Sony HT-XT2 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-XT2 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cyris 07-01-2018

Mooie sound bar voor in de huiskamer

Geschreven voor: Sony HT-XT2 zwart

De sound bar is heel geschikt voor standaard woonkamer-gebruik. Veel opties om het geluid aan te passen aan het soort geluid wat je luistert, bijvoorbeeld film of sport of een gesprek. Heel makkelijk om je muziek op te streamen via bijv. je telefoon of tablet. Via bluetooth of via een handige app.
Wil je heel veel volume, bijvoorbeeld voor zakelijk gebruik of een erg grote ruimte +40 m2, dan is het max. volume misschien te laag. Dat er standaard geen HDMI-kabel bij zit is wel raar.

Pluspunten

• Mooi design en vormgeving
  • Bedienbaar via smartphone of tablet
  • Geluid aan te passen op soort
  • Muziek streamen op de sound bar

Minpunten

• Volume valt tegen.
  • HDMI-kabel niet aanwezig.

Charley 24-01-2017

Fraaie soundbase met een uitstekend geluid

Geschreven voor: Sony HT-XT2 zwart

Fraai ogende soundbase met een glasplaat aan de bovenkant, waar je TV absoluut goed en mooi op staat. Bovenal, en daar koop je 'm natuurlijk voor, een goed en vol geluid. Uiteraard kan een ingebouwde subwoofer geen externe subwoofer volledig vervangen, maar hij verricht uitstekend werk. De SoundClear+ optie werkt goed, zodat het nauwelijks nodig is aan de geluidsinstellingen te zitten.
Installatie verliep snel, eenvoudig en probleemloos. Op de wifi aangesloten en onmiddellijk de laatste firmware upgrade uitgevoerd.
Heel handig dat het uitzetten van de TV (bij mij in ieder geval) ook direct de soundbase naar stand-by zet. Jammer dan weer dat de soundbase zichzelf niet inschakelt zodra de TV weer wordt aangezet. @Sony: idee voor de volgende firmware upgrade mocht dat mogelijk zijn???
Heb de SongPal app gedownload en die werkt, maar had verwacht dat ik hiermee meer dan alleen het volume kan wijzigen; had wat mij betreft een volwaardig alternatief voor de afstandbediening mogen zijn.
Laatste puntje van kritiek ... meegeleverd is wel een optische kabel maar NIET een HDMI-kabel. En als je een TV met HDMI(ARC) hebt, is dat nou net de enige kabel die je nodig hebt en dus de optische kabel helemaal niet. Wat mij betreft zou Sony dus beter alleen een HDMI-kabel kunnen meeleveren (of nog beter, allebei de kabels :-))
Al met al zeer tevreden met deze aankoop!

Pluspunten

• Fraaie vormgeving
  • Uitstekend geluid
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• HDMI-kabel niet meegeleverd
  • Auto on ontbreekt