Philips HTL2183B/12 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HTL2183B/12 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

dl 06-10-2016

Zeer goed verbeterd geluid

Geschreven voor: Philips HTL2183B/12 zwart

Na wat langer gebruikt te hebben wil je er niet meer zonder ,geluidskwaliteit is goed en ook de bediening enz ,super .
wel met hdmi aansluiten en dan werkt hij gewoon op afstandsbediening tv,geen twee meer nodig .

Stenn 04-08-2016

Review soundbar

Geschreven voor: Philips HTL2183B/12 zwart

Dit systeem heeft een prima geluidskwaliteit, tevens neemt het niet al te veel ruimte in onder de TV zodat het amper opvalt in de woonkamer.

DF 31-07-2016

Soundbar met subwoofer

Geschreven voor: Philips HTL2183B/12 zwart

Mooi geluid, goede prijs-kwaliteitverhouding. Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr apparaat!

ticheltjes 10-07-2016

Geweldige aankoop!!

Geschreven voor: Philips HTL2183B/12 zwart

we hebben de ambilight tegelijkertijd gekocht met het geluidssysteem wat erbij past en wat genieten wij!! strak design wat ons wegblaast in geluidskwaliteit! we gaan ons bose systeem verkopen

x 07-07-2016

fijne surround systeem

Geschreven voor: Philips HTL2183B/12 zwart

Deze soundbar is perfect voor mensen met een kleine ruimte waar een surround systeem wat moeilijk is, ook voor grotere ruimtes is het een perfecte aankoop. Muziek, film en games komen beter tot hun recht met het virtueel surround systeem. Vooral de spraakkwaliteit valt op!

Jad 05-07-2016

Goed Soundbar

Geschreven voor: Philips HTL2183B/12 zwart

Goed geluidskwaliteit en goedkoop ,,,blutooth werken better dan ander modellen van Philips. Vorige keer heb ik een nieuwe model van 3160B-12 maar het werk niet helemaal goed

mia menten 05-07-2016

beeld en geluid zijn tot nu philips waardig , de toekomst zal de duurzaamheid bepalen , echter met een vertouwd merk moet dat lukken zo niet gaan wij uit van de garantie zols philips die biedt

Geschreven voor: Philips HTL2183B/12 zwart

gekozen voor philips in verband met kleur en vormgeving , natuurlijk het vertouwen in een nederlands merk , met daarbij behorende garante

Jimmy 30-06-2016

Geen aansluiting voor me tv

Geschreven voor: Philips HTL2183B/12 zwart

HDMI ik de soundbar en tv gedaan geen effect verschillende dingen geprobeerd helaas zonder resultaat weet niet hoe ik dit verder kan oplossen heb nu aux erin gedaan alleen dan is het geluid iets minder helaas

Officiele reactie van Philips Nederland 01-07-2016

Beste Jimmy,

Hartelijk dank voor uw review. Wij helpen u graag bij het aansluiten van uw nieuwe Philips Soundbar. Heeft u zich ervan verzekerd dat EasyLink (HDMI-CEC) ingeschakeld staat op zowel uw TV als uw SoundBar? En heeft u de verbinding kunnen testen?

Onze kundige klantenservice staat voor u klaar om u stap-voor-stap te helpen bij het aansluiten. Surf naar http://philips.to/1JPX4fL en kies voor het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio. U kunt ons bereiken via telefoon, chat, e-mail, Facebook en Twitter.

Pascal
Philips Webcare

MR 29-06-2016

mooie soundbar

Geschreven voor: Philips HTL2183B/12 zwart

Makkelijk aan te sluiten, in te stellen en het geluid is perfect. erg gelukkig mee. gewoon via de coax aansluiting op de tv en al mijn apparaten werken er op.

Isabelle 25-06-2016

Prima soundbar!

Geschreven voor: Philips HTL2183B/12 zwart

Ik was opzoek naar een goede soundbar voor weinig geld. Na flink wat te hebben gelezen kwam ik uit bij deze soundbar van Philips. Ik had de soundbar binnen 5 minuten aangesloten, dus dat gaat zeer gemakkelijk. Ik vind het geluid erg goed. Al met al een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Fredy 23-06-2016

Voor de aanschafprijs zeker een aanrader!!!!!

Geschreven voor: Philips HTL2183B/12 zwart

Voor de aanschafprijs van deze soundbar het gemak van het aansluiten, de prachtige vormgeving en het geluid is dit een dikke aanrader!!!

M1969 21-06-2016

Soundbar HTL2183B/12

Geschreven voor: Philips HTL2183B/12 zwart

Mooi geluid bij onze nieuwe tv van Philips veel mogelijkheden oa door Bluetooth functie zo stream je ook je muziek van bijv. je telefoon
Een aanrader bij je tv !

Buis 20-06-2016

Soundbar Philips

Geschreven voor: Philips HTL2183B/12 zwart

Was gemakkelijk te installeren en het geluid is goed
en het oogt goed onder de TV.
Alleen waarom verplicht minimaal 100 tekens voor je motivatie?

derk 17-06-2016

mooi geluid

Geschreven voor: Philips HTL2183B/12 zwart

hele mooie sound voor de prijs leuk vorm gegeven en passend bij tv alleen jammer dat het net niet tussen de pootjes van de tv kan

mario 12-06-2016

philips soundbar

Geschreven voor: Philips HTL2183B/12 zwart

mooi geluid voor bij de tv of pc en met de USB aansluiting kun je op de stik alleen muziek afspelen zonder extra dingen er bij aan te zetten

Sipma 10-06-2016

Super Tevreden

Geschreven voor: Philips HTL2183B/12 zwart

Heel blij met de aankoop van deze Philips Soundbar. De prijs kwaliteit verhouding is super! Erg komt erg goed geluid uit de soundbar met een mooie diepe bas. Kortom erg tevreden

Oktar 08-06-2016

Philips HTL2138B?12

Geschreven voor: Philips HTL2183B/12 zwart

Het is qua geluid een topproduct, het enige mindere aan het product is dat wanneer die op stand-by gaat en je hem weer aanzet hij niet automatisch op de zelfde source komt

Ralf 26-05-2016

Goed product

Geschreven voor: Philips HTL2183B/12 zwart

Sinds vandaag in huis, direct aangesloten. Geluid van de films en van muziek zijn sterk verbeterd. Echt een goed product!