Samsung HW-K450 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-K450 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Rene 01-09-2017

Strakke Samsung soundbar !

Geschreven voor: Samsung HW-K450 zwart

De soundbar geeft een mooi geluid maar ik vind het wel jammer dat deze alleen maar automatisch aangaat bij de TV. Onze tuner wilde ik via HDMI laten lopen maar dat moet je handmatig aanzetten en omschakelen naar andere source 😑 jammer, weer een afstandbediening nodig....Maar nogmaals, geluid en unit is super mooi 👍

Pluspunten

• Strak uiterlijk
  • Draadloos verbonden via BT

Minpunten

• Schakelt niet automatisch over op source.

Puffeltje 04-03-2017

Prima geluid

Geschreven voor: Samsung HW-K450 zwart

Was op zoek naar een vervanging van mijn 7.1 geluidssysteem. Ben aan 1 kant zo goed als doof geworden dus surround sound beleving was toch niet meer mogelijk.
Dit is een soundbar welke ook een HDMI uitgang heeft. Hierdoor kon gelijk mijn toslink schakelaar vervallen. Geluid is prima (voor zover ik dat met 1 oor kan beoordelen)

Enige nadeel wat ik tegen kwam: na 15 minuten geen geluid te hebben gehad op de HDMI ingang schakeld de soundbar zich automatisch uit. Hierdoor had ik het effect dat als ik op mijn mediabox op het internet aan het surfen ben de soundbar geregeld handmatig opnieuw aangeschakeld moet worden. Ik was bang dat dit ook problemen zou geven als ik met Kodi op mijn Kodi-box aan het zoeken zou zijn naar een bepaalde film dat ook hier de soundbar constant uit gaat. Gelukkig zit er in Kodi een optie om altijd een geluidssignaal op de uitgang te hebben waardoor de soundbar gewoon aan blijft.

Verder heeft de soundbar voldoende ingangen, waaronder blutooth zodat streamen van audio vanaf bijvoorbeeld telefoon prima gaat.

Qua afwerking hadden ze er voor mogen kiezen om het display vrij te houden. Het display zit namelijk achter het raster van de behuizing. Hierbij is het display nog wel goed te lezen en valt het niet op als er niets getoond word.

Wat mij betreft een echte aanrader, zeker voor deze prijsklasse. Hiervoor een 9. Als het automatisch uitschakelen bij ontbrekende HDMI-ingangssignaal in een nieuwe firmware ook nog uitgeschakeld gaat worden dan zeker een vette 10.

Pluspunten

• voldoende ingangen
  • goede geluidskwaliteit
  • HDMI uitgang

Minpunten

• uitschakeling bij geen HDMI-ingangssignaal
  • raster voor display

Laurens N 02-02-2017

Haperend geluid Bluetooth

Geschreven voor: Samsung HW-K450 zwart

Een week in huis gehad. Geluid hapert als er met Bluetooth iets wordt afgespeeld. Dit probleem gezocht op internet. Zijn er aardig wat forms te vinden met mensen met hetzelfde probleem.

Ivp-89 23-12-2016

Aanrader!!

Geschreven voor: Samsung HW-K450 zwart

levert goed geluid. Geeft een veel mooier geluid die uit een gewone speaker of televisie niet kan komen. krijgt. Mooi design. Alleen het geluid uit de losse speakers is niet afzonderlijk te regelen. Het geluid is vrij zacht. Dit is jammer! Maar zeker wel een aanrader. Ook erg makkelijk in gebruik. Je kan hem ook bedienen met de Samsung app.

• Helder en groot geluid
  • Makkelijk in gebruik
  • Samsung app

Minpunten

• Geluid losse speakers zacht

Harry 13-03-2017

Wat bedoel je met de losse speakers??
De speakers in de soundbar??

LeoK 02-12-2016

Zeer tevreden.

Geschreven voor: Samsung HW-K450 zwart

Wij zijn zeer tevrede over deze soundbar.
We hadden een nieuwe tv gekocht van philips en omdat het geluid tegen viel ook een soundbat van philips.
Aangezien de soundbar van philips niet goed functioneerde hebben wij deze omgeruild voor deze samsung en zeer zeker geen spijt.
Er komt een geweldig geluid uit en de aansluitmogelijkheden zijn goed waaronder ook de arc werkt perfect.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Functioneert goed
  • Genoeg aansluitmogelijkheden
  • Bluetooth
  • Ophangbeugel meegeleverd