Q Acoustics Media 4 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Q Acoustics Media 4 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

joop559 18-12-2014
Geschreven voor: Q Acoustics Media 4 zwart

Geweldige echt hifi soundbar. Weliswaar niet uitgerust met een uitgebreide dsp processor maar wel met een uitstekende geluidsweergave. Ook via bluetooth hifi geluid dankij de aptx uitrusting. Zowel zacht als hard geen vervorming en een gewelidg mooi en aangenaam geluid. Film, games klassiek, modern pop, klinkt allemaal perfect.

joop559 18-12-2015

Hallo Jan,
Bij deze qmedia kun je via de afstandsbediening of met de knop op het apparaat l de input kiezen, optisch, rca, bluetooth of 3.5mm. Dat betekent dat je nooit per ongeluk een bluetooth signaal binnenkrijgt en daarnaast moet je natuurlijk wanneer je bluetooth gebruikt, koppelen. Trouwens de bluetooth is aptx en dat geeft een veel beter geluid,moet je wel bt 4.0 hebben denk ik. De BMR speakers zijn ook bijzonder, diep vol geluid en toch geen overmodulatie hoe hard je de speaker ook zet. Echt een geweldig systeem. Helaas onbekend maakt onbemind. Maar zoek maar eens op intrnet.

vdwj 15-12-2015

Hallo Joop met Jan.
ik heb zelf een JBL Cinema SB20
alleen de Bluetooth van deze soundbar is knarsentandend slecht moet het apparaat altijd uitzetten want als de buren met bluetooth bezig zijn slaat bij mij de soundbar met veel herrie aan mijn vraag is hoe is jou ervaring met bluetooth kan je bij deze Q Acoustic de bluetooth uitschakelen of staat hij op standby hoor van je groeten Jan.

vdwj 15-12-2015

FF nog dit Joop ik bedoel de JSB Cinema SB200.
voor de goede orde.
groeten Jan