Sony HT-CT80 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-CT80 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

ylaine 13-12-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT80 zwart

In gebruik is deze Soundbar zeer makkelijk, mooie vormgeving. Geluidskwaliteit is iets minder vind ik persoonlijk. Maar voor het geld is het zeker de moeite waard!

Erniebob1966 15-10-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT80 zwart

Ik heb deze soundbar nu een aantal weken in bezit en ik ben teleurgesteld.
Voor het geld is het een prima soundbar voor op de slaapkamer, maar niet om een huiskamer te vullen met geluid. Heel weinig power, maar dat kan best, want de sub weegt net zo zwaar als een lege schoenendoos. Ik heb op knopjes gedrukt om het eea beter te krijgen, maar ik merk er bijna niets van. Wel kan je iets met voice doen, zodat de stemmen in bijv, een talkshow naar voren komen. Het verbinden via bluetooth gaat prima, maar het geluid daarentegen is leeg en blikkerig. Geen HDMI dus er is geen link met de TV. Soundbar is niet draadloos. Er is nergens een display te zien, dus je drukt op knopjes en je ziet eigenlijk niet wat er gebeurd.

Voor mensen die weinig eisen hebben en een iets betere geluidstoevoeging willen hebben is dit voor het geld prima, maar mensen die meer power en kwaliteit willen hebben kunnen beter meer geld uitgeven voor iets beters.

reviewclub 14-10-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT80 zwart

Ik heb deze soundbar nu bijna twee weken in mijn bezit. De Sony HT-CT80 heeft een mooi design. Hij is niet te groot en past goed voor de televisie zonder dat het beeld belemmert wordt. De aansluiting van de soundbar is gemakkelijk. Je hebt twee opties om de soundbar aan te sluiten op de tv, door middel van een digitale stekker of een analoge stekker. Helaas heeft mijn televisie geen digitale aansluiting waardoor ik zelf op zoek moest naar een analoge stekker om de soundbar te kunnen aansluiten op de televisie. Eenmaal aangesloten komt er prima geluid uit de soundbar. Zowel bij het televisie kijken als bij het luisteren van muziek vanaf je mobiele telefoon. Het switchen tussen muziek en televisie is ook erg makkelijk. Al met al dus een aanrader voor met name muziek liefhebbers die graag een installatie willen voor een leuke prijs.

gideonroek 13-10-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT80 zwart

wat een geluid zit er in dit geluids systeem echt geweldig, het duurde even voordat ik het knopje had gevonden waarmee de subwoofer aan ging maar ik heb hem. het geluid is heel helder en mooi. hij kan ook hard vooral als jee hem met bleuthoot verbind. een woord hij is Top. vandsdar de 9,2

dtccindy 12-10-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT80 zwart

Het uitpakken was wel even een klusje...
Laten we zeggen dat het goed ingepakt is.

Maar het eerste wat ik dacht was ; wauw wat een ding !
Het design is echt super !
Simpel, maar mooi..
Geen heel bouwpakket maar een mooie soundbar en een subwoofer .
De aansluiting is super makkelijk.
De soundbar zelf kun je draadloos gebruiken.
Maar de subwoofer helaas niet .
Ik was eerst een beetje bang dat het geluid tegen zou vallen aangezien je 1 lange soundbar hebt,en niet zoals ik hiervoor had,overal Door de kamer heen kleine boxjes hangen.
Maar het ziet er , vind ik persoonlijk wel stukken beter uit zo !
Gewoon een mooie simpele soundbar voor de TV liggen :)
Je kan hem eventueel ook ophangen aan de muur , maar dat vind ik zelf niet zo'n mooi gezicht.
Het geluid is echt top !
Dit had ik eerst niet verwacht.
Je kunt het geluid naar eigen keuze instellen.
Ik ben super enthousiast.
Ook met muziek luisteren is hij ideaal .
Je kunt Door middel van bv je smartphone,  laptop,pf tablet via bleutooth muziek afspelen .
Dit vind ik er ideaal tijdens het schoonmaken ;)
Er zit ook een USB aansluiting aan waardoor je nog andere dingen erop aan kunt sluiten .
Wel een klein beetje jammer dat je het geluid niet via de tv zelf kunt regelen..maar  ach, je kunt niet alles hebben hè ;)

Pluspunten ;

Minpunten;
Subwoofer niet draadloos

Ebbel64 11-10-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT80 zwart

Wij hebben de soundbar nu een kleine week in huis en ik moet eerlijk bekennen dat het een geweldige soundbar is. Tot voor kort hebben we het zonder soundbar moeten doen. Een wereld gaat voor ons open. De soundbar ziet er niet alleen strak uit, maar levert een perfecte sound die naar eigen smaak is aan te passen. Zowel het kijken van films, luisteren naar muziek en of bekijken van andere programma's is met de soundbar een waar genot. De mogelijkheden zijn ook goed. Zo kan je gebruik maken van de USB aansluiting, maak je contact via Bluetooth met andere devices om bijvoorbeeld muziek via spotify te kunnen streamen en af te spelen via de soundbar. Al met al een geweldig apparaat dat nu bijna 24/7 gebruikt wordt.