Philips HTL7140B/12 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HTL7140B/12 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

E 15-07-2016

Philipsbox

Geschreven voor: Philips HTL7140B/12 zwart

Super mooi geluid, mooie vormgeving en past precies voor je tv. Het is de prijs waard. Met de subwoofer maakt het het nog beter.

PIETER 04-07-2016

Philips 7140b

Geschreven voor: Philips HTL7140B/12 zwart

Mooi product alleen afstandsbediening kun je niet koppelen aan orginele philips afstandsbediening . Verder is het een mooi design en past mooi onder de tv

jgelder50 07-06-2016

top geluid en vorm geving

Geschreven voor: Philips HTL7140B/12 zwart

mooi, plat en goed geluid. makkelijk bedienbaar.
alle verschillende aparatuur worden automatisch in geschakeld als er singaal komt.super makelijk switsen tussen de aperaten

Johan 30-12-2015
Geschreven voor: Philips HTL7140B/12 zwart

In eerste instantie gevallen voor het mooie uiterlijk van de soundbar. Geluidskwaliteit valt tegen (zeker voor de prijs). Geluid is bij een laag volume goed, bijvoorbeeld voor journaal uitzendingen. Maar bij een wat hoger volume, bijvoorbeeld muziek klinkt de soundbar blikkerig en flubbert de woofer maar wat.
Grootste probleem is de samenwerking met mijn Philips 55PUS7600 tv. Indien wordt overgeschakeld naar het smart gedeelte van de tv, bijvoorbeeld Netflix of Youtube dan loopt de tv vast. Ik heb uren met instellingen en kabels geexperimenteerd maar niets helpt. Philips Consumer Care kan of wil geen oplossing bieden. Zij sturen je met een kluitje in het riet: "Probeert u het eens bij Netflix misschien hebben zij een oplossing".
Product is inmiddels retour gestuurd.

Johan 01-01-2016

Beste Philips Webcare,
Ik ben er niet op uit om Philips producten in een negatief daglicht te stellen en hoop nog jaren plezier aan Philips producten te kunnen beleven.
In mijn mening over de geluidskwaliteit sta ik niet alleen, zie de conclusie van de sounbartest in Ljud & Bild.
Ik ben met u eens dat de SoundBar geen invloed zou mogen hebben op de prestaties van de TV maar deze zijn er wel degelijk.
De gebruikte Philips HDMI aansluitkabel is geadviseerd door Philips medewerkers.
Ik heb alle suggesties van Consumer Care uitgeprobeerd en informatie + foto's van de problemen (het vast lopen van de TV) naar deze afdeling gestuurd.
Het lijkt er echter op dat de medewerkster van Consumer Care het probleem niet wil hebben en het van zich afschuift. Ik heb erop aangedrongen dat toch echt de Service afdeling met een oplossing moet komen aangezien ik als consument het probleem niet kan oplossen.
Consumer Care besluit om verder niets meer te doen gezien de email die ik heb ontvangen: "Alles ziet er verder helemaal goed uit in de TV en meer kunnen we eigenlijk niet doen om de synchronisatie tussen de TV en de soundbar beter te laten werken".
Rest mij niets anders dan het product terug te sturen.

Officiele reactie van Philips Nederland 31-12-2015

Beste Johan,

Heel erg bedankt voor uw review. Uw SoundBar zou geen invloed mogen hebben op de prestaties van uw TV. Ook de geluidskwaliteit zoals u die beschrijft komt niet overeen met hoe wij deze home cinema ontworpen hebben.

Mocht u de SoundBar nog in huis hebben, dan staan wij u zowel op de TV als op de Audio afdeling graag te woord. U kunt ons bereiken via chat, e-mail en telefoon: http://www.philips.nl/c-w/support-home/support-contact-page.html en dan het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio

Twitter: @PhilipsCareNL
Facebook: /PhilipsNederland

Philips Webcare

VF 16-10-2016

@Johan
Ik herken jouw probleem; Ik heb dezelfde Philips combinatie TV en soundbar.
Ik dacht er verstandig aan te doen om bij een merk (...?) te blijven, maar van enige integratie (EasyLink) is geen spraken. Enkel het volume is via de afstandsbediening van de TV te regelen.
Heb je inmiddels een ander merk soundbar aan de 55PUS7600 aangesloten ? Wat zijn nu je ervaringen ?