke 10!

Soundadapt 19-08-2017

Goed maar met relevante beperkingen

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Een uitstekend geluid. Kamervullend en sprankelend.

Helaas voor deze hoge prijs enkele echte minnen in bediening en mogelijkheden. Mocht je een Samsung tv hebben met een zgn HDMI-arc aansluiting om het optimale geluid over te brengen, vergeet het maar. Dit werkt niet. Of dit nu ligt aan Samsung of aan Bose, wie het echt weet mag het zeggen. Feit is dat de verkoper (Mediamarkt) vertelde dat de superieure HDMI koppeling met Samsung prima zou werken. Voor mij een belangrijk koopargument. Behoorlijke teleurstelling dus.

Het geluid van de Sountouch is mooi. Met de basebox erg diep. Voor dagelijkse tv weergave (optische koppeling) soms vermoeiend diep.
Helaas kun je de basweergave op geen enkele manier aanpassen. Dit ervaar ik in deze prijsklasse als een behoorlijk gemis. Enige optie is om de basebox (tijdelijk) uit te schakelen.

De Bose App werkt maar oogt wat basic in de Bose zwart/wit stijl. Prettig zou zijn wanneer het volume ook direct vanuit het notificatescherm aanpasbaar zou zijn. Via de volumeknoppen van de telefoon werkt het (meestal) wel maar in vrij grote stappen.

Al met al. Mooie apparatuur om te zien met een goed geluid. Gezien de hoge prijs heb ik toch niet het ultieme gevoel aan deze aankoop over gehouden. Met de kennis van nu zou ik het niet hebben gedaan.

Wellicht dat de "finale softwareupdate" in december, zoals de verkoper aangaf, nog de missende zaken gaat leveren. Mijn verwachtingen zijn hoog. De vrees dat dit een teleurstelling wordt echter hoger.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Degelijk en strak ogend design
  • Diepe bas

Minpunten

• Bas niet te beinvloeden
  • Geen HDMI arc met Samsung
  • Basebox vrij groot
  • Te duur voor het gebodene

Cindy 30-07-2017

Koppelen boxen

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Wij hadden al de soundtouch 300 en hebben pas de soundtouch 10 (2x) erbij gekocht. Wij dachten dat we deze aan elkaar konden koppelen zodat we in verschillende ruimtes muziek zouden hebben. Tot nu toe is het niet gelukt om de 2 van de soundtouch 10 te koppelen. Weet iemand of en hoe dit kan.

Verder zijn we tevreden met de boxen. Mooi geluid.

JPA 17-07-2017

Prima keuze.

Geschreven voor: Bose SoundTouch 300 zwart

Lang getwijfeld tussen de Heos 799€ of deze bose 799€ die ik nieuw voor 699€ heb gekocht.
Na het aansluiten was ik niet echt onder de indruk van wat ik hoorde. Een aantal keren met de hoofdtelefoon gekalibreerd. Bij de dealer nog wat bruikbare tips opgehaald en een dag later begon het mij wat meer te bekoren. Je moet echt wel wennen aan het nieuwe geluid, anders dan je gewend was. Bewust niet gekozen voor de extra basmodulle die we veel te duur vinden. Wij zijn ook geen basliefhebbers. Het dreunt al snel veel te hard. Voor ons is de bas uit deze soundbar precies wat we zochten. Hij is zwaar genoeg en soms zelf al wat te maar dat ligt ook aan de manier van uitzenden. Wel besloten om een dag later toch ook de draadloze satteliet speakers bij te kopen die bij dit systeem te koop zijn, net als de basbox. Deze 2 kleine speakers zijn echt een geweldige aanvulling op het toch al mooie geluid van de soundbar.
Dit maakt het voor ons compleet. Natuurlijk zal het nog beter klinken met de basbox en zal de dreun je wegblazen. Tis maar de vraag of je daar behoefte aan hebt. Conslusie. Relatief duur zeker met de extra boksjes. Maar dan heb je ook kwaliteit voor vele jaren.

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Mooi design, geen stof voor de speakers
  • Ook zonder de basmodule mooie bas.

Minpunten

• Relatief duur
  • Geen instelmogelijkheden treble etc..

dick 22-07-2017

Mag ik vragen waar je de bose hebt gekocht?