Samsung HW-S60T zwart

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-S60T zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Goed geluid 01-03-2021

Goed geluid

Geschreven voor: Samsung HW-S60T zwart

Goede combinatie met onze nieuwe Samsung qled tv. Wij wilden graag beter geluid bij films. Ook betere muziek.

Ingrid 26-01-2021

Prachtige Soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-S60T zwart

aangesloten aan mijn Samsung tv, stekker erin en hij was gekoppeld. Was gewoon verbaasd dat het zo makkelijk ging. Hele maal super. Vooral voor de mindere digi mensen onder ons

Pluspunten

• Aansluiten
  • Uiterlijk

Minpunten

Jan 28-12-2020

Mooie soundbar klinkt erg goed

Geschreven voor: Samsung HW-S60T zwart

Ik heb deze soundbar net gekocht en geïnstalleerd op de nieuwe tv (Samsung q serie) en dat werkt heerlijk samen
Met een druk op de knop van de afstandsbediening gaan ze bijde aan / uit en zo ook de volume dus dat is erg makkelijk verder een heerlijk geluidje

Danny 26-09-2020

Gebak dient de mens

Geschreven voor: Samsung HW-S60T zwart

Bij het uitpakken valt direct de vormgeving op. Geen plastic kast, maar mooi afgewerkt met stof. Het aansluiten was erg simpel, HDMI kabel in de (Samsung) TV en alles ging vanzelf. Zelfs als ik met de afstandsbediening van de TV provider het volume harder of zachter zet, gaat de soundbar harder of zachter! Echt zo makkelijk!

Hij heeft hier een 5.1 home cinema set vervangen, qua geluid misschien niet helemaal vergelijkbaar, maar dit is zo veel makkelijker. Mocht je echt bass missen dan heeft Samsung een draadloze subwoofer, speciaal voor deze soundbar de SWA-W500. Deze overweeg ik nog wel.

Wanneer je de Soundbar gebruikt valt direct op hoe helder en vol het geluid is. Stemmen zijn heel duidelijk en het verschil met geluid van de TV is erg groot!

Deze soundbar heeft nog extra functies, zoals Alexa (Engels), de microfoons zijn erg goed. Zelfs als ik vanuit de keuken met afzuiger aan commando’s geef, hoort de soundbar deze commando’s.

Ook via spotify muziek luisteren is simpel, nu kan ik al mijn playlists op een goede speaker afspelen!

Dan het energieverbruik, waar mijn home cinema set ongeveer 300 Watt continu verbruikt, verbaasde ik mij echt over het lage verbruik van de soundbar, 7-9 Watt bij normaal gebruik. Echt verwaarloosbaar!

De keuze om een soundbar te kiezen en de home cinema set te vervangen hadden we veel eerder moeten doen!

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Aansluitmogelijkheden
  • Werkt perfect samen met een Samsung tv

Minpunten

• Misschien bass te weinig