LG LAP440 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG LAP440 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Draconian 04-07-2015
Geschreven voor: LG LAP440 zilver

Deze soundplate besteld omdat hij een losse subwoofer heeft en de prijs nog te doen is. Kwaliteit is werkelijk fantastisch. De LG soundbar werkte gelijk na aansluiten. 50 inch LG televisie van 32 kilogram erboven op gezet en de draadloze subwoofer achter de bank. De draadloze subwoofer geeft hele zware bassen welke je kan afstellen naar eigen voorkeur. Via de afstandbediening kun je ook je LG televisie bedienen zodat je niet met 2 afstandsbedieningen loopt te zeulen. Bluetooth werkt ook perfect. Via een app vanuit de playstore kun je muziek beluisteren vanaf je smartphone of tablet.

beere246 14-03-2015
Geschreven voor: LG LAP440 zilver

Prima apparaat. Zeer eenvoudig te installeren. Heeft wel een groot nadeel. Via de USB kan je GEEN muziek of films afspelen.

RobInga 25-12-2014
Geschreven voor: LG LAP440 zilver

Na een aantal jaren een Bose Solo te hebben gehad, hoorde ik bij een kennis de LG soundbar en was verrast van het sprankelende geluid dat hoorbaar beter was dan mijn Boso Solo en deze dan ook overtrof. Na enig speurwerk en reviews gelezen te hebben, ben ik overgestapt op de LG Soundplate LAP440. Goedkoper dan de Bose Solo en veel zeer positieve reviews. Na ontvangst was het aansluiten net als de Bose zeer eenvoudig. De subwoofer neerzetten en de link met de soundplate is in een paar seconden gemaakt. Wat ik wel miste, is een meegeleverde optische geluidskabel. Bij een dergelijk geluidssysteem mag dat voor mij wel als standaard in de verpakking erbij zitten.

Geluid heeft hoorbaar meer volume dan de Bose Solo. Meerdere geluids-voorkeuren (standaard, cinema en muziek). De subwoofer kan bijgesteld worden naar eigen smaak. De bluetooth-functie is eveneens zeer prettig om een smartphone of tablet te verbinden en je muziek af te spelen. Tot nu toe zeer tevreden over de geluidskwaliteit. Over duurzaamheid valt nog niets te zeggen.

f.j.wijbenga 05-11-2014
Geschreven voor: LG LAP440 zilver

het is een mooi apperaad geluid is erg mooi
echt een toevoeging voor een tv
ook de bas is instel baar
wij hebben een samsung tv het is jammer dat we elke keer het geluid van de boxen van de tv om moeten schakelen naar de soundbar maar dan heb je ook wel wat

Arwin93 31-10-2014
Geschreven voor: LG LAP440 zilver

Neemt weinig ruimte in beslag en werkt makkelijk en goed.
Ook kan je het systeem makkelijk aansluiten.

beppe987654321 31-10-2014
Geschreven voor: LG LAP440 zilver

prachtig apparaat met goed geluid!! gemakkelijk te bedienen, mooi ontworpen subwoofer en een sieraad onder de televisie.

Dwoppy 30-10-2014
Geschreven voor: LG LAP440 zilver

geweldig geluid en zeer simpel in gebruik. Gebruik hem in combinatie met mijn LG tv en het werkt perfect. Heb niet eens de afstandbediening van mijn soundbar nodig, zo gauw als ik mijn tv aanzet, gaat de soundbar ook aan en bij uitzetten hetzelfde

Teuntje53 29-10-2014
Geschreven voor: LG LAP440 zilver

Gemakkelijk te installeren, mooie vormgeving en past precies onder onze 32 inch TV. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

FerryTh 26-10-2014
Geschreven voor: LG LAP440 zilver

Geluidskwaliteit is goed, helaas weinig instelmogelijkheden. Er zijn drie instellingen voor gedefinieerd; Standaard, Muziek en Cinema, voor de rest alleen de mogelijkheid om de woofer in te stellen.
Tevens valt het surround geluid tegen, eigenlijk helemaal geen surround geluid merkbaar. Als je het geluid van de tv speakers wilt verbeteren is deze prima, wil je echt surround neem dan toch echt losse speakers.

Laurens Van Ursel 24-10-2014
Geschreven voor: LG LAP440 zilver

De LG LAP440 Soundplate heeft een modern, prachtig en strak design. De Soundplate neemt niet al teveel plaats in beslag en zeer makkelijk te plaatsen en aan te sluiten. Bij sommige toestellen moet je enkele aanpassingen veranderen om alle mogelijkheden van de Soundplate te kunnen gebruiken. Het geluid dat uit de Soundplate komt is fenomenaal en gans zuiver. Naast het zuivere geluid heb je ook nog de bas die je tot in je lichaam voelt trillen als je hem op de hoogste stand zet. Door de Soundplate krijg je het gevoel dat je in de cinema zit. Daarom is de Soundplate echt een aanrader!!

Adrianus Donderjager 21-09-2014
Geschreven voor: LG LAP440 zilver

Absoluut een toevoeging aan een platte TV, met name het instellen van de bas-sterkte is erg prettig omdat niet iedereen van de fabrieksinstelling houdt. Jammer is dat er op de soundplate zelf geen montage mogelijkheid zit (dmv bevestigingspunten) om deze zwevend onder de TV te plaatsen. PlatteTVDiscounter geeft aan dat de kleur zwart is, dit is niet het geval, het is een soort van metallic grijs, niet storend maar toch. (Volgens LG is er geen zwarte uitvoering). Installatie is een makkie, bleutooth streamen vanaf je telefoon of ipad gaar probleemloos. Twee minpunten, in het stembereik hoor je toch wel een plastic achtige klank (waarschijnlijk door de behuizing) en er is geen mogelijkheid voor een analoge input. Maar gezien de prijs/kwaliteit mag dit eigenlijk geen bezwaar punt zijn.

tatlover 17-08-2014
Geschreven voor: LG LAP440 zilver

in een woord geweldig !! ,mooi duidelijk en warm geluid ,met krachtige bastonen (die niet vervormen )
prachtige design,dat perfect onder mijn pas aangeschafte 55 inch ultra HD LG TV past. ook de draadloze subwoofer mag gezien worden.
Zeer makkelijk aan te sluiten ,een kabeltje en genieten maar!
was een beetje bang dat het niets bijzonders zou zijn voor die prijs (aangezien anderen vaak duurder zijn ) maar
dit overtreft echt alles .
Ik ben er erg Happy mee !!

YoshimuraRCZ 21-05-2014
Geschreven voor: LG LAP440 zilver

Deze Lap440 is gewoon een top design met daarbij een zeer goed sound,en de bij horende woofer maakt dit nog een stuk betere klank, bij films is dit een must! en maak het nog echter.

Totaal geen spijt van deze aanschaf, plus het is een mooie uitstraling op de meubel door zijn geringe afmeting, een mooie design met goede geluids-kwaliteit is het geld echt wel waard.

TOP!! gewoon.