Philips HTL5160B/12 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HTL5160B/12 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Willy 26-01-2019

Goede keus voor verbeteren tv geluid

Geschreven voor: Philips HTL5160B/12 zwart

Gekocht voor verbetering van tv geluid. Door de extre center speaker klinkt spraak helder. Voor muziekbeleving of surround effecten vind ik dit systeem te mager. Ga binnenkort voor een Philips Fedelio soundbar kijken en deze soundbar in de slaapkamer gebruiken. Is verbetering van tv geluid voldoende voor jou dan zeg ik kopen!

Pluspunten

• Heldere spraak
  • Prettige bas
  • Stijvol
  • Doet wat ie moet doen

Minpunten

• Gaat in stand by niet weer automatisch aan

Marcel 06-09-2017

Waardeloos in combi met philips tv

Geschreven voor: Philips HTL5160B/12 zwart

Ik heb gekozen voor het geluid maar de soundbar is niet te linken aan Philips tv!! Moet dus iedere keer dat ding gaan aanzetten. 30x contact gehad met service dienst Philips, uren alles uitgeprobeerd via adviezen per telefoon.....niets helpt. Zou denken dat Philips zijn apparaten op elkaar afstemt, maar niets is minder waar! Heel veel geld geïnvesteerd in grote tv en soundbar, maar voor mij geen Philips meer!

Pluspunten

• Mooi geluid

Minpunten

• Is slecht/niet te verbinden met tv
  • Als de tv aangezet wordt gaat hij niet aan
  • Slechte kennis bij ondersteuning philips

S.Smarius 07-08-2016

Prima aankoop

Geschreven voor: Philips HTL5160B/12 zwart

De soundbar gekocht voor bij een Philips 55Pus7101.
Geluid is prima zeker met de meegeleverde krachtige subwoofer. Draadloos aan te sluiten door automatische te pairen.
Enige nadeel, de voorkeur bijv ARC blijft continu in beeld staan. Wel te dimmen maar waarom na verloop van tijd niet gewoon uit?

Jeroen 07-01-2017

Dim stand op auto zetten en gaat uit na 5 sec

Theo 07-08-2016

Prachtige soundbar met subliem geluid

Geschreven voor: Philips HTL5160B/12 zwart

De vormgeving van deze philips soundbar is prachtig en vorm in ons geval zeker geen storend object. De geluidskwaliteit is ook nog eens geweldig, wat wil je nog meer met zon prachtige aanbieding.

Rudolf Smink 31-07-2016

goed geluid storing vrij

Geschreven voor: Philips HTL5160B/12 zwart

goed geluid storing vrij neemt een hoop kabels weg ideaal om van laptop pc smartphone of tablet af te spelen.

rnieu 27-07-2016

prachtig geluid

Geschreven voor: Philips HTL5160B/12 zwart

in de winkel met verschillende apparaten gehoord en deze sprong er echt uit. instellen was makkelijk en heeft veel mogelijkheden

Lawrence 26-07-2016

Htl5160B review

Geschreven voor: Philips HTL5160B/12 zwart

Mooi apparaat, goed geluid. Strakke vormgeving.
HDMI arc is handig. Via HDMI aansluiten is ideaal, meegeleverde optische kabel is niet nodig in dat geval.

Lok 20-07-2016

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Philips HTL5160B/12 zwart

Is stuk beter als geluid van een tv. Voor tv gebruik en muziek via BT is het prima te doen. Ziet er goed uit en is makkelijk te gebruiken.

Drielos 19-07-2016

Phillips Soundbar HTL5160

Geschreven voor: Philips HTL5160B/12 zwart

Prima soundbar! Goed geluid, goede bass uit subwoofer.
Vooral afspelen met spotify vanaf een mobiel apparaat werkt goed en klinkt mooi!

Frans 17-07-2016

Philips Soundbar

Geschreven voor: Philips HTL5160B/12 zwart

Voor deze prijs een supermooi geluid met een volle bas en een mooi design..
Ik ben er heel erg tevreden mee.

Soundbar 06-07-2016

Philips Soundbar

Geschreven voor: Philips HTL5160B/12 zwart

Mooi geluid,en leuk dat Philips een geld terug actie heeft.De soundbar is een mooi geluidsdrager.Heeft een mooie zwarte kleur en is makkellijk aan te sluiten.

patstroo 06-07-2016

Makkelijk aansluiten? Heel bijzonder, deze reactie na mijn reactie eerder vandaag!

Aansluiten op Google Cast is een drama

Geschreven voor: Philips HTL5160B/12 zwart

Goed geluid en hij ziet er mooi uit.
Alleen het aansluiten via de hcweset app op google cast is een drama. Heel wat uren ingestopt maar zonder succes. Staat nog in de kinderschoenen bij Philips. Geen ondersteuning vanuit Philips.
Daarnaast valt de connectie naar de woofer valt regelmatig weg.

patstroo 06-07-2016

Contact met Philips gehad. Helaas pas na drie weken een reactie terug. De soundbar zal wel defect zijn!

Officiele reactie van Philips Nederland 06-07-2016

Geachte patstroo,

Hartelijk dank voor uw review op deze website. Om uw ervaring met de HTL5160B nóg completer te maken, helpen we u graag wegwijs te worden in de HCWeConnect app, en het ontsleutelen van alle functies van deze SoundBar.

Gaat u naar http://philips.to/1JPX4fL en kies voor het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio. Hier kunt u contact leggen per telefoon, e-mail, chat, Facebook en Twitter.

Pascal
Philips Webcare

Arthur 02-07-2016

Zeer mooie soundbar

Geschreven voor: Philips HTL5160B/12 zwart

Mooie soundbar met goed geluid. Subwoofer connect soms echter niet goed. Verder uitstekend apparaat en goede connectiviteit. Bluetooth werkt goed en ben erg tevreden met Spotify Connect.

TC 30-06-2016

Prachtig geluid

Geschreven voor: Philips HTL5160B/12 zwart

Deze soundbar gekocht bij een philips 55pus7101/12 voor de complete bioscoopervaring. Geluid is subliem en aansluitmogelijkheden in overvloed.

H Odijk 26-06-2016

super TV toestel

gebruiksvriendelijk en makkelijk bedienbaar
goede beeldkwaliteit voor zowel oudere personen als voor jongeren doelgroep zeer makkelijk te bedienen voor zowel televisie kijken als voor internet gebruik de afstandsbediening is zowel voor de tv als mede een toetsenbord voor internet gebruik
het kleurencontrast pas zich makkelijk aan door het ambilight affect

Richard 29-11-2016

Dit is een soundbar

mark 23-06-2016

soundbar review

Geschreven voor: Philips HTL5160B/12 zwart

not happy with having to write a lot of rubbish to justify getting a 25 euro cash back.This is time wasting,how in the name ofwho dan ook can I write a review over an item that i have just bought? please send an e.mail with the user instructions to describe how I must use the remote control.

Officiele reactie van Philips Nederland 23-06-2016

Dear mark,

Your review is a bit confusing to us. Could you kindly contact us, so we can clear up any questions you might have? We are easy to reach.

Please follow this link: http://philips.to/1JPX4fL and choose the second chapter: Home Cinema & Audio. Here you can reach us by phone, e-mail or chat.

Alternatively you can reach us on Facebook (/PhilipsNederland) or Twitter (@PhilipsCare_NL)

Looking forward to hearing from you.

Kind regards,
Pascal
Philips Webcare

Jeff 26-05-2016

Prima set, absoluut de moeite waard

Geschreven voor: Philips HTL5160B/12 zwart

Ik heb hem nu een week in mijn bezit, het geluid wat er eruit komt is vol en krachtig. Het aansluiten is relatief simpel en hij heeft veel aansluitmogelijkheden.

De bluetooth functie is echter wat beperkt in zijn bereik. Op het moment dat je hem aansluit via de kabel op het gewone internet is het bereik fantastisch. Even puzzelen, maar de app doet eigenlijk bijna alles voor je.

Hies 29-12-2015
Geschreven voor: Philips HTL5160B/12 zwart

Geweldig apparaat voor mensen die niet veel gedoe willen hebben met bedradingen en speaker installaties. Ook voor de overige gezinsleden zeer gebruiksvriendelijk door onder andere HDMI-CEC en HDMI ARC (allemaal te bedienen met 1 afstandbediening). Spotify-connect en google cast (voor muziek- apps) veranderd dit in een "smart" sound bar. In een woord: IDEAAL!!

A3 30-12-2015

Deel volledig deze mening maar mis nog een ode aan de geluidskwaliteit .
Top 👍

Hies 31-12-2015

Voor mij als "audioleek" top geluid! T.o.v standaard geluid mijn sansung ue55ju7000!

Penn65 23-04-2016

Ik ben het eens met de reacties, maar let wel op het geluid is alleen maar goed als je een nieuwe tv hebt of indien de uitgangen verouderd zijn (tv's van 5 jaar of ouder?) investeert in aanvullende bekabeling en converter.