Orbitsound M12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Orbitsound M12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

klaasv1 25-01-2015
Geschreven voor: Orbitsound M12

Ik heb lang getwijfeld welke soundbar ik aan wilde schaffen totdat ik van de M12 van Orbitsound hoorde. Wat een superieur geluid en wat een meerwaarde tijdens het kijken en luisteren van films of muziek DVD's. Alsof je onderdeel bent geworden van wat je ziet. Door de 8 ingebouwde speakers in de soundbar en de losse, draadloze subwoofer, krijg je een extra mooi stereo geluid. Het mooie van de M12 is, dat je overal in de huiskamer dezelfde geluidservaring beleeft. Het maakt niet waar je zit in de huiskamer en daarmee onderscheid de Orbitsound zich met de oude 5.1 opstelling die ik voorheen had. De Orbitsound M12 is een absolute aanrader voor iedereen die een betaalbare en hoogwaardige geluidsoplossing zoekt en hij is nog van hout ook.
Hij is simpel aan te sluiten en heeft meerdere aansluitmogelijkheden waardoor deze voor diverse apperatuur toegankelijk is.
Een absolute aanrader.