Samsung HW-H7501 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 63 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-H7501 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MADAVA 08-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

Heerlijk geluid i.c.m. met een perfecte beeldkwaliteit, eenvoudig in bediening / aansluiting / perfect passend bij de TV, echt super

WMKCurve 04-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

Vandaag gehaald, aangesloten en .. een geweldig geluid.
Vormgeving is perfect en past geweldig goed bij mijn 55 inch Samsung Curve TV.
Aangesloten via een HDMI kabel.
Geluid is perfect.

Aanrader. !!

marcel_w 03-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

Prachtig design, heel mooi in combinatie met curved TV.
Geen snoeren, makkelijk aansluiten met bluetooth.
Makkelijk in bediening, veel mogelijkheden maar zonder allerlei overbodige en onnodige toeters en bellen.
Heel mooi geluid.

Saslan 02-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

Ik heb een woonkamer van 35m2 en het geluid is uitstekend. Hiervoor een andere merk gehad, maar deze is veel beter.
de soundbar samen met een curve tv gekocht en het ziet er ook heel mooit uit.

Patrick Menning 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

In combinatie met mijn Samsung Curved televisie is het uiterlijk van deze soundbar echt een plaatje. De curving van de soundbar loopt precies even rond als de curving van de televisie. Zodra ik mijn Televisie aanzet, schakelt de soundbar ook automatisch aan. Wat een warm geluid komt eruit, echt méér dan kamervullend. De Bluetooth functie werkt ook perfect zonder storing. Zeker een aanrader!!!

Twahied Nurmohamed 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

Koop al ruim 8 jaar alleen maar Samsung producten. Prijs, kwaliteit is het in 1 woord fantastisch en dus ook betaalbaar. Voor elke portemonnee is er genoeg keus.
Ben ook in het bezit van Samsung Curved UHDTV UE55HU7200SXXN, qua vormgeving perfect op elkaar afgestemd. Neemt weinig ruimte in beslag. Geeft een perfect geluid, voor in combinatie met beeld geeft het een verruimend gevoel! Denk dat hiermee 2015 fantastisch begint, zeker daar ik van het jaar 55 jaar wordt, zal ik goed kunnen gebruiken bij het feestgebeuren.

WK Pieter 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

Bioscoop ervaring in je eigen huis. Wat wil je nog meer? Makkelijk te installeren en te gebruiken, al met al een prima apparaat wat een mooi geluid geeft. Het heeft wel wat gekost maar je krijgt er wel een mooi product voor terug. Het is geen 'must' voor de tv, maar wel een mooie toevoeging.

bert 2103 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

Zeer goed geluid voor iemand die hoorapperaat gebruikt kan dan uit zeer gemakkelijk in gebruik en bediening ook via bleu toot

P.Poort 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

Vandaag ontvangen helemaal blij mee :)
Goed geluid en alle bluetooth verbindingen werkte feilloos zowel telefoon als ipad.
ik zou er wel achterspeakers bij zetten als je 5.1 gewend ben dan mis je dat toch. Woofer zou wat voller mogen klinken en iets harder . maar misschien moet ik dat nog uitvinden.

F.H. VAN HOOGSTRATEN 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

Ik had voorheen een TV zonder sound bar. Het verschil in geluid is onvoorstelbaar goed, mooi en duidelijk.

Bas Philips 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

Goede kwaliteit, geen problemen met verbinding. Past mooi bij onze nieuwe Curved 4k UHD 3D Tv!

Super blij met deze aankoop!

Ronair 31-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

Mooi toestel past mooi bij mijn net aangekochte tv
Past naadloos bij bij mij curved Samsung UE55HU8500L
Net geintalleerd en klinkt geweldig

José vdW 31-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

Makkelijk over de voet van de tv te plaatsen (let op: gelezen dat de soundbar niet compatibel is met Samsung tv type 7100). Zeer goed geluid overal in de kamer. Te kort in bezit om alle mogelijkheden ontdekt te hebben, aangeschaft voor tv geluid, hetgeen prima voldoet. En de vormgeving is echt geweldig, staat prachtig bij een curved tv, een plaatje. We zijn echt heel tevreden met deze aankoop.

antoon 31-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

gewoon perfect geluid, en geweldig om te zien (zilver kleur HW-H751)) Over de levensduur is weinig nog te zeggen.
Is nog te kort in mijn bezit, maar ziet er wel solide uit.

yvdb76 31-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

net 1 dag in bezit, na wat opstart problemen met soundbar 1, (die deed helemaal niks)nu sounbar 2 geinstalleerd dus nog niet heel veel gbruikt maar als er net zulk geluid uitkomt als dat hij eruit ziet komt het helemaal goed

A. Bouman 31-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

Soundbar gekocht nadat ik hem had gezien en gehoord bij mijn zwager thuis schitterend geluid en hele mooie vormgeving was nu zonder btw dus ook nog voor een hele mooie prijs. Kan nog niets over de duurzaamheid zeggen daar heb ik hem te kort voor.

Radia El Habziz 30-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

Geweldige soundbar, het is zeker een aanrader. Perfecte geluidskwaliteit, ik heb het gevoel dat ik in een bioscoop zit. Het was zeker het geld waard.

Amandatjuhh 27-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

deze sound bar is zeker een 10 waard het heeft alle nieuwe technieken en geluidopties erop zitten. ik ben er heel tevreden mee maar dat mag ook wel het was een kostenplaatje maar dan weet ik zeker dat ik voor een top kwaliteit ben gegaan. Samsung is een fijn en betrouwbaar merk. ook nu weer de actie van Samsung is super.

J.W.van Doorn 27-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

Een mooi en strak product. Geluid is bijzonder goed verzorgt. En maakt de curved TV en de soundbar tot een mooi geheel

Jean 123 26-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

De Sounbar heeft een design dat perfect past bij het curved design van de televisie. Het geluid is een zeer sterke verbetering ten opzichte van alleen het tv geluid.
De vormgeving is erg mooi.

Heijnen Han 26-01-2015

super geluid
bioscoopgeluidservaring
in combinatie met de tv werkelijk een geniale oplossing
Met de Samsung HU 7200
aansluiten was helemaal geen probleem.stelt zich zelf in

Ger-M 25-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

We hebben de Soundbar nog niet zo lang aangesloten en kennen nog niet alle mogelijkheden. Maar tot nu toe is het een prachtig geluid wat er uit komt. Helaas is het ons met de verkoper nog niet gelukt om alles goed op de tv aan te sluiten. De instructies zijn erg ingewikkeld.

daggieholst 24-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

Mooie soundbar met een rijk geluid ... aleen jammer dat hij speciaal voor de uhd tv's is ... maar tv opgehangen en voet eronder vandaan gehaald ... aleen wilde hij niet verbinden via bleuthoot maar wel via hdmi kabel ... maar top soundbar met lekker geluid

van Schijndel 18-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

De geluidskwaliteit van de televisie is nou niet het allerbeste en daarom deze soundbox aangeschaft. Past mooi bij de nieuwe gebogen TV. Het geluid is nu van zeer goede kwaliteit en veel beter in te stellen. Een aanrader

nelis63 18-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7501 zilver

De set een heeft een mooi geluid en een strak design. Draadloos is super. Verder kun je met de app hem zeer uitgebreid bedienen. Ook kun je met de gewone afstand bediening de HW 750 goed instellen. In tegenstelling tot een eerder bericht is de bass en de subwoofer goed in te stellen, waarbij de buren je echt wel kunnen horen. Top set, kwaliteit en prijs verhouding is goed.