Pioneer SBX-B30 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Pioneer SBX-B30 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Arjen 11-08-2016

Zeer goede Soundplate voor weinig geld!

Geschreven voor: Pioneer SBX-B30 zwart

Ik heb de Pioneer SBX-B30 Net binnen gekregen aangesloten wat binnen 10 min is gebeurt. Ik zette hem aan en ik was overdonderd het geluid is subliem te noemen De ingeboude subs zien er klein ui maar de prestatie die ze leren zijn minstens of misschien wel beter dan een soundbar/plate met losse subwoofer. verder is de behuizing erg stevig geen rotzooi gewoon goed wat je van Pioneer kan verwachten .

Mijn conclusie het aparaat van de toekomst.

enige kleine min puntje is dat de optical kabel die mee geleverd word dun en gammel oogt maar geen probleem ik heb er een betere bij gekocht.

Ik ben zeer tevreden en geloof nog steeds niet dat het geluid uit zo,n compact apparaat zo,n goed geluid kan geven en de 130 Wat RMS is Ruim voldoen voor de gemiddelde woonkamer! Zeker een aanrader u zult versteld staan net als mij.

Pluspunten

• Zeer goed geluid
  • Mooi compact
  • Stevige constuctie
  • 2 optical ingangen