Philips HTL4111B/12 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HTL4111B/12 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

PerOle 19-01-2015
Geschreven voor: Philips HTL4111B/12 zwart

Een flinke geluidverbetering van mijn 32 inch Philips TV, voor een vriendelijke prijs. Bovendien kan met de HDMI aansluiting de TV-afstandsbediening voor de volumeregeling worden gebruikt. Helaas weigert het apparaat een firmware-upgrade, zodat ik niet kan profiteren van mogelijk nog beter geluid. Ondersteuning van Philips gaat niet verder dan wat ik zelf ook in de gebruiksaanwijzing kan lezen.

cobus 06-08-2014
Geschreven voor: Philips HTL4111B/12 zwart

Lekker geluid hoor. Soundstage zat als actie bij gekochte TV.
Ic.m. Philips 7109 heeft de stage een minuut nodig om geluid te geven. Na 6 weken aantal kuren. Spontaan uitvallen en uiteindelijk geen geluid meer uit te krijgen. Philips support gaf uitstekende ondersteuning maar kon toch probleem niet verhelpen. Er werd conflict met Humax decoder gevreesd. Samen met Ziggo naar oplossing gezocht. Uiteindelijk nieuwe firmware op de soundstage gezet en alles opnieuw gestart.