Sony HT-XT3 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 75 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-XT3 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Miga 09-10-2016

Slecht product

Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Ik zal de sony niemand aanraden, dit is een miskoop.
ik heb heel erg spijt van de sony.

De minpunten:

1. het aanzetten duurt ong. 2 minuten
3. als hij uit staat hoor de gluid aanspringen
4. als je een muzik wil via usb duurt t opstarten van uit naar draaien 4 minuten
5. als er per ongeluk op de usb tik kun je geen muziek afspelen
6. Hij werkt erg traag
7. Je kunt geen gluid meer horen via boxen
8. Het geluid is bar slecht voor een apparaat van 419.- euro.

Pluspunten

• geen
  • geen

Minpunten

• alles
  • alles

Dennis 21-07-2016

Miskoop - binnen een jaar onbruikbaar

Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Nu 11 maanden in bezit. Zeer tevreden over het geluid. Maar al sinds het begin ontevreden over de trage opstart- en afsluittijden. Dit duurt minuten... Vanwege het goede geluid heb in de ht-xt3 behouden maar daar heb ik nu spijt van.

Sinds enkele maanden moet ik hem meerdere keren opstarten voor hij geluid geeft. Daarom heb ik een firmware-update uitgevoerd. Na de update is het systeem waardeloos. Terwijl het succesvol was uitgevoerd...

Tijdens het starten staat er 'please wait' en dit verdwijnt niet. Alleen als ik de stroom tijdelijk verwijder kan ik enkele seconden in het menu komen voordat de ht-xt3 weer vastloopt. Dit heb ik verschillende keren geprobeerd en 1x zag ik dat het menu via een (aangepaste?) versie van Opera draait met een reload-link die enkel via een muiscursur is te bereiken.

Voor de zekerheid heb ik verschillende HDMI-kabels gebruikt en ook tijdelijk een ethernetkabel aangesloten. Allen zonder succes.

De fabrieksreset is alleen via het software-menu mogelijk waardoor ik genoodzaak ben om terug te gaan naar de winkel of een reparateur in te schakelen.

Zico14 12-12-2016

Bij mij is het apparaat van mei 2016... de minputen door jou beschreven zie ik bij nog minimaal een andere bezitter de revu passeren. Ik heb hem veelvuldig in gebruik en herken de lange opstart/uitschakel/switchmomenten in het geheel niet. Firmware updates zijn ook al enkele keren uitgevoerd maar ook dat heeft de werking van het apparaat niet negatief beïnvloedt.
Ik hoop daar in ieder geval wel bespaard van te blijven. Zou Sony zelf daar geen oplossing voor kunnen bieden?

Dennis 17-07-2017

Beste Zico14, ik had gelukkig nog garantie op de HT-XT3. Dit is (niet veel later na het plaatsen van mijn review) verlopen via Media Markt. Ik moest de HT-XT3 wel zelf 'even' brengen. En na een paar weken kon ik de HT-XT3 weer ophalen. Uiteindelijk heeft de reparateur het gehele moederbord vervangen! En tot nu toe werkt de soundplate uitstekend. Ik heb ook geen last meer van de eerder beschreven problemen. Ook niet na het updaten van de firmware. Kortom, ik had een maandagochtendmodel.

Spotflix 21-05-2016

Top Soundplate

Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Soundplate bevalt uitstekend. Mooie bouwkwaliteit. Zeer eenvoudig te installeren. Binnen enkele minuten geïnstalleerd. Zeer eenvoudige bediening via de afstandsbediening of via de songpal app op je smartphone. Geluid is echt top voor een 2.1 geluidsset.Was nog van plan om een chromecast te kopen. Is niet meer nodig. Dit kan allemaal gewoon via de HT-XT3. Ook hele mooie kwaliteit als je you tube cast naar je TV. Deze soundplate maakt zijn verwachtingen volledig waar. Een echte aanrader!

Heijnen 22-04-2016
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Mooie soundbar die veel mogelijkheden heeft voor afspelen van geluid o.a. koppeling met bluetooth telefoon is mogelijk . Aanschaf was mede gebaseerd op de eenvoudige koppeling (brava-sync) met mijn Sony tv. Hierdoor kun je je tv afstandsbediening gebruiken voor o.a. volumeregeling. Geluid is nu vele malen beter dan voorheen (geluid via tv). Totaal geen spijt van de aankoop. Duurzaamheid vraag beantwoord met n.v.t. Tot nu toe, 3 maanden in bezit is hij duurzaam.

gino 26-03-2016

BIOSCOOP GEVOEL

Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Kamer vullend geluid met veel detail.Royale functies,elegant ontwerp en sprankelend geluid.
De Sony soudbar HT-XT3 heeft me echt verbaasd.

JEHamming 23-03-2016

Mooi geluid, wel SIMPLINK issues

Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Ik heb sinds november 2015 een HT-XT3, gekozen vanwege de goede beoordeling qua geluid. En het geluid is ook super, de aansluitmogelijkheden legio!

Ik heb alleen het volgende probleem, als sinds de aanschaf:

Ik heb een LG televisie en een Ziggo HUMAX. De Humax zit netjes aangesloten op de soundplate en heb een ARC HDMI kabel van de LG ARC naar de Sounplate (HDMI1) aangesloten. Bij de LG TV heb ik SIMPLINK aangezet, zodat ik de afstandsbediening van de soundplate niet meer nodig heb.

Wat er nu elke keer gebeurd is het volgende: Als ik de TV en Ziggo HUMAX aanzet, dan gaan de plate ook aan en switched automatisch naar USB!
Ik moet dus dan op de soundplate expliciet weer HDMI1 selecteren.

Als ik Ziggo HUMAX zit te kijken wil ik ook wel eens Netflix starten. Ik heb een SMART TV, dus start met de LG remote Netflix op, de soundplate schakelt netjes over naar "TV". Als ik klaar ben met Netflix en ik 'exit' de Netflix app, dan schakelt de soundplate vanzelf weer naar "USB" en moet ik weer "HDMI1" selecteren. Dit is lastig, maar niet onoverkomelijk.

Ik vermoed dat het een verschil is in implementatie van LG Simplink vs Sony Bravia Sync ...

marjet66 25-05-2016

De combinatie zal niet goed zijn en het omschakelen zal uit de Humax of LG komen. Ik heb Samsung t.v. plus Samsung Horizon box en dat werkt perfect. Dit probleem speelt nooit met deze combinatie,

Jan 20-03-2016

Heel goede soundbar

Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Gemakkelijk te bedienen, incl. handige touchfunctie op het apparaat. Mooi geluid. Handige Google cast-functie. Werkt perfect samen met de televisie. Gemakkelijk aan te sluiten.

Edgarf87 18-03-2016

Zeer goede soundplate

Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Ik heb de soundplate nu 1,5 maand in mijn bezit.
Heel erg tevreden met deze soundplate, geeft prefect geluid bij films en normaal tv kijken. En ondersteund vele geluidsformaten (zelfs dts-hd ma, dolby truehd, 24 bit flac en dsd)

Bij muziek vind ik de hoge tonen wat te veel naar voren komen, vooral op de 'music' preset. Maar ook bij muziek geeft hij zeker geen slecht geluid.

Een ingebouwde 'custom' equalizer mode zou mooi zijn bij een volgende firmware update, zodat je het geluid nog meer kunt fine tunen.

Ook heeft de soundplate een ingebouwde WiFi verbinding, en is hij heel makkelijk met de Sony SongPal app te bedienen, en kun je met de zelfde app muziek streamen over zowel wifi & Bluetooth naar de soundplate.
Ook kun je elke andere willekeurige app die op je telefoon staat toevoegen aan de songpal app, en op die manier streamen naar de soundplate.

De soundplate is heel makkelijk aan te sluiten via hdmi.
Geen geluidskabel voor de rest nodig.

Ik heb mijn Blu-ray speler, Humax en Popcorn media player op de soundplate via hdmi aangesloten, zodat er maar 1 hdmi kabel naar de tv hoeft.

Ook is het voordeel bij deze manier van aansluiten dat het geluid en beeld altijd automatisch synchroon lopen.

Mocht je deze soundplate aanschaffen houdt er dan wel rekening mee dat hij zeker aan de grote kant is.

Al met al ben ik zeer tevreden met deze soundplate van Sony.

Mocht Sony ooit een custom equalizer inbouwen in een toekomstige firmware update dan krijgt deze soundplate van mij een 10!

Patrick 11-03-2016

Afgestemd op de TV

Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Waanzinnig goede soundplate! Talloze mogelijkheden. Heerlijk geluid.
Aanrader!! Zeer eenvoudig te installeren. Past mooi bij de gekozen Sony TV!

Annie 01-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Zeer goede geluidskwaliteit! Ondanks dat het geluid 'niet rondom' is dit eigenlijk niet te merken. Bass is apart te regelen van het volume. Je kunt verschillende geluidstypen aan zetten.
Vormgeving aan de grove kant, maar dat is een kwestie van smaak..

Ruud 25-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Goed geluid. Versterkt het (slechte) geluid van de TV goed.
Aardig wat mogelijkheden, alleen wel goed de beschrijving gebruiken.
Bepaalde dingen werken wat minder met een Samsung TV maar is goed te doen.
Algeheel ziet het er goed en mooi uit.

Onze Hans 19-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Strak vormgegeven met glanzend zwarte glasplaat vormt deze speakermodule een bescheiden maar fraai podium voor je smart-tv.
Grote basspeaker aan de onderzijde zorgt voor een mooi vol en diep laag terwijl de twee tweaters aan de voorzijde een helder en fris hoog verzorgen.
Installeren is een makkie en via de app, wifi en/of bluetooth te bedienen via telefoon of tablet. Probleemloos eigen muziek, Spotify (premium), TuneIn en YouTube streamen. Dus geen tuner meer nodig, niet de tv aan om radio te luisteren!

Nog veel meer mogelijkheden die ik nog niet heb uitgeprobeerd...

Zeer tevreden, aanrader!

Ronnie 16-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

De Sony HT-XT3 laat je werkelijk genieten van een geweldige geluidservaring, perfect voor films en muziek. Door de gebruikte materialen en strakke vormgeving is deze voetspeaker een echte blikvanger met een premium feel!

veysel 16-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Sinds 8 jaar heb ik een platte televisie. De geluidskwaliteit is ronduit dramatisch. Kon helaas geen soundbar kopen. Tot een paar weken geleden.

Voor mij was het belangrijkste dat ik een praat programma's goed kon verstaan. En dat ik maar 1 component zou hebben. Daar voldoet deze Sony aan. Wat een product. Spraak is perfect te verstaan en soms hoor je een basgeluid waar ik toch van ga glimlachen.

Heb veel gezocht naar zo'n systeem en deze kwam steeds als beste naar voren. Geen spijt gehad dat ik hem heb gekocht. Gelukkig zit de bas luidsprekers ingebouwd. Geen extra losse componenten. Handiger met stofzuigen.

Aanrader.

Diane 16-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Hebben hem nu enkele weken in gebruik en zijn er zeer tevreden over. Super geluid en strak design. Heel gemakkelijk aan te sluiten en te gebruiken.
Heeft een geweldige bass en zuiver geluid. Je kan eenvoudig muziek van een mobiel naar de soundbar streamen waarmee je de soundbar omtovert tot een geweldige muziekinstallatie!
We kunnen niet meer zonder... We weten nu pas wat we al die tijd gemist hebben :-) Een echte aanrader!

Wim 15-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

N.a.v. de vele goede reviews ben ik de Soundbase in de winkel gaan bekijken. Er komt een geweldig geluid uit dat ene apparaat. Daarna gelijk aangeschaft.Eenvoudige installatie en op deze manier eindelijk goed tv geluid (zonder allerlei additionele apparaten en kabels). Ook de koppeling met Spotify is eenvoudig op te zetten en werkt goed.

Guido 15-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

De Sony HT-XT3 gekocht als vervanger voor mijn oude surround installatie.

De vormgeving is super vooral de glasplaat boven op de soundplate geeft hem een mooie uitstraling.

Het gebruiksgemak is perfect hdmi kabel erin en hij werkt, vooral als je een hdmi-arc uitgang hebt werkt de Sony HT-XT3 gewoon op de ab van je tv.

Hij heeft een vol en rijk geluid het is knap hoe Sony dit geluid uit zo'n klein apparaat weet te krijgen.

Als je opzoek bent naar een geluidsverrijker voor je tv raad ik de HT-XT3 zeker aan.

Adri 15-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Het is een prachtig uitziende soundbar, die ook nog eens een mooi helder en diep geluid voortbrengt.
Goede aankoop geweest!

Johan 15-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Ik was opzoek naar een apparaat waarmee ik muziek kon streamen en afspelen vanaf mijn telefoon (en toekomstige NAS). Ik had al een surround systeem bij mijn huidige dvd speler, dus was eigenlijk niet opzoek naar de soundbase. maar aangezien ik ook een sony tv op het oog had, kwam opeens de soundbase in beeld bij mij. de doorslaggevende factor was dat dit een perfecte combinatie is voor de tv en muziek streamen.
Aansluiten ging perfect, binnen 5 minuten gedaan.
Klein minpuntje is dat de tv niet automatisch op mute gaat als de soundbase het overneemt, maar dat kan ook iets zijn wat aan de tv ligt! Geluid verder prima.
Het muziek streamen werkt ook prima, app gedownload, connectie gemaakt met de soundbase en streamen maar!
Ik ben geen IT persoon oid, dus was wel blij met hoe eenvoudig dit gaat.
Geluid vind ik ook prima.

ingand 10-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Mogelijkheden zijn qua uitbreiding niet toepasbaar. Denk aan het aansluiten van speakers achter
Geluidskwaliteit is goede aanvulling op het geluid van de televisie
Gebruiksgemak is erg makkelijk aan en uit bijwijze van spreken, hoge of lage tonen, helaas geen fijntunen.
Vormgeving is perfect icm de televisie. Iets mider groot had ook gemogen
Duurzaamheid is nog niet bekend, nog niet zo lang in bezit

Jan 05-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

De soundbar gekocht zonder te luisteren maar puur op de reviews en eisa award. Werd niet teleur gesteld! Mooie vormgeving en super oplossing als boxen overal niet gewenst is.

Jeffrey 03-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Ik heb dit product sinds een aantal weken in huis. Het geluid wat uit de SONY HT-XT3 komt is een hele verbetering ten opzichte van het geluid de TV. Het installeren/configureren is makkelijk. Tot nu toe ben ik er erg blij mee.

Rene 03-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Prima apparaat, met veel mogelijkheden en goed geluid. Hoewel het even zoeken was hoe we alles het beste konden aansluiten en wat wij op de TV voor instellingen moesten gebruiken.In de handleiding vind je niets over het aansluiten van een digitale ontvanger met HDisk.

Erikk 02-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Het geluid is prima en de mogelijkheden zijn uitgebreid. Nog iedere dag ontdek ik nieuwe mogelijkheden. Ik eb deze bar in eerste instantie gekocht voor een beter geluid van de tv. Nu heb ik alles op elkaar aangesloten incl. een Synology Nas. De muziek op de Nas bedien je heel eenvoudig met bijvoorbeeld je smartphone. Over de duurzaamheid kan ik op deze moment weinig zeggen.

Willies 01-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-XT3 zwart

Een hele mooie degelijke soundplate of soundbar zoals Sony het pleegt te noemen.
Heb het nu een paar weken in bezit en gekocht om lekker vanuit de bank naar mijn favoriete muziek te luisteren.
Daar is deze soundbase heel geschikt voor, en wanneer je een film bekijkt op je tv met het geluid via de sounbase ervaar je dat het tv geluid gewoon te min is tegenover deze sounbase.
Het geluid is zoveel warmer en voller dat tv kijken een nieuwe ervaring oplevert.
Heb persoonlijk niet mijn tv op de soundbase staan, maar in media center van Sony( Sony hrt-g11) waar het heel mooi in past omdat mijn media center ook een glazen plaat bovenop heeft net zoals de soundbase, mooi!!
Ben er dus heel blij mee en tot dusver erg tevreden al ben ik wel een beetje bevoorrecht omdat ik veel heb van Sony dat mij erg bevalt