Philips HTB4152B/12 - Reviews

Subwoofer plaatsing
geïntegreerd
Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen

Beoordeling op basis van 1 review

4,4

• Slecht
  • Slecht

west01 15-08-2014 Product paar weken in bezit

4,4
Omdat een andere niet leverbaar was, deze gekregen voor de prijs van die andere (goedkoper) bij electrokoopjes. Over de levering niets dan goeds, het apparaat daarentegen valt tegen. Het enige dat hij goed doet is afspelen van CD/DVD. Voor het overige is de internetverbinding flink uitgekleed, luisteren naar radio via internet werkt niet (gaat direct op zwart)verbinding WIFI is zeer matig terwijl de rest in huis goed werkt. Apparaat reageert langzaam en slecht op AB en is ondanks aansluiting op philips smart tv zeer gebruiksonvriendelijk, geluid is goed voor de rest geen aanrader

west01 08-12-2014

Na diverse contacten met Philips doet het apparaat nog steeds niet waarvoor het is aangeschaft. Geluid van de Tv (ook een zeer gebruiksonvriendelijk ding) over de soundbar via ARC verbinding werkt niet. Losse audio kabels bieden ook geen soelaas. Het afspelen van een CD doet het apparaat soms wel soms ook gewoon niet. En over easylink (TV en soundbar met 1AB bedienen) kan ik kort zijn, waardeloos, werkt totaal niet of voert een niet gegeven commando plotseling en onverwacht uit. Voor mij nooit meer Philips.