Philips B5/12 - Reviews

Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen

Gerrit 18-09-2016 Product paar maanden in bezit

Nog steeds prima

Kraakhelder en goed geluid, zowel voor muziek als voor films. Ik heb de B5 via de ARC aansluiting op de TV aangesloten. Eerder had ik een alles in één apparaat, met tuner en blue ray player, nu heb ik een losse blue ray player op de TV aangesloten en waren mij TV HDMI poorten op. Daarom Apple tv via de HDMI poort van de B5 er nog bij aangesloten. Werkt perfect. Radio kun je luisteren via een app op je smartphone of tablet. Verbinding via Bluetooth loopt perfect.

Pluspunten

• Geluid is perfect
  • Vormgeving
  • HDMI poorten
  • Draadloze speakers
  • Eenvoudig aan te sluiten

Minpunten

• Eèh

sjoerd_1970 01-09-2016 Product paar maanden in bezit

Mooie vormgeving, goed geluid, geen surround met chromecast

Mooi vormgegveen soundbar / surroundset, al had de afwerking (plastic) wel iets mooier gemogen voor dat geld. Het geluid is goed en sowieso een stevige verbetering t.o.v. het standaard TV geluid. 5.1 werkt alleen met Dolby 5.1 of DTS en niet bijvoorbeeld met DD+. Chromecast, waarmee ik youtube en Netflix bekijk sturen alleen DD+ aan waardoor dat geluid in stereo wordt weergegveen. In surround modus wordt het geluid wel over de boxen verdeeld, maar geen true 5.1 surround.

Loskoppelen boxen gaat makkelijk en wel leuk dat je ze los kunt gebruiken. Helaas niet in stereo, vandaar dat ik toch uitkom op een 7 en geen 8. Ik denk wel dat dit een van de betere soundbars is met deze mogelijkheden.

Pluspunten

• Draadloze subwoofer
  • Draadloze achterboxjes
  • muurbevestiging boxen
  • Geluidskwaliteit
  • draagbaarheid

Minpunten

• geen DD+
  • Materiaal (plastic)
  • Subwoofer hoog

Esemij 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima Soundbar

Makkelijk aan te sluiten. Geen draden. Prima helder geluid. Past mooi onder TV. Grappig om de afneembare speakers los als Bluetooth speaker te kunnen gebruiken

Cock Visser 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Philips Soundbar: mooi geluid in een mooie vormgeving

Een zeer fraai geluid, mooi vormgegeven, draadloze rear boxen aan- en afkoppelbaar. Bijbehorende compacte subwoofer. Eenvoudig te bedienen en simpel aan te sluiten. Een zeer goede aankoop.

Robert 26-07-2016 Product paar weken in bezit

Goed geluid.

Moest even puzzelen omdat het geluid via TV niet mooi was.
Instelling in TV stond op PCM en Moest op Surround geplaatst worden. Van af dat moment perfect geluid. Ook de Auto afstemming van de losse achterboxen is perfect.

Door gebruik te maken van HDMI En Optical kabel kan je via ARC ook geluid harder zetten met de afstandbediening van de Samsung 85000. Dus hoef niet te switchen. Bij verhogen en verlagen van geluid geeft de TV ook de naam Fidelio B5 weer. Mooier kan niet.

Jordi 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

Philips b5

Aansluiten was erg gemakkelijk.
Vooral positief zijn de afneembare boxen, niet meer gebonden aan vaste locatie in de woonkamer.

Ferdinand 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Schitterend apparaat

Uitmuntende vormgeving en heel goed geluid.gemakkelijk te installeren en simpel te bevestigen aan muur indien nodig.
Afneembare boxen ideaal.

Jenneke 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

soundbar B5/12

Mooie vormgeving en geluid. Super dat je er de 2 zijboxen af kunt halen en ergens los kunt neerzetten. Hoeft niet maar kan wel, mooi geluid bij een film zo!

BBlackadder 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Surround in een soundbar

Deze soundbar bied niet alleen uitstekend geluid voor een zeer redelijke prijs, maar de mogelijkheid om de zijspeakers los te koppelen voor surround sound is uniek en maakt dit voor mij de enige speakerset die het overwegen waard is. In deze versie kan je die losse speakers zelfs gebruiken als stand alone speaker gekoppeld aan de telefoon. Zeker een aanrader.

Bart 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een sound

Top product qua design en geluid. Gebruiksvriendelijk en zeer makkelijk te installeren, een echte aanrader(!)

Peter 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi simpel product

Dit is een mooi simpel product.
Vooral de bleuthoot speakers vind ik super.
En geen kabels trekken heerlijk

Fam Wils 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Philips Fidelio B5/12

Mooi geluid en gemakkelijk in gebruik.
Wat een groot voordeel is, dat de speakers geheel draadloos zijn. Makkelijk om overal neer te zetten.
Een echte aanrader!!!

tear 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

Soundbar B5

Mooie soundbar, specifiek de bluetooth verbinding met telefoon, laptop, ipad is erg handig! En natuurlijk films kijken in surround zonder overlast van kabels is een hele mooie oplossing :-)

ruben 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

Complete oplossing

Geweldige geluid, strak vormgegeven, en geweldige surround met de losse, draadloze speakers en bass. Flexibele oplossing zonder ingewikkelde setup.

Boertien 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goede bass
Bluethoot
Hdmi in en out

Gait1150 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudig bedienbare soundbar met bleutooth

Mooi vormgegeven en mooi helder geluid. Het was wel even wennen omdat we hiervoor een geïntegreerde alles in een blue ray speler en tuner hadden. Nu met het Bluetooth echter heel erg handig om je smartphone er aan te koppelen met je muziek. Ook via apps of internet is er radio mee te luisteren. Tcch heb ik er wel een blu-ray speler bijgekocht, om ook alle eerder aangeschafte films toch te kunnen terugkijken.

Ibo 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Philips B5/12 Fidelio Soundbar

9,4
Super Geluid,
makkelijk in gebruik...

ik had eerst sony Sony BDV-N5200W 5.1 aangeschaft na nieuw defect uit de doos en 2e met meerdere problemen ben ik toch naar iets duurdere variant gegaan..het is Geen 5.1 >>> 4.1 maar vind als 5.1 klinken:) nadat ik vergeleken heb met Sony
Totaal geen spijt van..

Geen kabel problemen en externe draadloos kastje..

ingesteld op mijn logitech afstandbediening, gaat samen met mijn tv aan en uit...
Aanrader mensen!! don't miss it

Noel 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

SUPER GELUID

Het is heel makkelijk aan te sluiten, zelfs voor iemand die eert niet zoveel verstand van heeft :)
Het geluid is super!

RS 24-02-2016 Product paar weken in bezit

Wat een fantastische Soundbar is dit!

Mooi en fraai vormgegeven design met een kraakhelder geluid.
De losse Bass box zorgt ervoor dat je een supergeluid hebt.
Veel opties en mogelijkheden om het geluid naar eigen voorkeur in te stellen.
Je krijgt er een hele handige afstandsbediening bij waarmee je zelf de Bass of Treble kan instellen.

Doordat je de boxen aan beide zijkanten kan los klikken, kan je deze achter je op de bank plaatsen en creëer je je eigen thuisbioscoop. Eén druk op de knop en de Soundbar kalibreert en je kunt genieten van een prachtige surround sound. Er komt geen snoertje aan te pas!

Ook ideaal dat je de box via Bluetooth of NFS kan connecten met je mobile device, waardoor je handig je eigen muziek kan beluisteren over je geluidsset.

De losse speakers kan je via Bluetooth zelfs als aparte box gebruiken in je slaapkamer, douche of zelfs buiten op je balkon, in het park of op je boot. Ideaal! 10 uur gebruiksgemak en als ze leeg zijn klik je ze zo weer op de soundbar en worden ze opgeladen.

Al met al is dit product een zeker een aanrader en betaalbaar in vergelijking met wat de concurrentie te bieden heeft.

JvdM 11-01-2016 Product maand in bezit

Was meteen onder de indruk van het strakke design en slechts 2 voedingskabels. Verder helemaal draadloos, 2 afneembare speakers die je draadloos ook afzonderlijk kunt gebruiken, echt een leuke extra gadget. Geluid is goed, mooi vol en de draadloze boxen kun je overal neerzetten waar je wilt. Past mooi bij mijn ambilight Philips TV. Reële prijs/kwaliteit verhouding.