Samsung HW-Q70R zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-Q70R zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Dick van Bruchem 15-09-2020

Uitstekende Soundbar, ook voor muziek luisteren

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Ik heb lang lopen twijfelen om mijn oude HiFi installatie te vervangen door een soundbar. Naast het verbeteren van het geluid van de TV is voor mij het beluisteren van muziek even belangrijk. En deze Samsung soundbar voldoet op uitstekende wijze aan beide doelen! Het verstaan van spraak en de geluidseffecten vanaf de TV is sterk verbeterd. Maar ook de weergave van muziek is zeer goed. Daarbij helpt een goede bas welke echter zeer in balans blijft met de hogere tonen.
De soundbar oogt ook nog eens mooi. En in de uitverkoop bood Kamera Express ook nog eens een erg laagste prijs aan.
Ik ben zeer tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• Weergave muziek erg goed
  • Bas is prima zonder te overheersen
  • Voldoende aansuitmogelijkheden
  • Aansluiten is eenvoudig

Maarten 21-09-2019

Fantastisch geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

De soundbar is makkelijk aan te sluiten en het geluid is werkelijk fantastisch. Hiervoor had ik een bose systeem, maar deze set is toch wel beter. Het gemak met aansluiten, minder draden, minder gedoe en beter en voller geluid.

Pluspunten

• draadloos
  • goed geluid

Minpunten

• redelijke nieuwe tv nodig voor optimaal plezier

shumi 12-09-2019

soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

zeer goed geluid en heel makkelijk te installeren ben er heel erg blij en tevreden mee dit product past zeker goed bij mijn televisie en in de woonkamer top

Pluspunten

• aansluiten
  • compact

Minpunten

• geen

Jos62 30-08-2019

Prachtig geluid met soundbar HWQ70r

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Heel verschil met deze soundbar prachtig geluid maar moet nog even via instelling spelen wat ik het mooist vindt aan geluid zeer solide subwoofer en mooie soundbar
staat prachtig

Bogersje 13-08-2019

Mooi helder geluid,en een prima bass. Tevens mooi design

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Heerlijke soundbar.. geweldig geluid komt eruit.
Mooie zware bass met zuiver geluid.. ideaal voor muziek en films

Prima prijs kwaliteit verhouding

Herbert 09-08-2019

Samsung HW-Q70R

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Fantastisch geluid, was nog gewent aan een analoog geluidssysteem, moest na 20 jaar van de kinderen maar eens over gaan op iets moderners, met deze soundbar is dat zekers gelukt, hoor dingen in de muziek die ik nog nooit gehoord heb, vooral het streamen vanuit Spotify is gewoon geweldig, kippevel. In combinatie met een Samsung tv, maar één afstandsbediening nodig. Films die Dolby Atmos ondersteunen komen tot leven op, hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet maar je wordt omringt door het geluid soundbar iedereen die voor deze prijs een goede, makkelijk te bedienen soundbar wil, na het testen van verschillende merken, kwam deze voor mij het beste uit de verf.

Pluspunten

• Uitstekend geluid zowel tv als spotify
  • Prijs kwaliteits verhouding

Minpunten

• Voor mij geen minpunten te ontdekken

Rcm Smits 04-08-2019

Samsung soundbar HW-q70r

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Prachtig geluid. Instellen gaat makkelijk.
Je zit echt midden in de film.
Als je het geluid goed hebt afgesteld.
Het is ook een beetje persoonlijke smaak.
Al met al ben ik zeer tevreden. Zo een geluid goed
geluid heb ik nog nooit gehad.

Boris 01-07-2019

Geweldige sound, simplistische schoonheid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

De samenwerking Harman Kardon met Samsung is eigenlijk een samenwerking van mijn twee favoriete merken.

De geweldige sound van deze speaker doet je echt verbazen. In de winkel, Mediamarkt, waar ik de demo hoorde, kwam de soundbar niet tot zijn recht. Thuis eenmaal, na 10 minuten installatietijd, eindelijk mogen genieten van deze set. Subwoofer heeft een geweldig vermogen en speaker klinkt kraakhelder.

Echt een aanrader!

Pluspunten

• Strak design
  • Vermogen Subwoofer
  • Sound, treble
  • Dolby Atos

JoGG 30-06-2019

Goed surroundgeluid, heel helder!

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

De Samsung Soundbar Q70 geeft een enorm mooi geluid in een grotere woonkamer. Doordat de bar ook speakers aan de bovenkant heeft is het geluid veel voller. Je hoort het verschil tov een soundbar die alleen speakers aan de voorkant heeft. Het geeft een mooi vol geluid, ook met muziek luisteren. Er zit een goed surround modus in. Bij voetbal kijken hoor je ook echt van welke kant van het veld het fluitje komt. Daarnaast is het een veel helderder geluid waardoor de tv niet veel harder hoeft als er storende bijgeluiden zijn (zoals een afzuigkap). Tip: Hij stond niet gelijk op een goede instelling, dus wel even spelen met bass en treble en front, rear speaker modus e.d. voor het perfecte effect. Wij hebben momenteel geen rear end speakers erop aangesloten, en is wat mij betreft voor tv kijken niet noodzakelijk. Het is wel mogelijk om deze soundbar uit te bereiden, en gaan wij ook nog wel eens doen. Dit zou puur zijn voor muziek luisteren, Omdat dit in een grote woonkamer mooier is als het geluid van meerdere kanten komt. Maar tov onze oude soundbar is het pluspunt dat deze soundbar vele malen voller klinkt en super mooie geluidseffecten geeft. Daarbij is hij tzt ook uitbreidbaar met draadloze speakers. Design ook mooi, en past perfect onder onze Samsung televisie. Helemaal blij mee!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Uitbreidbaar met boxen
  • Strak design

Menno74 25-06-2019

Mooi geluid, maar met voor mij een paar nadelen

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

We hebben de Samsung Soundbar Q70 nu een aantal wegen in huis. Het geluid is erg mooi. Zeker beter dan het geluid uit de TV. Muziek met Spotify vanaf mijn telefoon afspelen gaat ook prima, zonder dat ik mijn TV aan hoef te zetten (dit was hiervoor altijd het geval). Het verbinden via smartthings van Samsung lukt echter niet. We hebben dit op meerdere manieren geprobeerd, maar heb de moed uiteindelijk opgegeven. Als hij niet via smartthings verbonden is, is het geluid aanpassen met je telefoon niet te doen. Dan worden je trommelvliezen eruit geblazen als je via je telefoon het apparaat een heel klein beetje harder te zetten. Ook als je hem zachter wil zetten gaat hij eerst op oorverdovend. Vervolgens moet je dan naar de afstandbedieing rennen, omdat het volume via de telefoon zo langzaam zachter gaat, dat de buren de politie al gebeld hebben, eer het op acceptabel niveau is.

Een prima apparaat, qua geluid, maar met een paar kinderziektes waar je wel of niet mee wil leven dus.

Een ander nadeel vind ik, dat je hem niet kan koppelen met nog een speaker die je in een andere kamer zet bijvoorbeeld. Als je dit graag wil, dan moet je dit systeem niet kiezen.

Prijs-kwaliteit verhouding is dan wel weer heel goed te noemen.

Pluspunten

• mooi geluid
  • makkelijk aan te sluiten
  • prijs

Minpunten

• niet via smarthings te pairen, moet wel kunnen
  • Geluid niet te regelen met telefoon

mario 23-06-2019

CINEMA ERVARING

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

een geweldig product, als je graag naar de film gaat. dit product brengt de cinema in huis. het blijft een aanrader. prijs kwaliteit zijn geld zeker waard

Pluspunten

• uitstekend geluid

sas88 13-06-2019

Goed geluid bij laag volume nivo

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Het product zorgt ervoor dat de geluids- en bioscoopbeleving beter wordt. Komt uiteraard niet in de buurt van de echte bioscoop natuurlijk. Met name de bas ervaring valt iets tegen aangezien het een actieve subwoofer is.
Gegeven het formaat had ik meer 'power'verwacht en dat de trillingen eruit zouden springen, maar hier is geen sprake van. Dus prijstechnisch biedt hij minder dan ik zou willen. Tijdens installatie ging ook eea mis waardoor ik de eerste 2 avonden moest zoeken om het juiste kanaal te vinden en moet.
Bij laag geluidsnivo (grootste deel van de tijd) zorgt het systeem er wel voor dat vrijwel alles goed hoorbaar is (ondanks dat dat bijna niet te merken is uit het geluid wat uit de woofer komt).
Ik heb zelf wat problemen met het instellen omdat momenteel alles via de soundbar zelf gaat.

Pluspunten

• goed geluid bij laag volume
  • goede ondersteuning bij spraak

Minpunten

• iets aan dure kant voor wat je krijgt

Flick 11-06-2019

Schitterend geluid voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Ik heb de Samsung soundbar Q70 nu een paar weken in huis. Het geluid wat eruit komt is echt schitterend. Films en series kijken wordt daardoor nog leuker. Je wordt nog meer in het verhaal gezogen. Ik heb nog geen commentaar van de buren gekregen, maar ik betrap mezelf erop dat ik hem soms wat hard aanzet. De soundbar is heel makkelijk aan te sluiten en met een beugel aan de muur te hangen, wat hem ook heel aantrekkelijk maakt. Voorheen luisterde ik vaak muziek via de speakers die op de TV aangesloten waren. Hierdoor moest de TV de hele dag aanstaan. Met de soundbar is dat verleden tijd Je kan muziek direct naar de soundbar streamen,, zonder dat de TV aanstaat. Enige nadeel is dat als je dat rechtstreeks doet en niet via de smart things app, je het geluid slecht kan controleren. 1 druk op harder of zachter op mijn telefoon en mijn trommelvliezen worden eruit geblazen. Als ik op deze manier stream, kan ik dus alleen de afstandbediening van de soundbar gebruiken. Iets wat minder handig is, als je je ergens anders bevindt.
Al met al moet ik zeggen dat ik het een super apparaat vind, met een schitterend geluid, makkelijk te bedienen en de prijs is zeker acceptabel te noemen. Ik kan dit product zeker aanbevelen

Pluspunten

• Schitterend geluid
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Op te hangen met bijgesloten beugel

Minpunten

• Geluid slecht te reguleren bij streamen

ThaRico 11-06-2019

Geweldige soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Woow wat een geluid, en wat een enorm mooi design, alles is makkelijk aan te sluiten en het kan op meerdere manieren. Ik heb de soundbar aangesloten met HDMI Arc zodat de soundbar automatisch aan gaat als ik de tv aanzet. Het is een perfecte aanvulling op onze Samsung 65q70r qled tv, Door de verschillende manieren van instellen kan je er echt continu naar luisteren en met adaptive sound aan zijn alle spraakprogramma's duidelijk te verstaan. Het streamen van muziek via mijn telefoon is ook geen enkel probleem na éénmalig koppelen aan de smart things app van Samsung zelf kan je alles instellen en streamen vanaf je telefoon.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Strak design

michel 10-06-2019

mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

tv was aan vervanging toe toen maar een qled tv gekocht en gelijk deze soundbar te gek geluid zeer duidelijk nu nog wat achterboxjes erbij en dan is het helemaal af

Daniel 27-05-2019

Prima soundbar + sub, zeker voor het formaat.

Geschreven voor: Samsung HW-Q70R zwart

Erg goede soundbar + subwoofer combi. Zeer krachtig geluid, zeker voor het formaat van de soundbar. Moest een soundbar hebben die laag genoeg is om voor de LG OLED C65C9 te plaatsen en niet het beeld te blokkeren.

Pluspunten

• Ruimtelijk geluid met Dolby Atmos/DTS:X
  • Strakke subwoofer
  • HDMI eARC
  • Spotify Connect werkt prima
  • Smartthings integratie

Minpunten

• Standaard geen surroundspeakers
  • Maar 1x HDMI in, naast 1x HDMI uit
  • Streaming alleen Spotify, Deezer en TuneIn