Sony HT-NT3 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-NT3 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ray 18-03-2016

super mooi geluid

Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

Een heel mooi bioscoop geluid en mooi zuiver heel veel opties en gebruiks gemak en makkelijk menu om mee te werken

Isabella65 07-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

Het is een mooi product van Sony, mooi helder,zuiver en hard geluid.
Moet wel rekening houden met de buren.

vutter 46 01-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

Nadat mijn HT ST 7 was overleden en niet meer te repareren (8 mnd oud) gezocht naar een alternatief welke voor mijn gehoor voldoende is. De opvolger was mij HT ST 9 veel te prijzig vergeleken met de 7,de keuze viel toen op de HT NT 3 deze bevalt mij tot heden vanaf januari heel goed qua geluid en de aansluit mogelijkheden.

John70 10-05-2016

Heeft Sony de garantie wel netjes afgehandeld? Want als het na 8 maanden niet meer te repareren is, heb je recht op gratis vervanging.

NTar 29-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

Het is een geweldige soundbar met veel aansluit mogelijkheden (NFC, bluetooth, 3 HDMI). De geluidskwaliteit is goed/uitstekend en de bass is prima in te stellen. Het enige - grote - gemis is de afwezigheid van een ingebouwde equalizer, anders had de soundbar van mij een dikke 9 verdient.

ingrid van herpen 26-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

mooie soundbar wat lastig op te hangen een malletje erbij zou wel gemakkelijk zijn.
niet echt gemakkelijk te installeren. geluid is goed bluetooth werkt prima.

Kees 16-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

De Sony HT-NT3 is een zeer net vorm gegeven soundbar.
Er zit voor een soundbar heel goed geluid in en ben hier ook zeer tevreden over. Het gebruikersgemak is groot want je hoeft maar twee kabels aan te sluiten een HDMI en een 230v stekker. Het meest tevreden ben ik over de mogelijkheid van de chromecast audio en bluetooth verbinding en natuurlijk de 4k mogelijkheden. Dit is een zeer complete soundbar.

nazevedo 16-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

Top soundbar! makkelijk om te verbinden, heel fijn geluid en strak uitstraling. Ben echt blij met de keuze! Vooraal Bluetooth Subwoofer en da tje met de afstandsbediening de SW ook kan bedienen. ik zeg doen!

henry 16-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

mooie soundbar, dankzij de reviews hier gekocht en heeft echt een meerwaarde voor het geluid van mijn tv.
alles is ook supergemakkelijk aan te sluiten.
techniek wordt steeds beter

Luc T 16-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

De Sony HT-NT3 is een prima soundbar. Zeer veel mogelijkheden en een zeer goed geluid voor zijn prijsklasse. Ook heel compleet in zijn aansluitmogelijkheden. Als je een soundbar met een goede prijs kwaliteit verhouding wil moet je niet verder zoeken.

Andre Fleer 15-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

Een prachtig apparaat om te zien met een strak design. Daarnaast veel mogelijkheden en aangezien mijn tv ook van sony is en er een ps4 en ps3 geconnect zijn werkt het als een goed geheel. Het geluid is in vergelijking tot het geluid uit de tv 10x beter. Ook vanaf de telefoon muziek afspelen werkt heel erg soepel!!! Een aanrader, zeker voor de prijs tijdens de MM dagen in combi met de sony cashback!

Jasper schravesande 15-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

Prijs/kwaliteit en prachtig stukje techniek !! Zeer tevreden over de hi-res audio techniek van Sony. Hoge tonen super zuiver. De balans tussen lage hoge en midden tonen zijn super en ook vrij gemakkelijk aan te passen op je persoonlijke voorkeur. Communiceert fantastische met mijn sony Android smart tv.

Hartus 07-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

onlangs aangeschaft ter vervanging van mijn BOSE systeem, het geluid is voller en heeft meer power. de app is ook erg handig, makkelijk in gebruik met leuke mogelijkheden om bijv. niet alleen tv te kijken maar ook muziek af te spelen van je telefoon. App is niet alleen met BlueTooth te gebruiken maar ook met Wifi. Kortom, de HT-NT3 soundbar van Sony is een aanrader

Gerard Jongeneel 07-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

Mogelijkheden voor meerdere aansluitingen, zoals Ziggo TV/Radio ontvangst, Apple TV en DVD speler. Bediening mogelijk via TV afstandbediening. Geluid sterk en helder

Frank 01-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

Ter vervanging van de homecinmeaset van 17 jaar oud op zoek naar iets met beduidend minder kabels en een aanvaardbare geluidskwaliteit. In de winkel al onder de indruk van het geluid. Thuis alles aangesloten en nog meer onder de indruk van de sound. De app van sony nog niet uitgeprobeerd, dat komt nog. Erg veel aansluitmogelijkheden, bluetooth is erg handig. Weg met je cd's Minpuntje, de soundbar past niet onder sony tv's van de nieuwste generatie. De tv moet iets omhoog of aan de muur. Nu ligt de soundbar voor de tv en weerspiegelen ondertitels in de bovenkant van de soundbar. Erg positief over het geluid en de aansluitmogelijkheden.

michelmolleman 01-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

Heb de soundbar nu een maand in gebruik en ik ben er erg tevreden over. De geluidskwaliteit is prima en vooral de mogelijkheid om rechtstreeks verbinding te maken met mijn bluetooth headphone is top!!

André 30-01-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

Ik had de SonyHTNT3 al een tijdje op het oog. Met name vanwege het mooie design en de goede specificaties stond deze soundbar boven aan mijn lijst. Nu met de btw dagen was de prijs ook nog eens perfect.
Het geluid van de bar en woofer is voor de gewone consument zoals ik, perfect te noemen. Ook het feit dat je nu gewoon tv kunt kijken en duidelijk horen wat er gezegd wordt is een plus! Kortom een zeer tevreden sony klant.

Bregje 30-01-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

Deze soundbar heeft een mooi en strak design. Hij is eenvoudig te bedienen en heeft een prachtig diep geluid.

Eddy 26-01-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

Mooi en stijlvol, goede geluidkwaliteit en relatief compact. Enkel in zwart beschikbaar, wellicht zou een zilver uitvoering voor sommigen wenselijk zijn. Wij zijn erg tevreden.

Martijn 25-01-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

Heel makkelijk aan te sluiten en erg gebruiksvriendelijk.
Mooi geluid met mooie bas, welke apart te regelen is.
Veel opties oa muziek luisteren vanaf m'n telefoon via bluetooth.

Wouter 25-01-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

Mooi design en fantastisch geluid. Ook de mogelijkheden mbt de diverse geluids opties zijn perfect.
En draadloze subwoofer is ideaal en er komt een mooie diepe bass uit.
Ik ben erg blij met mijn aankoop en zou hem iedereen aanraden

Mario 25-01-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

Ik ben ontzettend blij met soundbar van sony. Goede geluidskwaliteit, relatieve goede prijs, wifi,...en definitie goede product van sony

hifinick 25-01-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

Een waanzinnig klinkende soundbar. De connectie met de nieuwe Sony tv is eenvoudig te maken. Het geluid is helder en klinkt zoals het moet zijn. De lage tonen zijn perfect in te stellen.
Omdat het HiRes weergeeft is dit een echte aanrader.

Frans van Rooij 25-01-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

Mooie soundbar en fantastisch geluid. Ook de mogelijkheden mbt de diverse geluidsmodules zijn perfect.
Makkelijke installatie en mooie strakke vormgeving. Past precies onder mijn 42 inch tv.
Wel wat aan de prijs, maar kwaliteit mag wel wat kosten.

G Veldhuis 25-01-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

Ik heb deze soundbar bij Bcc gekocht, een prima geluid
en gebruiksvriendelijk, ik ben nu verlost van die hinderlijke kabels.

Haas 24-01-2016
Geschreven voor: Sony HT-NT3 zwart

Makkelijk in te stellen en goed geluid. De bediening is overzichtelijk waardoor je snel tussen verschillende aparten kan switchen.

De subwoofer is draadloos waardoor je hem makkelijk kan verplaatsen.

Zeer tevreden over de aankoop