Samsung HW-H7500 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 54 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-H7500 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Ruben84 18-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

deze soundbar gekocht bij mijn curved th 55inch 8500 serie.
Een geweldige aanwinst voor in huis. Precies dezelfde vorm en past precies tussen het meubel en de tv.
Ideaal dat de subwoofer draadloos van de soundbar is.
Een groot pluspunt van de soundbar is de vele mogelijkheden (music, video enz) en het geluid is beter dan welke soundbar ik ooit eerder heb gehoord

cmvink26 10-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

Nou ik vind het super mooi het is nu eengeheel en super geluid mooi design een pronk stuk in de huis kamer.

GerardvdK23 06-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

Een Soundbar waarbij alles mogelijk is.Meteen na het uitpakken viel mij op dat hij stevig aanvoelt. Gewoon degelijke onderdelen gebruikt. Het geluid was perfect
De installatie was heel erg simpel het dessins is echt geweldig met de curve van mijn Samsung smart-TV H8000 een plaatje om te zien, er zit een beugel bij om al hangend aan de TV te bevestigen van de duurzaamheid kan ik nog niet veel vertellen wordt vervolgd

esther55 03-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

ziet er mooi uit! nog weinig ervaring mee. geluid is top!! duurzaamheid valt nog weinig over te zeggen. Makkelijk in het gebruik

Ramon236 03-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

Mooie vormgeving en goed geluid gebruiksgemak ook super gemakkelijk te combineren met de samsung tv 8000 serie.

jozefine77 03-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

Samen met een soundbar en het geluid vult de ruimte, in eerste instantie naar Sonos gekeken maar Samsung biedt m.i. meer en beter tegen minder geld.

geke0592 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

super mooie soundbar, bij me UHD 65inch.. helemaal top. de basbox is draadloos, dus alleen in het stopcontact doen en de installatie doet de rest... ideaal

Nicoleta 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

Fantastisch geluid en mooi design staat geweldig met de samsung curved tv
Soundbar is heel erg makkelijk in te stellen en via bluetooth verbind je het heel simpel op de tv

Soewarlien K 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

Makkelijk te installeren en goed geluid.
Vooral het gemak met de bluetouth verbinding.
Kan je telefoon en Ipad op afspelen op afstand.
Echt cool.

Gert Krijgsman 01-02-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

Een prachtig design en een bere goed geluid.
Vooral in combinatie met de Curve TV een waardevolle aanwinst

Saadje 31-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

Zuiver geluid, makkelijk aan te sluiten en te plaatsen door de speciale onderkant, makkelijk te bedienen en het ziet er strak uit.

Hans123321 31-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

Prachtige, handige geluidsinstallatie. Alleen Subwoofer niet sterk genoeg. EN ik kom er niet uit met niet de aux kabel maar de andere geluidspoort. Die werkt nog niet maar moet ik nog uitvogelen. Als jullie daar een korte handleiding voor hebben ontvang ik deze graag. Ik heb het over een kabel die niet is bijgeleverd maar ik apart hebt gekocht voor een nog betere kwaliteit van het geluid te krijgen.

Catharina V. 30-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

In 1 woord: SUPER! Het lijkt wel of we in een bioscoop zitten. Een mooi product met goede geluidskwaliteit, helder en duidelijk, zeker voor mij als slechthorende is deze aanschaf het dubbel en dwars waard. Het geluid is echt indrukwekkend. Mooi design.

marco 6968 29-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

Heb deze soundbar samen met de 65inch gekocht in het zwart dit staat erg chique en nog daarbij zeer goed geluid ook het installeren is een makkie.
heb ook mijn tablet en andere apparatuur aangesloten en dit werkt feilloos, hierbij is ook alles met 1 remote te bedienen. heb zelf de soundbar via bluetooth gekoppeld en dit werkt ook heel goed. Bij mij staat de sub 5,5mtr van de tv aan de andere kant van de kamer en die staat onder een houten tafeltje en heeft daar geen hinder van en klinkt zeer goed. P.s. als je de tv gaat ophangen dan zit er bij de soundbar een beugel die op de plaats van de voet word gemonteerd dit staat erg mooi omdat de soundbar en dan net onder lijkt te zweven. en ga je de tv met een draaibare beugel monteren gebruik dan de design mount next 7345 dit is een draaibare beugel die erg goed stabiel is een enkele beugel met enkele arm door de grote en het gewicht met de sounbar gaat hij licht kantelen als je de tv draait. dit was een extra aanvulling heb dit ook te horen gekregen van de winkel .

youngguy 29-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

Super TV, geld meer dan waard.
Makkelijk te installeren en in combinatie met de curved soundbar een plaatje.

Patrick Osterholt 28-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

Een geweldig product qua gebruiksgemak geluidskwaliteit en vormgeving echt super in combinatie met mijn curve 55 inch 4k8500 tv een plaatje

Soundfan 28-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

De soundbar past perfect bij de curved TV van Samsung. Het systeem is draadloos en maakt het geluid geweldig zoals het hoort bij een hyper moderne tv.
Niets dan lof is mijn eerste indruk.

B. Boerland 23-01-2015

Geweldig geluid
Vormgeving past perfect bij Samsung curved 55 inch.
Eenvoudig te instaleren
Gebruiksvriendelijke subwoofer

Hans Meijer Tiel 20-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

ik ben helemaal blij met mijn Samsung soundbar die geweldig klinkt en een mooie combinatie vormt met mijn Samsung UHD tv 55 inch

winter2014 15-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

mooie aan winst bij de onlangs aangeschafte curve tv
met een bizonder goed geluid, mooie vormgeving.

A.Kootstra 15-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

Mooi vormgegeven soundbar. Past perfect bij de Samsung Curved tv's! Je schuift hem over de poot van de tv, waardoor het een mooi geheel is. De geluidskwaliteit is goed. Mooi diep geluid. Qua mogelijkheden ben ik wat teleurgesteld... We wilden 2 Samsung Multiroom speakers koppelen aan de soundbar, maar dat blijkt een hele opgave te zijn... tot nu toe nog niet gelukt, maar het zou mogelijk moeten zijn. Verder qua dagelijks gebruik prettig. Is verbonden met de tv en het geluid kan aangepast worden met zowel de afstandsbediening van de tv als bijgeleverde afstandsbediening van de soundbar.

Martien Verberne 14-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

Prachtige aansluiting bij mijn TV (UHD 8500 series) maakt het geheel compleet.
Eenvoudig aan te sluiten zonder technische kennis van allerlei zaken en boven al een geweldige geluids ervaring op een beperkt oppervlak. Heb de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan met samsung produkten en weet dus dat de kwalitet in orde is.

d.beckers 10-01-2015

Mooie vormgeving.
Super mooi en diep geluid
Installatie op tv een beetje lastig.
Goede prijs/kwaliteitverhouding

Mir010807 06-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

Het is net of je in de bioscoop film zit te kijken. Geluid en design is super cool. Een gezellige avond met je vrienden, kinderen of je partner film kijken op t.v. dan moet je een Soundbar van Samsung hebben. Veel kijk plezier.

Yvonne A.C. 06-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H7500 zwart

Wat de vormgeving betreft: De soundbar sluit aan de zijkanten niet mooi aan op de 8200 curved tv.
Kan beter, lijkt mij.

Wat betreft het gebruiksgemak: Bij de tv en de soundbar hebben we nu 4 afstandsbedieningen zonder duidelijke uitleg welke wat doet. Dus dat is/was even puzzelen.

Duurzaamheid kan ik niet beoordelen, aangezien het hele systeem pas twee dagen in bedrijf is.

Met vriendelijke groeten en blij met de mooie tv + soundbar. Ben benieuwd naar hoe deze combi bevalt!