LG SH4 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG SH4 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marco 17-10-2017

Prima geluid

Geschreven voor: LG SH4 zwart

Compact en eenvoudige bediening/aansluiting. Bluetooth werkt perfect met iPhone zonder app. Mooi vol geluid en draadloze woofer. Kortom prima prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Fijne bluetooth bediening
  • Vol geluid
  • Draadloze subwoofer

Minpunten

• Display slecht zichtbaar

M 31-10-2016

Prima Soundbar

Geschreven voor: LG SH4 zwart

Ondanks dat ik de soundbar net heb, toch al dik tevreden. Het is een prima upgrade van het blikkerige tv-geluid en zijn geld zeker waard. Heel makkelijk te installeren en alles voelt solide aan. Ik heb deze soundbar gekocht vanwege de HDMI poorten en draadloze subwoofer. Mooie extra is de bluetooth bediening, waardoor je vanaf o.a. telefoon kunt streamen. Dat werkt zonder problemen, zodra je de app van LG installeert. Fluitje van een cent en de soundbar gaat automatisch aan wanneer je hem benaderd via bluetooth.
Bediening van het volume met de afstandbediening van de tv (ik heb een Samsung tv), maakt het allemaal nog beter en zorgt ervoor dat de tafel niet vol ligt met verschillende ab's.
Kortom, apparaat doet wat het moet doen. Geluid is helder, sub is mooi laag. Aardig wat vermogen, dus geluid blijft ook mooi strak.

Pluspunten

• Prima prijs/kwaliteit
  • HDMI & Bluetooth
  • Solide uitvoering