Canton DM 9 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canton DM 9 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Ramon 19-12-2017

Net 2 maand buiten garantie de geest gegeven.

Geschreven voor: Canton DM 9 wit

Lange tijd prima genoten van de soundbar. Had hem icm een externe subwoofer, tevens van Canton. Mooi vol geluid en relatief compact. Erg jammer dat hij buiten de garantieperiode de geest begon te geven. Eerst de externe subwoofer die geen signaal meer kreeg. Enige tijd later was het de hele soundbar die uit begon te vallen. Gezocht naar een adres voor reparatie maar dat is lastiger dan gedacht. Had wel wat meer kwaliteit verwacht voor deze prijs. Dure les geweest.

Pluspunten

• Mooi vol geluid
  • Compact voor het geluid wat hij produceert
  • Snel te koppelen met Bluetooth
  • Externe subwoofer aan te sluiten

Minpunten

• Kwaliteit strookt niet met de aanschafwaarde

ton47 10-01-2015
Geschreven voor: Canton DM 9 wit

Deze soundbar van Canton in mijn bezit in het zwart.
Hij is simpel te bedienen, er wordt een a.b. bijgeleverd waar een heleboel merken wat van kunnen leren,een stukje duitse kwaliteit!
De geluidskwaliteit is zeer goed te noemen,zeer evenwichtig, dus geen overdreven bassen of hoge tonen.
Nadeel is toch de relatieve hoge prijs.