Medion LIFE P61202 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion LIFE P61202 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

vamers 20-12-2022

Prima soundbar gelet op kwaliteit/prijs verhouding.

Geschreven voor: Medion LIFE P61202 zwart

Deze soundbar kostte bij de ALDI 60 euro. Voor dat geld is het een prima apparaat. Even met de afstandbediening bass (max) en treble (min) instellen, en het geluid is boven verwachting. Kwaliteit/prijs verhouding is zeer goed. Veel aansluitmogelijkheden, niets van te zeggen. Je kunt hem zelfs nog splitsen in twee aparte speakers. Zitten aparte voetjes voor bij. Prima. Zeer tevreden gelet op de prijs .

Pluspunten

• Goed instelbaar geluid.
  • Bluetooth en diverse aansluitmogelijkheden
  • Splitsbaar in afzonderlijke speakers
  • niet te groot, makkelijk te plaatsen
  • fraai uiterlijk

Minpunten

• erg kleine afstandbediening

h***@i**** 09-10-2021

Geluid okay maar straalt hinderlijk licht uit.

Geschreven voor: Medion LIFE P61202 zwart

De soundbar heeft een uitstekende geluidskwaliteit, goede en inregelmogelijkheden zoals hoge en lage tonen en geluidsbeeld, vier aansluitmogelijkheden en is makkelijke te bedienen met een te kleine afstandbediening (raakt vaak even zoek). Een voor mij groot nadeel is de ledlamp die te duidelijk en hinderlijk direct onder het midden van het TV-scherm groen blijft knipperen zolang de soundbar is ingeschakeld. Afhankelijk van de gebruikte aansluiting (hier optical) is er een rode of groene led die constant knippert of aanblijft. Normaal gesproken maakt je zelf de keuze en veelal wordt slechts één verbinding gebruikt. Je weet dat dus. Het is volstrekt overbodig om je er dan hinderlijk uren aan te herinneren. De led is niet uit te schakelen.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Aansluitmogelijkheden

Minpunten

• Straalt blijvend en hinderlijk led-licht uit

Bert 30-10-2020

Mooie flexibele en functionele soundbar

Geschreven voor: Medion LIFE P61202 zwart

Ik heb deze aangesloten op de tv en op een internetradio ontvanger. Omdat de soundbar meerdere aansluitingen heeft kan dit. Het mooie is dat als je de hdmi of de aux ingang gebruikt de soundbar zichzelf aanzet als er een geluidssignaal via een van deze ingangen binnenkomt.
Omdat ik geen plek had voor de traditionele opstelling als soundbar, omdat de tv in een hoek staat, heb ik gebruik gemaakt van de splitsingsmogelijkheid als twee losstaande speakers.
Al met al zeer tevreden en een mooi geluid voor een leuke prijs.
Heb in het verleden ook meerdere medion apparaten gekocht en ook daar erg tevreden over.

Pluspunten

• Meerdere aansluitmogelijkheden
  • Schakelt automatisch in
  • Volumeregeling via de tv bij HDMI arc aansluiting
  • Zeer flexibel doordat de soundbar is te splitsen
  • Leuke prijs

Minpunten

• Tot nu toe geen