Samsung HW-H7501

Samsung HW-K651

Samsung HW-K651
9,0 (1)

MADAVA 08-02-2015 Product paar dagen in bezit

Heerlijk geluid i.c.m. met een perfecte beeldkwaliteit, eenvoudig in bediening / aansluiting / perfect passend bij de TV, echt super

WMKCurve 04-02-2015 Product paar dagen in bezit

Vandaag gehaald, aangesloten en .. een geweldig geluid.
Vormgeving is perfect en past geweldig goed bij mijn 55 inch Samsung Curve TV.
Aangesloten via een HDMI kabel.
Geluid is perfect.

Aanrader. !!

marcel_w 03-02-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig design, heel mooi in combinatie met curved TV.
Geen snoeren, makkelijk aansluiten met bluetooth.
Makkelijk in bediening, veel mogelijkheden maar zonder allerlei overbodige en onnodige toeters en bellen.
Heel mooi geluid.

Saslan 02-02-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb een woonkamer van 35m2 en het geluid is uitstekend. Hiervoor een andere merk gehad, maar deze is veel beter.
de soundbar samen met een curve tv gekocht en het ziet er ook heel mooit uit.

Patrick Menning 01-02-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
In combinatie met mijn Samsung Curved televisie is het uiterlijk van deze soundbar echt een plaatje. De curving van de soundbar loopt precies even rond als de curving van de televisie. Zodra ik mijn Televisie aanzet, schakelt de soundbar ook automatisch aan. Wat een warm geluid komt eruit, echt méér dan kamervullend. De Bluetooth functie werkt ook perfect zonder storing. Zeker een aanrader!!!

Twahied Nurmohamed 01-02-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Koop al ruim 8 jaar alleen maar Samsung producten. Prijs, kwaliteit is het in 1 woord fantastisch en dus ook betaalbaar. Voor elke portemonnee is er genoeg keus.
Ben ook in het bezit van Samsung Curved UHDTV UE55HU7200SXXN, qua vormgeving perfect op elkaar afgestemd. Neemt weinig ruimte in beslag. Geeft een perfect geluid, voor in combinatie met beeld geeft het een verruimend gevoel! Denk dat hiermee 2015 fantastisch begint, zeker daar ik van het jaar 55 jaar wordt, zal ik goed kunnen gebruiken bij het feestgebeuren.

WK Pieter 01-02-2015 Product paar dagen in bezit

Bioscoop ervaring in je eigen huis. Wat wil je nog meer? Makkelijk te installeren en te gebruiken, al met al een prima apparaat wat een mooi geluid geeft. Het heeft wel wat gekost maar je krijgt er wel een mooi product voor terug. Het is geen 'must' voor de tv, maar wel een mooie toevoeging.

bert 2103 01-02-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Zeer goed geluid voor iemand die hoorapperaat gebruikt kan dan uit zeer gemakkelijk in gebruik en bediening ook via bleu toot

P.Poort 01-02-2015 Product paar dagen in bezit

Vandaag ontvangen helemaal blij mee :)
Goed geluid en alle bluetooth verbindingen werkte feilloos zowel telefoon als ipad.
ik zou er wel achterspeakers bij zetten als je 5.1 gewend ben dan mis je dat toch. Woofer zou wat voller mogen klinken en iets harder . maar misschien moet ik dat nog uitvinden.

F.H. VAN HOOGSTRATEN 01-02-2015 Product paar dagen in bezit

Ik had voorheen een TV zonder sound bar. Het verschil in geluid is onvoorstelbaar goed, mooi en duidelijk.

Bas Philips 01-02-2015 Product paar dagen in bezit

Goede kwaliteit, geen problemen met verbinding. Past mooi bij onze nieuwe Curved 4k UHD 3D Tv!

Super blij met deze aankoop!

Ronair 31-01-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi toestel past mooi bij mijn net aangekochte tv
Past naadloos bij bij mij curved Samsung UE55HU8500L
Net geintalleerd en klinkt geweldig

José vdW 31-01-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijk over de voet van de tv te plaatsen (let op: gelezen dat de soundbar niet compatibel is met Samsung tv type 7100). Zeer goed geluid overal in de kamer. Te kort in bezit om alle mogelijkheden ontdekt te hebben, aangeschaft voor tv geluid, hetgeen prima voldoet. En de vormgeving is echt geweldig, staat prachtig bij een curved tv, een plaatje. We zijn echt heel tevreden met deze aankoop.

antoon 31-01-2015 Product paar dagen in bezit

gewoon perfect geluid, en geweldig om te zien (zilver kleur HW-H751)) Over de levensduur is weinig nog te zeggen.
Is nog te kort in mijn bezit, maar ziet er wel solide uit.

yvdb76 31-01-2015 Product paar dagen in bezit

net 1 dag in bezit, na wat opstart problemen met soundbar 1, (die deed helemaal niks)nu sounbar 2 geinstalleerd dus nog niet heel veel gbruikt maar als er net zulk geluid uitkomt als dat hij eruit ziet komt het helemaal goed

A. Bouman 31-01-2015 Product paar dagen in bezit

Soundbar gekocht nadat ik hem had gezien en gehoord bij mijn zwager thuis schitterend geluid en hele mooie vormgeving was nu zonder btw dus ook nog voor een hele mooie prijs. Kan nog niets over de duurzaamheid zeggen daar heb ik hem te kort voor.

Radia El Habziz 30-01-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Geweldige soundbar, het is zeker een aanrader. Perfecte geluidskwaliteit, ik heb het gevoel dat ik in een bioscoop zit. Het was zeker het geld waard.

Amandatjuhh 27-01-2015 Product paar weken in bezit

deze sound bar is zeker een 10 waard het heeft alle nieuwe technieken en geluidopties erop zitten. ik ben er heel tevreden mee maar dat mag ook wel het was een kostenplaatje maar dan weet ik zeker dat ik voor een top kwaliteit ben gegaan. Samsung is een fijn en betrouwbaar merk. ook nu weer de actie van Samsung is super.

J.W.van Doorn 27-01-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Een mooi en strak product. Geluid is bijzonder goed verzorgt. En maakt de curved TV en de soundbar tot een mooi geheel

Jean 123 26-01-2015 Product paar dagen in bezit

De Sounbar heeft een design dat perfect past bij het curved design van de televisie. Het geluid is een zeer sterke verbetering ten opzichte van alleen het tv geluid.
De vormgeving is erg mooi.