Onkyo LS-T10 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Onkyo LS-T10 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

arie moll 17-01-2015
Geschreven voor: Onkyo LS-T10 zwart

Heb de Onkyo sinds een week in gebruik, (had eerst een Samsung soundplate, vond ik niks). De geluidskwaliteit is geweldig in alle klanksterktes, in de praktijk staat het volume nl. meestal niet zo sterk, de mogelijkheden om het geluid naar spraak of filmgeluid zijn voldoende, maar in de praktijk voldoet de stand muziek meestal prima.
Het gebruiksgemak is prima al is de afstandsbediening wel erg klein, maar je kunt met de ab. van de televisie het geluid regelen,
het aansluiten is eenvoudig, gewoon het bij-geleverde optische kabeltje aansluiten, dat is alles.
Echt klein is de Onkyo niet, er zitten echte 6 luidsprekers in + een subwoofer die uiteraard ruimte nodig hebben.
de duurzaamheid zal wel goed zijn, daar ga ik van uit, voelt stevig aan.
wat mij betreft een prima koop!!