Sony HT-CT381 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 213 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-CT381 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Alesia 01-02-2017

Mooie soundbar!

Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Ik heb deze soundbar aangeschaft op basis van de reviews die ik hier heb gelezen. Ik woon in appartementencomplex maar heb relatief ruime woonkamer. Ik twijfelde tussen surround of soundbar. Voor dat geld is deze soundbar ideaal. Mooi geluid, sterke bas, ook stijlvol en (naar mijn mening) makkelijk te installeren/bedienen. En koppelt heel makkelijk met je telefoon/ipad.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Makkelijk te bedienen
  • Stijlvol

goed 08-06-2016

mooi geluid en strak van vorm

Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Het is even puzzelen maar dan. Het geluid is wat je kunt verwachten van een soundbar van deze prijs. Wij hebben het nooit heel hard aan dus kunnen dat niet goed beoordelen. Vooral het afspelen van muziek via je tablet, geweldig!

A Fokker 02-06-2016

Sony Soundbar HTCT 381

Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Komt heel mooi zuiver geluid uit, dik tevreden. Tevens is nijn vriuw erg te spreken over het uiterlijk, wat een voordeel is als de inrichting ook belangrijk gevonden word.
Draadloze subwoofer zeer handig, slechts kwestie van stekker in t stopcontact.
En ook de bluetooth verbinding werkt heel goed als je wil verbinden met tablet of mob voor bv muziek.

Kortom top product in zn prijsklasse.

Medina 22-03-2016

SONY HT-CT381

Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Super mooi design en geluid!
Jammer dat het 50euro duurder was voor enkel de witte uitvoering + installeren koste me toch wel een uurtje.

Tineke 22-03-2016

muziek en tv

Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Mijn Sony home cinema set 5.1 deed het niet meer na jaren trouwe dienst dus ik zocht een vervanger tot nu toe zeer tevreden over geluid en uitvoering geen draden meer door de kamer is een groot voordeel.

Tomas 11-03-2016

prima soudbar!

Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

geweldig geluid bar, zeer goed geluid van muziek en films!Sterk aanbevolen.Het was moeilijk om te verbinden, maar nu is alles in orde.

Jes 10-03-2016

Goed geluid, fijn in gebruik!

Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Ik heb de soundbar nu een dikke maand. Hij bevalt me uitstekend. Erg goed geluid in vergelijking tot andere soundbars, makkelijk te bedienen en hij ziet er erg mooi uit!

Bas 10-03-2016

Prima Soundbar

Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Prima Soundbar voor een prima prijs. Doet wat ie moet doen, makkelijk aan te sluiten en handig dat de woofer draadloos is.

Bianca 07-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Mooie, goed uitziende soundbar. Geluid is perfect, helder en mooi. Ik ben fan van Sony en deze set is, buiten het feit dat deze niet veel plaats inneemt, draadloos is, echt een absolute aanrader.

Kadir 07-03-2016

Matt 04-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Deze sony soundbar ziet er erg mooi uit. Zeker als je al een grijze of rvs tv bezit. Het aansluiten is eenvoudig. Het aansluiten op tablet was zo voor elkaar.

Monique Walraven 01-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Zeer mooi vormgegeven boxen. Prima geluid en makkelijk in gebruik. Box overal in kamer draadloos te plaatsen en vooral met speelfilms alsof je het zelf meemaakt ook via bluetote en telefoon . Tablet .laptop. pc. alles af te spelen .echt een aanrader !!!

Y 01-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Geweldige combinatie met mijn Sony bravia (silver). Ik heb de zilveren soundbar gekocht. Geluid is super.

Jordi 01-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Qua prijs kwaliteit is dit echt een zeer mooi systeem. Goed en makkelijk aan te sluiten, mooi en goed geluid, ziet er goed uit, zeer gebruiksvriendelijk...

Bullerslug 01-03-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Ik bezit de Sony HT CT381 enkele weken, over de duurzaamheid kan ik nog weinig mededelen.

De geluidskwaliteit is zéér goed van deze soundbar. Ik was in het begin sceptisch, maar nadat ik hem aangesloten had (wat enorm simpel is), was ik overtuigd dat ik een goede aankoop had gedaan. Je hebt ook een functie dat de bas niet zo hard is, fijn voor in de avond als je de buren niet wilt lastigvallen met een film ;).

De soundbar heeft veel mogelijkheden, iets wat een must voor mij was. Het heeft 3 HDMI ingangen, waardoor je moeiteloos meerdere producten kan aansluiten. Er zit een afstandsbediening erbij, die naar mijn mening iets groter had mogen zijn.

Het ziet er erg gelikt uit! De mooie chromen zei kanten (die matchen met mijn lamp), de draadloze subwoofer die je overal kan plaatsen. Het beeldschermpje die minimalistisch, simpel is weggewerkt achter het 'stof'. overall gezien is deze Sony is een top aankoop en adviseer ik mensen zeker deze soundbar aan te schaffen. De prijs/kwaliteit is goed in verhouding.

Enige nadeel wat ik ondervind is dat de optie om de subwoofer in te stellen, verminderd kan worden naar 4 opties ipv 12. Vanaf 'volume'9 heeft het pas nut.

Rolf 29-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Goede Soundbar, makkelijk te installeren, duidelijke afstandsbediening,
super handig met de draadloze subwoofer,veel mogelijkheden met de equalizer,
mooie vormgeving.

Zijn geld zeker waard.

Leo 29-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Makkelijk te bedienen, compleet met toebehoren en daardoor zo geïnstalleerd. Het geluid is door de actieve subwoofer erg goed te noemen. Het enige minpunt zijn de korte snoeren. Dit is wat lastig qua plaatsing mogelijkheden.

Appie 29-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Kwalitatief product, goed geluid, mooie design en werkt goed met een Sony TV
Een minpunt is dat er geen equalizer functionaliteit is.

Svenkras 29-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Prachtige soundbar die makkelijk te installeren is en doet wat ik wil. Door ACR en meerdere HDMI aansluiting kan ik alles af spelen met deze soundbar.

Ben zeer tervreden.
Instellingen zijn via de app Songpal in te stellen.

Kadir 27-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Zeer goede kwaliteit soundbar voor een betaalbare prijs. Makkelijk aan te sluiten en een handige bediening.Je kunt ook een tablet of smartphone via bluetooth koppelen. Model is top, en het integreert met onze TV (ook van Sony). De soundbar geeft een mooie heldere geluid.

Jasmin 25-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Heb de soundbar nu ruim twee weken in bezit en ben er zeer over te spreken. Vooral het witte design vind ik mooi en de zilveren afwerkingen passen goed bij de KDL-W756C LCD televisies van Sony.

De speaker produceert een zuiver geluid en heeft diepe klanken. Vooral bij games en actiefilms is het geluid geweldig, veel beter dan elk ander 2.1 systeem dat ik heb gebruikt. De subwoofer is apart in te stellen, wat fijn is bij geluidsbronnen die teveel bass produceren. Verder is de subwoofer draadloos en kan je hem overal in de kamer plaatsen.

De soundbar beschikt over ruime aansluitmogelijkheden en werkt d.m.v HDMI ARC goed samen met TV's en receivers. Verder werkt bluetooth koppeling prima en schakelt de soundbar automatisch aan als de TV aangaat. Kortom, zeer tevreden over mijn aankoop.

carlijne 24-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Mooi design, omdat de speakers als één van de enige op de markt in het wit verkrijgbaar zijn. Goed geluid en veel mogelijkheden om af te spelen vanaf meerdere apparaten.

Evd 21-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Mooie vormgeving en gebruiksvriendelijk. Ideaal als ondersteuning met tv en film kijken. kwaliteit geluid zeer goed, de bas en volume zijn in mooie verhouding

René A 21-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-CT381 zilver

Prijs kwalitieit verhouding is echt goed,
Ik had wat meer mogeleijkheden gezien zoals een tullip aansluiting

Trudy 21-02-2016

Prachtig geluid!!
Echt genieten! Mogelijkheden tot uitbreiden meerdere speakers via een app. Streamen van muziek en video's vanaf mijn telefoon, echt supper.
Genot voor je oren!