Sony HT-RT5 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 185 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-RT5 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

habhan 29-08-2016

Schitterende soundbar

Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

Fantastisch geluid, prachtige vormgeving, heel makkelijk te plaatsen door de "draadloze" subwoofer en achter speakers. Veel aanpassingsmogelijkheden van het geluid.

Pluspunten

• Enorm goed geluid
  • Prachtige vormgeving
  • Makkelijk plaatsbaar
  • Snoerloze speakers

Minpunten

• zichtbaarheid display

Frank 06-12-2016

als je de tv harder zet met de afstandsbediening van de tv gaat het volume dan ook alleen bij de home cinema set harder of reageert die alleen maar op de tv? Ik wil namelijk maar één afstandsbediening hoeven te gebruiken.

PFM 12-06-2016

Top product, Service waardeloos !

Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

Van alle soundbars die ik getest heb het laatste jaar (Samsung, Philips) is dit gewoon de beste en meest flexibele.
Echter de service en communicatie van Sony is allerbelabberdst. Op vragen via email of website wordt gewoon niet gereageerd.
Hopelijk is dit ene duurzaam product en gaat het de komende 10 jaar niet stuk.

Deeltje 04-06-2016

Top pruduct

Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

Echt top soundbar erg makkelijk in gebruik ! Zeer goede geluids kwaliteit ! Subwoofer ook erg lekkerder bass! Dit is zeker een aanrader!

Hans 10-04-2016

Zeer te vrede

Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

Goed en makkelijk ensimpel in gebruik goed voor ider die niet veel ervaring heeft met elektronica dus veel belooft en veel gekregen

Marcel1959 05-04-2016

Paar maanden genieten

Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

Set nu een paar maanden in gebruik en heb er nog steeds een heel goed gevoel over! Geen draden, ziet er mooi uit en het geluid is FANTASTISCH! Diepe bas, mooie heldere tonen, bij sportwedstrijden (speciaal met de football setting) is het commentaar erg goed te verstaan en de sportgeluiden geven je echt het gevoel dat je erbij zit. Natuurlijk zijn de extra opties allemaal erg leuk, maar het geluid is echt te gek....

Wocko 24-03-2016

Sony HT-RT5 - Prima surround set

Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

Al met al een prima surround set.

Erg makkelijk aan te sluiten door draadloze speakers. Instellen ook eenvoudig door meegeleverde microfoon, snoer is echter net te kort, aangezien we vrij ver van de tv af zitten (snoer is ongeveer 4,5 a 5 meter).

Wordt gebruikt icm sony tv (KDL-55W809C). De soundbar is echter hoger dan de IR-ontvanger van de tv, waardoor die het signaal van de afstandsbediening blokkeert. De bijgeleverde IR-repeater van de surround set lost dit op, maar je verwacht dat een Sony tv en surround set uit zelfde periode beter op elkaar zijn afgestemd. Ook de interfaces sluiten niet veel op elkaar aan qua uiterlijk. Funtioneel sluiten ze wel op elkaar aan door CEC-ondersteuning, maar met de afstandsbediening van de tv zijn niet alle functies van de surround set te bedienen, vice versie ook niet. Hier had Sony meer uit kunnen halen.

Ik ben geen audiofiel, maar naar mijn idee prima geluid.

Goran 23-03-2016

Sony Soundbar HT-RT5

Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

Ik ben onder de indruk van het zuivere geluid en het volume dat aardig kan worden opgeschroefd. Echt een aanrader in combinatie met een HDTV, het kijken van films of muziek is nu veel leuker!

Wybo Jaarsma 22-03-2016

Een musthave soundbar voor elke Sony TV

Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

Geweldige soundbar, ben blij met deze aankoop. Mooi surround geluid - en dat ik o.a. ook Spotify kan afspelen is helemaal super!

Wybo Jaarsma 20-03-2016

Een musthave soundbar voor elke Sony TV

Ivo 19-03-2016

Echte homecinema en een bom van een muziekspeler

Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

Met die 9.1 surround is het kijken naar een film nu van een heel andere dimensie. Wat heb ik dat echt gemist met die simpele TV luidsprekers.

De setup is ook zeer simpel en de bluetooth connectie ging zeer snel en geeft ook een prachtig geluid bij het afspelen van muziek en zelfs van radio via de smartphone. Kijken naar een voetbatwedstrijd is nu ook prachtig met die "Footbal mode".

Met die 3 HDMI-poorten heb ik zeker voldoende om al mijn toestellen aan te sluiten, vele andere soundbars hebben deze luxe niet.

De soundbar past ook perfect onder mijn 55" TV. Ook een prachtig design en daarbij is alles ook nog draadloos (zelfs WIFI is voorzien).

Moet wel nog even de NFC en DLNA testen, maar ik verwacht door ook geen problemen bij.

Samenvattend : Ik ben zeer gelukkig met deze aankoop en nu kan ik eindelijk weer genieten van een echte homecinema en een bom van een muziekspeler.

Vol en duidelijke weergave van spraak en muziek 13-03-2016

Geluidsverbetering

Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

De soundbar staat onder de TV en geeft een mooi en vol geluid. Ook voor spraak is het beter verstaanbaar. Wij vinden het een aanwinst voor het televisie kijken.

Klaas 11-03-2016

De nieuwe beleving van geluid

Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

Goede geluidskwaliteit mooi strak design praktisch door draadloze speakers.
Met deze set is film kijken en luisteren een beleving.
Ook superhandig te gebruiken met mobile telefoon.

Richard Roffel 11-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

Perfect geluid zowel voor tv als Playstation. Heeft een goede bluetooth ontvangst. De draadloze subwoofer is overal goed te plaatsen.

Wolleman 11-03-2016

Mooi home theatre set met prima geluid

Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

De HT-RT5 soundbar levert een zeer goed geluid voor TV en film. Goede instelmogelijkheden maken het mogelijk om het geluid naar smaak te tunen. De standaard geluidconfiguraties hadden wel iets beter gekund ofschoon de Clearaudio+ optie een mooi clean geluid geeft. Echte hifi freaks zullen echter wat te kort komen.

De Soundpal app is erg handig in de bediening, zeker als je meerdere Sony speakers hebt.

Al met al voor film en tv liefhebbers echt een aanrader!

Siebe 11-03-2016

Luisterrijk

Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

Het verbetert de geluidsweergave geweldig; echt een cinema gevoel. Programmamakers: Zet geen muziek onder het gesproken woord.

Sony 11-03-2016

Warm geluid.

Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

Het geluid is warm en vol. Makkelijk te bedienen en ziet er strak uit. Bij het beluisteren in de winkel sprong deze Sony soundbar er duidelijk positief uit!

Jan 10-03-2016

Sony Soundbar

Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

Toestel aangekocht begin januari 2016. Na een paar maanden ben ik zeer tevreden over dit toestel.
Zou dit zeker opnieuw kopen mocht het defect geraken.

Remco 07-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

Prima geluidskwaliteit. Een soundbar, maar toch 5.1 surround. De achterspeakers kun je gewoon neerzetten waar het het beste kan, mits bij een stopcontact uiteraard. Via de instelmicrofoon stelt hij ze zelf goed in. Het geluid is, voor een soundbar, zeer goed te noemen, surround komt prima tot zijn recht (kom van een echte 5.1 set, die was uiteraard wel beter)

Instellen is zeer makkelijk, spreekt eigenlijk voor zich. We hebben nog niet alle mogelijkheden geprobeerd, maar het zijn er aardig wat. Via de app kun je m eigenlijk volledig bedienen via je telefoon, dit werkt redelijk intuïtief. Hij kan alleen niet goed met onze satelliet ontvanger overweg, die loopt steeds vast wanneer ik naar dit hdmi kanaal schakel, maar dat is een probleem van de ontvanger.

Vormgeving vind ik persoonlijk strak, past goed bij ons. Maar over smaak valt niet te twisten.

Duurzaamheid kan ik nog weinig over zeggen, vooralsnog ziet het er allemaal wel degelijk uit, maar hoe lang het zich houdt moet ie nog bewijzen.

Frank 05-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

De geluidskwaliteit is top. Heel af en toe vallen de achterste boxen of de subwoofer weg, maar dit herstelt zichzelf meestal weer.
Het gebruikersgemak is top. Alles spreekt voor zich en de app werkt prima.

Marleen 03-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

De soundbar zorgt voor een helder geluid. De verschillende opties die de bar heeft, maken dat bijvoorbeeld gamen of films kijken echt een stuk intenser zijn nu.

Jeroen 03-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

5.1 surround set met Soundbar als front-speakers. Installatie is erg eenvoudig en de geluidskwaliteit is erg goed.

Ook de opties qua streaming audio zijn ruim aanwezig. Het afspelen van Spotify vanaf mijn mobiel/tablet/pc werkt uitstekend!

Wat mij betreft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ben erg tevreden met de HT-RT5.

silvia van den berg 03-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

mooie soundbar met een super geluid met een mooie vormgeving.makkelijk in het bedienen.soundbar met verschillende mogelijkheden.

Thijs 29-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

Ik ben erg blij met de Sony HT-RT5. Er makkelijk in te stellen en bijvoorbeeld tov de sonos soundbar makkelijker als hub te gebruiken vanwege de HDMI aansluitmogelijkheden. Het geluid is gewoon goed en de bijgeleverde afstandsbediening duidelijk en ook uitgebreid qua geluidsinstellingen. Het feit dat ik geen kabels naar de subwoofer en surroundspeakers hoef te trekken is ook een pre, ze hebben alleen stroom nodig. Een aanrader, heb nog geen minpunten kunnen ontdekken.

P van Eijndhoven 29-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

Ik heb deze soundbar gekozen vanwege het slanke design en de Sony televisie waaraan deze is gekoppeld. Het design is mooi en onopvallend op de muur, daarnaast een hoge geluidskwaliteit. Praktisch detail is de draadloze bassbox, deze kun je dus op elke plek in de kamer neerzetten die je wil. Meer dan 5 meter van de soundbar is niet aan te raden, de schakeling tussen de bassbox en de soundbar hapert dan regelmatig. De soundbar wordt geleverd in een wit/zilveren en een zwarte uitvoering. Aansluiten aan de televisie is eenvoudig en de setup is simpel en snel te doen. Klein puntje van kritiek, het duurt een klein minuutje voordat het geluid van de tv via de soundbar wordt afgespeeld. De synchronisatie tussen de TV en de soundbar (de vertraging van het geluid tov het beeld) is minimaal.
Al met al een goede aanschaf en dagelijks in gebruik.

Freddie 29-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-RT5 zwart

Geweldig, geluid heel mooi met een voetbal wedstrijd heb je het gevoel dat je in het stadion zit het geluid hoor je om je heen.
Makkelijk te installeren en optimaal in te stellen met de meegeleverde microfoon.
Kortom een geweldig apparaat.