Sony HT-XT2 - Reviews

Subwoofer plaatsing
geïntegreerd
Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Charley 24-01-2017

Fraaie soundbase met een uitstekend geluid

Fraai ogende soundbase met een glasplaat aan de bovenkant, waar je TV absoluut goed en mooi op staat. Bovenal, en daar koop je 'm natuurlijk voor, een goed en vol geluid. Uiteraard kan een ingebouwde subwoofer geen externe subwoofer volledig vervangen, maar hij verricht uitstekend werk. De SoundClear+ optie werkt goed, zodat het nauwelijks nodig is aan de geluidsinstellingen te zitten.
Installatie verliep snel, eenvoudig en probleemloos. Op de wifi aangesloten en onmiddellijk de laatste firmware upgrade uitgevoerd.
Heel handig dat het uitzetten van de TV (bij mij in ieder geval) ook direct de soundbase naar stand-by zet. Jammer dan weer dat de soundbase zichzelf niet inschakelt zodra de TV weer wordt aangezet. @Sony: idee voor de volgende firmware upgrade mocht dat mogelijk zijn???
Heb de SongPal app gedownload en die werkt, maar had verwacht dat ik hiermee meer dan alleen het volume kan wijzigen; had wat mij betreft een volwaardig alternatief voor de afstandbediening mogen zijn.
Laatste puntje van kritiek ... meegeleverd is wel een optische kabel maar NIET een HDMI-kabel. En als je een TV met HDMI(ARC) hebt, is dat nou net de enige kabel die je nodig hebt en dus de optische kabel helemaal niet. Wat mij betreft zou Sony dus beter alleen een HDMI-kabel kunnen meeleveren (of nog beter, allebei de kabels :-))
Al met al zeer tevreden met deze aankoop!

Pluspunten

• Fraaie vormgeving
  • Uitstekend geluid
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• HDMI-kabel niet meegeleverd
  • Auto on ontbreekt