Philips HTL3110B/12 - Reviews

Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen
Tuner

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Basman 23-02-2017

Veel problemen soundbar” HTL3110B/12

Onze HTL3110B/12 soundbar van Philips (aankoop 22-10- 2016) gaf vanaf het begin problemen.
Eerst viel het geluid (alleen van de soundbar) geregeld weg, (wat perfect verholpen is door onze EP leverancier, andere HDMI kabel), maar midden november kregen we te maken met onderstaande probleem.
Bij het inschakelen van onze televisie duurt het 12/15 sec. voor dat de soundbar,(met een interne standby), zich inschakelt, wat op zich geen probleem is.
Tijdens deze opstarttijd tijd geeft de televisie het volume weer van het laatste gebruik.
Nadat de soundbar zich ingeschakeld heeft, valt al het geluid weg, dus ook van de televisie en moeten we eerst ongeveer 25 tot 30 x op de volumeknop van de afstandsbediening klikken voor we weer het gewenste volume hebben, zowel uit de soundbar en televisie en we weer normaal televisie kunnen kijken en luisteren .
Onze leverancier heeft al contact met Philips opgenomen en daar vertelden ze (geloof het of niet) dat dit een Europese regel was om gehoorbeschadigingen te voorkomen , wat natuurlijk een heel dom verhaal is, want waarom zijn deze regels t.a.v. audio van radio en televisie dan niet van toepassing.

Daddles 08-07-2016

Een machtig mooie soundbar

Om te beginnen is het geluid zeer goed met een mooie warme Bass. Alle segmenten zoals laag, midden en hoge tonen zijn goed. Luister je muziek dan zul je opkijken van de kwaliteit. Het aantal mogelijke aansluitingen zoals, HDMI ARC, USB, optische digitale ingang maar ook coaxiale digitale ingang en de klassieke rood witte stereo aansluiting zijn aanwezig. De uitvoering is prachtig slank met een hoogte van 5 en een diepte van 6 cm past hij altijd onder de tv en overheerst zeker niet. Oja en de toonregeling, met o.a. surround, warm, clear, Bright etc is voor ieder persoonlijk in te stellen . 1 klein nadeeltje, het display is moeilijk te lezen, te donker met een dunne letter, wel gedistingeerd en geen verlichting voor de kamer maar iets helderder zou fijn zijn.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl