Sony HT-XT100 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-XT100 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Tollenaar123 25-11-2015
Geschreven voor: Sony HT-XT100 zwart

De audio van mijn tv klinkt als een mug. En nu ik de HT-XT100 heb aangesloten klinkt hij als een grommende motor. Stukken beter. De soundbar past perfect onder mijn 55 inch televisie. Het is een mooi setje.

Wat ik wel irritant vind is dat ik een minimale vertraging zie tussen het beeld en het geluid. Ik ben nog aan het onderzoeken hoe ik dat op moet lossen. Aansluiten kan niet makkelijker. Verder zit er bluetooth waardoor ik meteen een goed geluid heb via Google Play.

JanF 19-12-2015

Heb je het vertraging probleem al opgelost? Dit probleem zou voor mij een reden zijn om hem niet te kopen. Is hij met hdmi aangesloten?

ron 26-10-2015
Geschreven voor: Sony HT-XT100 zwart

geluid is redelijk maar haalt t niet bij de nor2home cinema. .vormgeving is wel mooi maar de omvang is zeker een minpunt. ...

HappyPanda2 25-10-2015
Geschreven voor: Sony HT-XT100 zwart

Ik heb de Sony HT-XT100 nu alweer 2 weken in huis en ben er niet super positief over. Het geluid vind ik te vol wanneer ik gewoon TV aan het kijken ben. Met de afstandsbediening kan je van alles aanpassen aan het geluid, alleen vind ik dit best wel veel gedoe. De Sony HT-XT100 levert wel prachtig geluid wanneer je naar films kijkt of muziek luistert. De Sony HT-XT100 gebruik ik om dit moment alleen maar om films te kijken.
Qua design ziet de Sony HT-XT100 er goed uit. Hij is erg plat waardoor je bijna niet doorhebt dat hij onder je TV staat.

driel24 23-10-2015

Verpakking
De soundbar zit in een stevige kartonnen doos. Het is een zwaar apparaat.
De vormgeving is simpel maar doeltreffend.
De soundbar moet onder je TV, dus wel even opletten of het past.
Je TV staat dan 8 centimeter hoger.

Installatie
Aansluiten is erg simpel.
Optische kabel er in, stroom aan, geluid op tv uitschakelen en
het geluid van de TV loopt in het vervolg via de Sony HT-XT100.
Aansluitingen van de soundbar zijn beperkt tot optisch, HDMI en analoog in, maar dit is voor normaal gebruik voldoende.

Gebruik
De soundbar heeft een paar voor geprogrammeerde settings voor geluid.
Voor mij zijn deze afdoende.Out of de box was het geluid super.
Films en Series kijken is erg leuk op deze manier.
Het grappige is, dat je na verloop van tijd niet doorhebt dat hij aanstaat totdat
je hem uitzet en via de tv luistert. Dan hoor je pas wat de soundbar doet.
De NFC chip is echt handig.
Je houdt je telefoon op het logo en hij is gepaired.
Daarna kun je geluid van je telefoon streamen naar het apparaat.
Radio, spotify etc etc.
Afstandsbediening kan helaas niet gebruikt worden voor de LCD TV.

Wajonk 19-10-2015
Geschreven voor: Sony HT-XT100 zwart

Heb het systeem net een paar dagen in gebruik maar het valt me wel tegen er zit een hdmi aansluiting op maar die werkt niet met onze tv dus je bent echt afhankelijk van de optische kabel,het geluid valt me erg tegen de bas in de ingebouwde subwover krijgt al gauw een vreemd bij geluid als je hem iets te hard zet verder werkt het wel goed via Bluetooth en USB maar het geluid daar verwacht ik toch veel meer kwaliteit van voor een prijs van rond de 190€

Rien1960 04-08-2015
Geschreven voor: Sony HT-XT100 zwart

Prima soundsysteem voor onder je TV. Vergeet echter niet de aansluiting van HDMI op je tv te controleren. Heeft de TV HMDI versie 1.3 of lager vergeet het aansluiten via de HDMI kabel dan maar ! Je bent dan aangewezen op de optische kabel of analoo. Optisch werkt ook prima en je hebt dan ook de Virtual Surround erbij. Let wel op dat de ingang van HT-XT100 een optische is en sommige oudere TV's hebben nog een digitale S/PDIF uitgang en dan heb je nog een converter nodig.