Samsung HW-J6501R/EN zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-J6501R/EN zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Willem 15-01-2017

geweldige ervaring

Geschreven voor: Samsung HW-J6501R/EN zilver

wat een super geluid komt er uit deze sound bar ..heel fijn dat je de sub woofer op een andere plaats in de kamer kan zetten door de wifi verbinding.. makkelijk aansluiting

carlo 13-01-2017

mooie soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-J6501R/EN zilver

De soundbar voldoet perfect aan mijn verwachting betreffende geluidskwaliteit en opties.
Het vergt even wat tijd voor het inregelen v.a. de laptop met spotify maar het werkt erg goed.

Pluspunten

• geluidskwaliteit

leike 21-12-2016

super geluid, mooi design

Geschreven voor: Samsung HW-J6501R/EN zilver

ziet er mooi uit en geeft goed geluid een echte aanrader voor bij je curved tv en een aanwinst voor in je huiskamer

Pluspunten

• design
  • geluid

Minpunten

• niets

servie66 27-08-2016

Super Samsung Curved-Soundbar de HW-J6501

Beste Kieskeurig-gebruikers,

Heb de Samsung curved-soundbar HW-J6501 gekocht en er zeer tevreden over.
Binnen een dag geleverd gelijk uitgepakt aangesloten,staat mooi onder mijn UE48JS9000 tv.
Eigelijk was deze overbodig omdat ik al een goede Samsung installatie heb maar kon het toch niet laten en heb hier zeker geen spijt van.
Wat een mooi product de woofer(draadloos) langs de bank gezet en de soundbar onder de tv zeer wijnig kabel-aansluiting nodig gehad.
Alleen de twee stroom kabels en ik zetten de soundbar aan mijn tv vroeg gelijk of ik mijn soundbar wilde toevoegen en klaar, echt waar dit is niet te geloven zo simpel ging het.
Heb de treble en de bass wat ingesteld bij de standaard stand.
Maar deze heeft ook verschillende andere standen die al ingesteld zijn zoals de music,clear-voice,
sports,movie en de night-mode stand.
Ook de surround-sound stand kun je er bij appart aanzetten met de kleine handige afstandsbediening.
Deze is klein maar zeer overzichtelijk en makkelijk in gebruik maar u kunt ook gewoon de afstandsbediening van de tv gebruiken deze pakt ook gelijk zonder veel gedoe.
Als ik de tv aanzet gaat de soundbar gelijk automatisch aan.
En dan het geluid die uit deze soundbar komt een prachtige sound echt mooi ben zeer tevreden.
Al met alles deze soundbar is zeker een aanwinst van mijn tv.

Groetjes Servie

Pluspunten

• Weinig bekabeling
  • Draadloze woofer
  • Zeer compact
  • Prachtige sound

Minpunten

• Nog geen tegen gekomen