LG SH8 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG SH8 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sim Sala Bim 28-06-2017

GEWELDIGE SOUNDBAR

Geschreven voor: LG SH8 zilver

WOWW WAT EEN GELUID, EN DIE HEERLIJKE DIEPE BASS, MOOI DESIGN, GEEN PROBLEMEN MET CONNECTIVITEIT, ENIGSTE NADEEL AFSTANDSBEDIENING MET PLASTIC KNOPPEN, VOELT GOEDKOOP AAN.

PAST EXACT GOED NAAST MIJN LG55UH850V 4K TV DIE OOK GRIJS IS,

Pluspunten

• Diepe bass
  • Geluid

Minpunten

• Afstandsbediening is plastic ziet er lelijk uit.

mnota 10-07-2016

Ideaal voor kleine woningen of multi-room geluid

Geschreven voor: LG SH8 zilver

Het geluid van de soundbar is redelijk tot goed. De combinatie soundbar en subwoofer geeft geen surround geluid, tenzij je nog een set boxen er bij koopt. De geluidskwaliteit voor muziek is goed.

De connectiviteitsmogelijkheden van de set zijn ruimschoots aanwezig. Zo ondersteunt de set HDMI, optisch, ethernet, bluetooth en Wifi. Let op, voor bluetooth is geen pincode nodig waardoor oneigenlijk gebruik van de set mogelijk is (visite, buren). De instellingen kunnen niet worden aangepast via bluetooth.

Om de set op het Wifi-thuisnetwerk aan te sluiten is het noodzakelijk om een app voor de windows PC, iphone/ipad of android te installeren. Nadat de set is gekoppeld geeft de app de mogelijkheden om te streamen, de set in te stellen en te bedienen.

Zoek je een compacte set voor het luisteren naar muziek of om het geluid van de TV te verbeteren en hecht je geen waarde aan surround, dan is deze set een uitkomst!

De adviesprijs van 499 vind ik persoonlijk iets aan de hoge kant, een prijs van 399 is meer in verhouding tot de kwaliteit.

willievanveen 30-06-2016

Een echte aanvulling aan de systeem

Geschreven voor: LG SH8 zilver

De ideale vervanger van de matige speakers die ze in tv doen tegenwoordig .
Alle aansluitmogelijkheden zitten erop ,Bluetooth ,WiFi ,optical ,HDMI in en uit .
Het beste kun je hem aansluiten via HDMI acr dan hoef je geen extra afstandbedienig te gebruiken.deze gaat dan via je originele tv afstandbediening.
Het geluid op zich is top ik luister nu ook mijn muziek via de speaker.
Echte superieure kwaliteit.