Sony HT-CT380 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 897 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-CT380 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Elroy1972 09-07-2016

Nog steeds uitermate tevreden

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

Na plm. half jaar in bezit van deze set nog steeds uitermate tevreden. Eerdere ervaring dat de link af en toe werd onderbroken, heeft zich niet meer voorgedaan. Eenvoudige bediening, hoofdzakelijk via afstandsbediening tv. Daarnaast zijn voldoende koppelingen mogelijk met smartphone e.d. Design is erg goed vanwege de afmeting, je ziet de soundbar bijna niet. Ik kan deze set aan iedereen aanraden !

THuberts 01-07-2016

Prachtig geluid

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

De HT-CT380 soundbar van Sony is supereenvoudig aan te sluiten en de bediening is ook zeer eenvoudig. Ik ben heel tevreden over bediening met de fysieke knoppen, de afstandsbediening of de app op je telefoon. De basbox sluit je alleen aan op het lichtnet, de communicatie met de centrale unit gaat draadloos en helemaal vanzelf. Schakel ik een apparaat in dat is aangesloten, dan gaat de soundbar ook aan en schakelt vanzelf naar het juiste kanaal. Ook mijn kinderen kunnen het makkelijk bedienen. Het geluid is geweldig, zeker voor een soundbar. Zuiver en met een lekkere bas als je dat wilt.

Rene 24-06-2016

Prima set zonder cashback

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

Dit is een fijne set met prima geluid. Zeker een verbetering van het geluid tov de TV. Echter een surround effect is minimaal.
Set toendertijd gekocht icm een 50,- cashback actie. Ondanks velen malen contact met SONY en evenzoveel toezeggingen deze cashback nooit ontvangen.

TedH 06-06-2016

Tevreden klant

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

Was even wennen, maar ik ben blij met de aankoop ! Zowel ergonomisch als ook geluidstechnisch ben ik zeer tevreden. Het duurt wel even voordat je alle opties kent en weet bij welk TV programma je welke optie kunt of moet kiezen.

MmJ 06-06-2016

Perfecte aanvulling op nieuwe TV

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

Perfecte aanvulling op nieuwe TV, past perfect en veel beter geluid dan de TV zelf. Daarnaast ideaal om via je telefoon via bluetooth muziek af te spelen. Geen stekkers meer of nieuwe aansluitingen. Heel tevreden mee!

Sanderc2 04-06-2016

Zeer goed geluid!

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

Er komt een verrassend goed geluid uit deze soundbar! De draadloze subwoofer klinkt ook erg goed en er lijkt geen vertraging in te zitten. Aansluiten is erg gemakkelijk.
De vorm van de soundbar is gelijk aan bijv. de PS4, erg mooi.

lukebest 02-06-2016

Geweldige soundbar

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

ik heb het product nu een aantal maanden, nog steeds geen spijt van aankoop. Helder geluid, diepe bass en geweldige film ervaring!

hullie1972 21-05-2016

Briljant in eenvoud

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

De HT-CT380 soundbar van Sony is supereenvoudig aan te sluiten en de bediening is een peuleschil. Of je nu de fysieke knoppen, de afstandsbediening of de app op je telefoon gebruikt - je gaat niet mis. De basbox sluit je alleen aan op het lichtnet, de communicatie met de centrale unit gaat draadloos en helemaal vanzelf. Schakel ik een apparaat in dat is aangesloten, dan gaat de soundbar ook aan en schakelt vanzelf naar het juiste kanaal. Zelfs mijn dochters van 6 en 7 jaar gaan er met het grootste gemak mee om. het geluid is geweldig, voor een soundbar. Het is geen 5.1 dolby 3D surround met actieve accoustische reverberatie (bestaat dat?), maar je zit bij een film er ook lekker in. Zuiver en met een lekkere bas als je dat wilt.

Pierre 08-05-2016

Zeer goede soundbar van Sony

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

De soundbar is prijs kwaliteit een perfect goed apparaat.
Ik kan hem iedereen aanbevelen. Gemakkelijk in gebruik en mooi geluid.

Johan 20-04-2016

Schitterende soundbar voor een heel schappelijke prijs

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

Voorheen een midi-stereoketen van Sony gehad en ook deze aankoop stelt mij niet teleur. Modern design (mijn TV komt zelfs mooier uit), heel gemakkelijk om te bedienen en een schitterend geluid. Ik blijf bij Sony. Mvg, Johan

Anja 12-04-2016

Sony sound bar

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

Het geluid is helder en duidelijk. Nederlandse series zijn duidelijk verstaanbaar ondanks de muziek op de achtergrond

Hdanny 05-04-2016

Degelijke soundbar

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

Ik heb soundbar nu al een paar maand en ik moet zeggen dat vormgeving zeker in orde is.
gebruiksgemak is zeker niet slecht al kan het beter menu is enkel via klein scherm beschikbaar op de soundbar zelf niet via een scherm op tv wat het gemakkelijker zou maken om alles in te stellen.
wat de mogelijkheden zijn om de soundbar aan te sluiten is zeer goed de 3 hdmi poorten een optische, analoge, bluethoot aansluitingen zijn zeker een meer waarde hier voor alleen al een aanrader om de soundbar aan te schaffen.
Het draadloos aansluiten van de subwoofer is zeker in orde werk zonder problemen.
Wat ik persoonlijk minder vind is het geluid sterkte deze mocht toch nog straffer zijn de bass is meer dan voldoende maar het gewoon geluid gesproken gedeelte mag zeker beter de soudbar moet toch redelijk luid staan om er wat geluid uit te krijgen onder de 15 heb je amper geluid dat is wel voor verbetering waard.
Maar in het algemeen is het zeker een goed toestel een aanrader om aan te schaffen.

Hans 24-03-2016

Duidelijk beter geluid.

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

Bij onze tv zitten de speakers aan de achterzijde door deze soundbar is alles nu duideljk te verstaan en het streamen van muziek is zeer comfortabel en goed geluid.
Het design past perfect bij onze inrichting, dus zeer te reden.

leo 24-03-2016

Deze soundbar heeft een vol en mooi geluid

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

De bassen komen goed tot z´n recht en geen kabel naar de subwoofer maar een bluetooth verbinding is handig en werkt goed.

Ron542 23-03-2016

Prima geluid

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

Mooie vormgeving en prima geluid. Het is alleen jammer dat er relatief weinig keuzemogelijkheden zijn om de klankkleur aan te passen aan je eigen smaak. Het gebruik is eenvoudig en het koppelen met een bluetooth apparaten verloopt vlot. Ik ben tot nog toe erg tevreden over deze soundbar.

Stef 22-03-2016

Sony soundbar

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

Ik ben zeer tevreden met mijn keus, geluid klinkt
fantastisch en het ziet er ook nog eens gelikt uit.

Dennis 22-03-2016

Kerstcadeau

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

Ik heb deze soundbar met een kerstbon van mijn werk (€ 50,-) en de cashback actie gekocht. Helaas is er bij de cashback actie is mis gegaan maar ik vertrouw erop dat het goedkomt. De geluidskwaliteit is heel behoorlijk maar verwacht geen vervanging van een 5.1 systeem. Ik heb de soundbar voornamelijk aangeschaft om van alle kabels af te zijn en daarin voldoet deze goed. Enig minpuntje vind ik dat de draadloze subwoofer, welke achter de bank staat, nu een aantal keer onderbroken werd. Waarschijnlijk door het bereik van de bluetoothverbinding. De subwoofer staat ongeveer 5 meter van de soundbar vandaan. Al met al is de gebruiksvriendelijkheid en geluidskwaliteit goed.

Wendy 22-03-2016

Soundbar Sony

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

Soundbar past mooi onder mijn sony televisie. Geluid is een welkome aanvulling. Door losse sub erbij zorgt het voor een mooi & warm geluid. Daarnaast gebruik ik hem ook om regelmatig muziek af te spelen, via BT werkt het allemaal heel bebruiksvriendelijk. Daarnaast is het instaleren een plug & play principe, binnen 5 minuten aangesloten.

Kan het mijn stereo vervangen? Nee dat zeker niet. Voldoet het aan de verwachtingen? Ja, zeker.

Elroy1972 21-03-2016

Uitval subwoofer

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

Vraagje: heeft iemand ervaring met uitval van de subwoofer. Afgelopen maand is deze tot 2 maal toe uitgevallen. Enige optie is dan resetten: stekkers uittrekken en nieuw opstarten. En dan is het weer goed. Niet erg praktisch dit...

Iemand een idee waar de oorzaak kan liggen. Subwoofer staat op 30 centimeter afstand van de soundbar achter de een gordijnpaneel. Qua storingsgevoeligheid zou dit toch geen probleem moeten zijn.
Iemand met soortgelijke ervaringen ?

Jan 18-03-2016

Sony soundbar

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

Ik heb de soundbar nu een maand. Aansluiten was een fluitje van cent. Soundbar ziet er mooi uit en geeft prima geluid.
Nadeel is dat ik hem niet voor de mijn TV (Sony KDL-43W805C) kon plaatsen omdat hij dan voor de ir-sensor van de afstandbediening staat. Hij staat nu achter de TV en het geluid is zo ook goed. Werkt verder prima samen met de TV, gaat automatisch aan en uit bij het in- en uitschakelen van de TV. Ook het afspelen van muziek vanaf mijn smartphone via bluetooth werkt perfect!

Vos 18-03-2016

Lekker geluidje

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

Heerlijk helder geluid. Heel gemakkelijk te bedienen. En alles past! Ook fijn dat de subwoofer niet dichtbij hoeft te staan wegens gebruik van Bluetooth. Kortom: dik tevreden!

Ron 17-03-2016

Sony Soundbar

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

Mooie vormgeving en prima geluid. Jammer alleen dat er relatief weinig klankkleuren beschikbaar zijn cq. dat het geluid gepersonaliseerd kan worden. Erg tevreden.

Simon 16-03-2016

Sony Soundbar voldoet goed

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

Het krijgt van mij een dikke 8, omdat hij aan alle eisen voldoet. Geeft goed geluid en kan de Bass gelukkig ook verstellen.

René 14-03-2016

Sony HT-CT380

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

De Sony HT-CT380 heb ik een maand geleden gekocht. Het aansluiten van deze speaker was zeer eenvoudig. De kwaliteit van de boxen bevalt goed. De muurbeugels die bij zijn geleverd zijn ook zo gemonteerd. Al met al een echte aanrader.

Erik 13-03-2016

review soundbar

Geschreven voor: Sony HT-CT380 zwart

Mooie geluidskwaliteit met een mooi lage tonen spectrum. Veel beter dan zonder de soundbar.Strakke vormgeving. Lijkt een beetje op een bioscoopervaring.