Philips HTL3110B/12 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips HTL3110B/12 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Basman 23-02-2017

Veel problemen soundbar” HTL3110B/12

Geschreven voor: Philips HTL3110B/12 zwart

Onze HTL3110B/12 soundbar van Philips (aankoop 22-10- 2016) gaf vanaf het begin problemen.
Eerst viel het geluid (alleen van de soundbar) geregeld weg, (wat perfect verholpen is door onze EP leverancier, andere HDMI kabel), maar midden november kregen we te maken met onderstaande probleem.
Bij het inschakelen van onze televisie duurt het 12/15 sec. voor dat de soundbar,(met een interne standby), zich inschakelt, wat op zich geen probleem is.
Tijdens deze opstarttijd tijd geeft de televisie het volume weer van het laatste gebruik.
Nadat de soundbar zich ingeschakeld heeft, valt al het geluid weg, dus ook van de televisie en moeten we eerst ongeveer 25 tot 30 x op de volumeknop van de afstandsbediening klikken voor we weer het gewenste volume hebben, zowel uit de soundbar en televisie en we weer normaal televisie kunnen kijken en luisteren .
Onze leverancier heeft al contact met Philips opgenomen en daar vertelden ze (geloof het of niet) dat dit een Europese regel was om gehoorbeschadigingen te voorkomen , wat natuurlijk een heel dom verhaal is, want waarom zijn deze regels t.a.v. audio van radio en televisie dan niet van toepassing.