LG Musicflow HS7 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG Musicflow HS7 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Ray 26-02-2016
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

Een mooie soundbar voor een goede prijs . De vormgeving ziet er netjes uit en het geluid is prima . Alle kabels zitten er netjes bij dus allemaal makkelijk aan te sluiten

mwlourens 22-02-2016
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

LG heeft weer iets moois. Deze LG soundbar met subwoofer is een mooi vormgegeven, fantastisch geluidskanon. Ongelofelijk makkelijk te installeren. De verschillende instellingsmogelijkheden maakt deze soundbar aanpasbaar aan elke smaak en iedere sfeer die je wilt creëren. De wifi functie en BT functie maken het gebruikersgemak nog plezieriger. Zeer hoogwaardig geluidskwaliteit. Soundbar en subwoofer zijn onafhankelijk van elkaar in te stellen. Kortom: Een zeer goede kwaliteit voor een hele aantrekkelijke prijs!

Dennis 20-02-2016
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

Deze soundbar is praktisch plug&play. glasvezel kabel tussen decoder en soundbar en hij doet het gelijk. Wifi netwerk vind hij erg makkelijk. Door de app Music flow te installeren kan je meer dingen instellen op de soundbar.
Zet ik mijn decoder uit, dan gaat de soundbar ook uit. De subwoover is ook draadloos verbonden met de soundbar. Geen gedoe met kabeltjes.

Muziek afspelen vanuit je smartphone of tablet gaat ook erg makkelijk. Dit kan via wifi, je moet dan wel de Music flow app gebruiken. Maar het kan ook via bluetooth, hiervoor hoef je de app niet gebruiken.

Ik kwam ook achter dat er ook een programma was voor de windows computer. Deze ziet het zelfde uit als de app voor de telefoon.

Geluid is verrassend goed.

M Bruin 17-02-2016
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

Het is absoluut een hele goede soundbar, met een zeer zuiver geluid. Het aansluiten was heel eenvoudig en met verschillende aansluitmogelijkheden heb je de zelf de keuze hoe simpel je de soundbar installeert. De mogelijkheden zijn verder ook top zo kan je ook via bluetooth of wifi via je telefoon muziek streamen. Verder is het bedienen heel eenvoudig. Geluid kan met eigen afstandsbediening en telefoon geregeld worden. Ik raad deze soundbar aan iedereen uit omdat het geluid echt super is, het design past bijna in elk huishouden en makkelijk in gebruik.

peter1973 30-01-2016
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

Ik heb de gehele lijn bestaande uit losse speakers (H3, H5 en H7), en een soundbar inclusief subwoofer(H6).

Er zijn een aantal dingen die mij opvallen. Het instaleren van de soundbar was erg makkelijk. Ik heb hem via een optische kabel aangesloten maat er zijn diverse mogelijkheden.

Het geluid is mooi en vol. De Subwoofer is soms iets te aanwezig en moeilijk te finetunen,

Nou hou ik tijdens films wel van een goede bas. Mijn buren zijn wat minder blij.

De soundbar werkt goed samen met de andere speakers en je kan ook het surround systeem makkelij instellen via de app.

Verder gebruik ik hem ook tijdens het gamen. En dat geeft ook echt een extra dimensie.

Enige minpuntje is dat het display(hoewel mooi weggewerkt) te fel is, als je een film kijkt dan valt het te veel op. Ik moet nog kijken of ind instellingen dit aan te passen is.

Ronald 28-01-2016
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

Geluid is echt super, ik ben alleen de standaard speakers van de tv gewend,geluid met muziek is goed en als het moet dreun je van de bank af...films kijken krijgt een heel andere dimensie en sleept je meer de film in....wat me wel begint tegen te vallen is dat de aan/uit knop van de tv lastig te bedienen is als je de soundbar aan de voorkant tegen de tv aanzet.

Colwick 28-01-2016
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

Ik heb mijn eigen geluid opname studio dus ik ben wel wat gewend.
De LG LAS750M geeft een lekkere geluid en is erg makkelijk en snel opgezet. Geen gedoe met veel kabels. Voor veel woonkamer opstelling is dit nagenoeg de perfecte oplossing! De bluetooth optie is ook heel handig om snel telefoon en andere apparatuur mee te verbinding. En gelijk af te spelen op een lekkere kwaliteit speakers. De design is ook strak en pas precies bij mij woonkamer.
Enige punt wat ik heb is de prijs. Als je de geld ervoor heb zou ik het zeker aanraden.

peter 25-01-2016
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

Eerste indruk toen ik het uit de doos haalde is WOUW, Wat een mooi afgewerkt product. Het geluid voldoet aan de wensen en kan zich zeker meten aan andere soundbars. Hij is zeer gebruiksvriendelijk, erg makkelijk om aan te sluiten. Een echte bioscoop ervaring.

Ronald 24-01-2016
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

Als je de soundbar uit de doos haalt voelt het al degelijk aan, mooie look en een strak design. Het aansluiten gaat erg makkelijk en niet teveel kabels omdat de subwoofer draadloos is. Dan komt het moment van luisteren. Er gaat een wereld voor je open, een mooi en ruimtelijk geluid. een film heb ik nog niet gekeken maar het geluid met muziek is super hier draagt de subwoofer natuurlijk ook een belangrijk aandeel in. Wel moet je even het geluid goed afstellen dit komt zeker ten goede. Mooie functie is de connectie met de telefoon. Voorheen spotify luisteren met een koptelefoon op is nu geheel overbodig want er komt een bak met strak geluid uit.

siepo 27-12-2015
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

Musicflow HS7 enkele weken in gebruik en ik moet zeggen. werkelijk een fantastische aanvulling op geluidgebied. Het wordt almaar mooier en de belevenis van films is geweldig. Vooral natuurfilms is erg mooi en zeer zuiver in geluid.
Muziek luisteren is ook een nieuwe ervaring, heel zuiver in alle tonen. Heb wel de opmerking dat men de bass/subwoofer goed moet instellen omdat de bas er vrij snel de overhand kan krijgen. De instelling hiervan is natuurlijk erg persoonlijk en ieder oor is weer anders. Al met al een goede aankoop voor lang luisterplezier.

Sipo 22-12-2015
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

Eenmaal aangesloten ging er echt een (geluids)wereld open.
Ben begonnen met muziek te luisteren en tijdens het luisteren een paar maal teruggeschakeld naar mijn``oude`` installatie om het verschil te horen. Werkelijk verbluffend zo mooi komt het geluid de kamer in, waar je ook staat. Echt elke toon komt er uit.
Toen de volgende stap, de tv. Alsof je er tussenin zit, zo mooi. O.a. natuurfilms is een ware belevenis, het wild loopt je door de kamer terwijl de vogels achter je zitten te fluiten/zingen.
En echt overal te gebruiken, oppakken, stekker er in en klaar.
Tot slot het aansluiten. Bij mij was het, het snoer aan de soundbar en de andere kant aan de tv en de rest ging vanzelf. Niks zoeken, gewoon stekker er in en klaar. Geweldige vooruitgang op geluidsgebied. Een aanrader.

Mark Nellessen 19-12-2015
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

Sinds een paar dagen heb ik deze soundbar aangesloten op mijn 55" Panasonic. De soundbar past mooi tussen de voetjes van mijn tv, het geheel ooit mooi.

Het aansluiten ging een beetje moeizaam waarbij ik niet goed kan zeggen of het nu aan de soundbar of aan de tv heeft gelegen. Na een tijdje had ik echter verbinding via de optische kabel.

Met de meegeleverde afstandsbediening is de soundbar makkelijk te bedienen. Het geluid kan ik ook met de tv afstandsbediening regelen - de connectie ging automatisch.

Het geluid is beter dan het geluid van tv. Daar heb je natuurlijk ook een soundbar voor. Warm geluid, ook bij muziek.

Wat ik niet zo goed vind is dat er tekst in de soundbar staat (optical in mijn geval). Helaas is dat display niet uit te schakelen.

Voor de rest: aan te bevelen

basbs96 29-11-2015
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

Product nu 2 weken in huis. Het verschil met geluidskwaliteit van de tv vergeleken met de soundbar is echte enorm. In het begin niet heel tevreden met het geluid. Maar na wat instellingen te hebben aangepast klinkt het echt geweldig! Ook de functie om je telefoon met bluetooth te kunnen verbinden is handig zodat je ook lekker van je muziek kan genieten via de soundbar.
De soundbar heeft een mooi ontwerp van metaal en voelt daardoor lekker stevig aan.
De draadloze subwoofer kun je overal in de kamer plaatsen en als je de soundbar aanzet gaat de subwoofer automatisch mee aan.

maxh1999 26-11-2015
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

in een woord gewoon SUPER na het gebruik van de sounbar de afgelopen weken heb ik kunnen ervaren hoe het hoort te voelen om een tv serie of film te kijken vooral met de cinema mode krijg je echt een super geluidskwaliteit ook de bluetooth mode voor het streamen van muziek via telefoon of tablet werkt goed met spotify en apple music
overal een goeie aankoop als het geluid van je tv niet al te best is

Kees1603 24-11-2015
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

Na iets meer dan een week deze soundbar in huis te hebben, heb ik goed het geluid kunnen horen. Ik heb met deze speaker gegamet, en ik hoorde de tegenstanders bv gewoon achter me lopen, terwijl het volume op stand 6 van 100 stond.. Werkelijk waar het mooiste geluid wat ik ooit heb gehoord. Alleen vind ik persoonlijk het vrij onduidelijk aangegeven hoe je via bluetooth muziek kan streamen naar het apparaat.

G.Meijer 22-11-2015
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

En toen maakte mijn tv ineens een mooi geluid, dat deed ie natuurlijk toch al dacht ik maar met zo'n soundbar werd het soundscape ineens een stuk breeder en voller, makkelijk aan te sluiten en wanneer alles goed is in gesteld kun je de bijbehorende afstandbediening lekker wegleggen want het geluid kun je gewoon via je tv afstandsbediening blijven bedienen, tevens kun je muziek beluisteren die je op je smartphone of tablet hebt.

Nadeel is dat je weer een elektrisch apparaat in huis hebt en de nodige stopcontacten nodig hebt maar zolang de huidige generatie tvtoestellen zo plat blijft klinken dit een goeie oplossing.

basbs96 20-11-2015
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

Heb de soundbar nu iets minder dan 1 week in huis. Hij is mooi afgewerkt van metaal dus voelt echt lekker stevig en duurzaam aan. Het aansluiten is super makkelijk, je plaats de soundbar onder de TV sluit hem aan (in mijn geval) met een optische kabel en sluit de stekker aan in het stopcontact. Je selecteert optical kabel op de soundbar en de rest gaat vanzelf. De draadloze subwoofer sluit je aan op de stroom en maakt automatisch verbinding met de soundbar als je hem aanzet dus hoef je verder niks meer te doen.
De geluidskwaliteit ben ik iets minder over te spreken. Onze Philips tv heeft speciaal van Philips ingebouwde speakers met kleine ingebouwde subwoofer. De kwaliteit van het geluid van de tv ligt dan wat hoger dan de gemiddelde tv's. De soundbar geeft een breder en wat helderder geluid dan de tv natuurlijk omdat het geluid recht naar je toe komt ipv bij de tv eerst naar de muur en dan pas naar jou. Maar jet geluid van de soundbar is erg ''plat'' je krijgt er niet echt een ''warm'' gevoel bij. Ook na verschillende functies met geluid te hebben geprobeerd wordt het geluid er niet heel veel beter op.
De bluetooth functie heb ik nog niet uitgeprobeerd op de soundbar met je telefoon. Die komt in de volgende review.

Gijs1508 17-11-2015
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

Ik heb de soundbar nu een paar dagen in huis. Hij heeft een zeer strak design!
Muziek is tot wat ik zover erop geluisterd heb erg goed. Qua handleiding en gebruiksgemak vind ik dit iets tegenvallen, in de handleiding stond beschreven dat ik via een LAN-kabel hem moest verbinden en vervolgens nog een paar stappen moest ondernemen om draadloos vanaf mijn smartphone muziek te kunnen streamen. Maar na één simpele druk op de knop van de afstandsbediening zag ik op het display van de soundbar staan 'bt' ready, oftewel, ik kon hem via bluetooth aansluiten. Deze stap heb ik niet zien staan in de handleiding.

Plus:
+ Geluid
+ Design

Min:
- Aansluitingen
- gebruiksvriendelijkheid

MaxHolthausen 17-11-2015
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

na het ontvangen van de sounbar was het installeren zo gedaan doormiddel van de hdmi kabel, en de ethernet kabel voor het streamen van muziek door middel van wifi
de eerste keer dat ik hem teste was het eerste dat mij opviel dat ik echt de muziek kon voelen dit is echt een gaaf gevoel.
Ook is de sounbar gemakkelijk te gebruiken met de afstandbediening om door de verschillende functies heen te gaan of gewoon het geluid harder of zachter te zetten.
De sound bar heeft een mooi design waardoor hij goed in mijn kamer past met zijn zilveren design.
het is een echte opstap vanaf het standaard geluid van mijn smart tv echt een aanrader!

Gadget liefhebber 26-10-2015
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

Heb de LG Soundbar aangeschaft, omdat de geïntegreerde boxen van mijn smart tv van slechte kwaliteit zijn. Deze soundbar voldoet aan mijn wensen. Het ziet er strak uit, geluid is top en de mogelijkheden zijn enorm.
De installatie verliep erg snel met de “quick install guide”. De app Music Flow gedownload en gelijk aan de slag. Via de app mijn Deezer account gekoppeld en knallen maar!
Al met al ben ik erg tevreden.

bruursm 18-10-2015

LG LAC850M (HS7)

Om het gemis van een klankkast in moderne flatscreens te compenseren is de soundbar op de markt gebracht. LG heeft de LG HS7 Multiflow, Smart Hi-Fi Audio. Wireless Multi-room Sound Bar. 4.1 channel 360 Watt.

Deze LG soundbar heeft veel aansluitmogelijkheden zoals Wi-Fi, Ethernet, Bluetooth, Optisch, Portable in. Ondersteuning voor IOS en Android door middel van de Music Flow Player app.

Met een LG TV kun je gebruik maken van de afstandsbediening van de TV om samen
met LG Sound Sync sommige functies van deze unit regelen. Het is compatibel met de LG TV die ondersteund wordt door LG Sound Sync.

Het aansluiten van de LG soundbar is ook met een niet LG TV een fluitje van een cent. Via HDMI, Optisch, Wi-Fi en Bluetooth het werkt allemaal even inuitief. De bediening si uit te voeren door de knoppen op de soundbar zelf of via de afstandbediening. Zelfs met de Android of IOS kan het geluid moeiteloos worden weergegeven,

Het is een 4.1 channel soundbar en biedt in een een omgeving waar alléén een flatscreen wordt gebruikt absoluut een beter geluidkwaliteit. Wat mij persoonlijk stoorde was het gebrek aan dynamiek. Iets wat perssonlijk kan zijn maar mij niet tot vrolijkheid stemde zeker gezien de prijs die LG hanteerd. De sub-woofer was dominant aanwezig. Door de treble hoog te zetten en de bas negatief werd het enigsinds beter.

De prijs/kwaliteit verhouding is mijn inzien niet goed.

Milio 17-10-2015
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

Nu een goede week in bezit van deze prachtige soundbar en ben onder de indruk. Ik had niet gedacht dat met je met dit formaat speaker zulk goed geluid kon produceren.
Bij het aansluiten had ik aan de "quick start" genoeg. Na het installeren van de app "music flow" kon ik direct verbinding maken. Eerst werd de nieuwe "firmware" automatisch geïnstalleerd al volgens ik kon gaan genieten van het geluid.
De verbindingsmogelijkheden zijn ruim, met bluetooth, wifi, optical en hdmi.
Ik zou echt blij worden als hij ook nog "airplay" van Apple(iOS) zou ondersteunen.

robez 16-10-2015
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

prachtig apparaat. aansluiten was even een puzzel. geen hdmi op de tv en geen optisch signaal. toen maar aangesloten op mijn decoder. werkt goed maar je moet dan je decoderen r wel uitzetten anders gaat t geluid door. wifi knalt wel gewoon super. nu nog exprimenteren.
zou het product zeker kopen.

RalphB72 20-09-2015
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

Handig te installeren met zeer redelijke afmetingen. Geluid is zeker goed te noemen, alhoewel muziek vanaf de telefoon m.i. optimaler zou kunnen klinken.

Anders dan dat en fijn product wat zeker is aan te raden.

yourie020 17-09-2015
Geschreven voor: LG Musicflow HS7 zilver

Goed uitziende en klinkende soundbar van LG.

Een losse subwoofer die alleen maar een stekker nodig heeft, was een must. Anders kan je het hele huis weer door om speakerdraad te gaan trekken.
Ik wilde ook absoluut een set die jaren mee kan, qua looks en door zijn functionaliteit. Wifi, Bluetooth moesten dus aanwezig zijn. Dus viel de keus op de LG Musicflow.

Installatie is dus zo gebeurd, er zijn verschillende mogelijkheden om het aan te sluiten (optisch, Hdmi).

Met mijn telefoon stream ik muziek naar de soundbar via bluetooth. Er is ook een app en Wifi functie waar je mee kan streamen, maar zo ver ben ik nog niet.

Mooi vol geluid, de losse woofer geeft ook een fijne bas. Er zijn verschillende soundeffects, zodat je het juiste geluid kan kiezen. Cinema, Music, Flat, Boost, Ideaal!!

Het is geen 5.1 surround, maar zeer zeker een goed alternatief, voor wie geen boxen en kabels door het hele huis wil hebben.