Panasonic SC-HTB8EG-K zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SC-HTB8EG-K zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

E.G.P. 01-05-2015
Geschreven voor: Panasonic SC-HTB8EG-K zwart

Ik mis echter wel een afstandsbediening.
De optische ingang is liniar waardoor je telkens naar de soudbar moet lopen om de vollume te regelen.

lidkoping 02-05-2015

Bij de soundbar hoort standaard een afstandsbediening te zitten.

lidkoping 20-03-2015
Geschreven voor: Panasonic SC-HTB8EG-K zwart

Heb deze soundbar gekocht als aanvulling op het matige geluid van mijn LED TV. Ik was echt verbaasd over het schitterende, gedetailleerde en ruimtelijke geluid. Stemmen worden mooi maar zeker niet te donker weergegeven en wanneer het nodig is wordt je getrakteerd op een volle bas die zeker niet bonkerig aandoet. Er zit onderop de soundbar een schakelaartje dat je kunt omzetten en ik heb hem op wandmontage gezet voor een voller geluid. Ten slotte ben ik erg te spreken over het compacte formaat en het mooie design. Deze soundbar is een echte aanrader voor mensen die geen soundbar met losse subwoofer zoeken. Vergeet niet een optische kabel erbij te bestellen want die zit er niet bij.

wim odekerken 23-02-2015
Geschreven voor: Panasonic SC-HTB8EG-K zwart

Net besteld via de site van Mediamarkt. In de winkel konden we enkele soundbars beluisteren maar van deze was de aansluitstekker kapot waardoor de verkoper hem niet kon demonstreren. Volgens hem was de kwaliteit slecht, evenals een andere goedkopere soundbar van een ander merk. Ik wilde hem toch proberen en heb hem besteld. Prima sound, zeker voor dit geld. Je moet wel het piepkleine schakelaartje aan de achterzijde in de goede stand zetten anders klinkt hij inderdaad als een transistorradio. Er zit nog een surround stand op en voice om stemmen wat beter uit te laten komen. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen maar het ziet er goed uit en voelt degelijk aan. Mooi strak design en niet te groot. Goede evenwichtige sound met mooie bas.