Samsung HW-S60T zwart - Reviews

Bluetooth
bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-S60T zwart op Kieskeurig.nl.

Anoniem 29-09-2020

SOUNDBAR HW S60T

Geschreven voor: Samsung HW-S60T zwart

De Soundbar HW S60T heeft een heel mooi design wat volledig aansluit bij het uiterlijk van de televisie. Het geluid wat deze soundbar produceert is geweldig goed en mooi vol, natuurlijk tot stand gekomen door de geweldige techniek die erin verwerkt is. En wat het aan sluiten en het installeren van de Soundbar HW S60T is dit een fluitje van een cent. Verbinding wordt gemaakt via de Bluetooth verbinding en bij het inschakelen van de televisie gaat deze meteen mee aan. Echt een geweldige aanwinst om het geluid goed in de woonkamer te krijgen.

Anoniem 06-10-2020

Design soundbar met prima geluid

Geschreven voor: Samsung HW-S60T zwart

Wij waren direct verrast met het design van deze soundbar met een mooie stoffen grijze bekleding. Tenminste GEEN lelijke zwarte kolos! Toen we een geweldige test hadden gelezen stond niets ons in de weg om hem te kopen. Prima geluid en een zeer redelijke prijs. Een aanrader.

Anoniem 01-10-2020

Prima soundbar.

Geschreven voor: Samsung HW-S60T zwart

Sound is so much better then my tv.
A bit disapointed that the bass is much lower then I hoped. Adjusting the subwoofer seems to have no effect at all.
Also disapointed in that. As for me it is a fair bit of money.
For a mid range I expected a bit more
But maybe it is what it is and it is fine
Overall I am very happy

The use of smart things is very cool
Easy of use is superb
It fits my tv well and is a very nice model

Luuk122 26-09-2020

Prima Soundbar met mooie uitstraling

Geschreven voor: Samsung HW-S60T zwart

Deze sounbar is qua design zeker van toegevoegde waarde. Ook het geluid is ruim voldoende voor de gemiddelde woonkamer. Voor een echte bioscoop ervaring zul je
er een losse subwoofer bij aan moeten schaffen. Het aansluiten van de soundbar en andere apparaten is een fluitje van een cent. Kortom,zeer tevreden met deze aankoop.

Danny 26-09-2020

Gebak dient de mens

Geschreven voor: Samsung HW-S60T zwart

Bij het uitpakken valt direct de vormgeving op. Geen plastic kast, maar mooi afgewerkt met stof. Het aansluiten was erg simpel, HDMI kabel in de (Samsung) TV en alles ging vanzelf. Zelfs als ik met de afstandsbediening van de TV provider het volume harder of zachter zet, gaat de soundbar harder of zachter! Echt zo makkelijk!

Hij heeft hier een 5.1 home cinema set vervangen, qua geluid misschien niet helemaal vergelijkbaar, maar dit is zo veel makkelijker. Mocht je echt bass missen dan heeft Samsung een draadloze subwoofer, speciaal voor deze soundbar de SWA-W500. Deze overweeg ik nog wel.

Wanneer je de Soundbar gebruikt valt direct op hoe helder en vol het geluid is. Stemmen zijn heel duidelijk en het verschil met geluid van de TV is erg groot!

Deze soundbar heeft nog extra functies, zoals Alexa (Engels), de microfoons zijn erg goed. Zelfs als ik vanuit de keuken met afzuiger aan commando’s geef, hoort de soundbar deze commando’s.

Ook via spotify muziek luisteren is simpel, nu kan ik al mijn playlists op een goede speaker afspelen!

Dan het energieverbruik, waar mijn home cinema set ongeveer 300 Watt continu verbruikt, verbaasde ik mij echt over het lage verbruik van de soundbar, 7-9 Watt bij normaal gebruik. Echt verwaarloosbaar!

De keuze om een soundbar te kiezen en de home cinema set te vervangen hadden we veel eerder moeten doen!

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Aansluitmogelijkheden
  • Werkt perfect samen met een Samsung tv

Minpunten

• Misschien bass te weinig

Anoniem 24-09-2020

Design soundbar met kvadrat textiel ipv plastic!!

Geschreven voor: Samsung HW-S60T zwart

Een echte Eye catcher en ook nog eens geweldig geluid, heel veel instel mogelijkheden.
De basspeakers zitten ingebouwd aan de zijkant van de soundbar. Een sieraad in de huiskamer omdat hij bekleed is met kvadrat textiel.

Anoniem 14-09-2020

Hele fijne soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-S60T zwart

Mooi vormgegeven en heel aangenaam en warm geluid. Eenvoudig te bedienen en voorzien van een handige afstandsbediening.
Makkelijk te koppelen.

j_or_n 10-09-2020

Goed geluid

Geschreven voor: Samsung HW-S60T zwart

Ik heb de soundbar nu een maand of twee in huis en ben zeer tevreden over het geluid. Dankzij de speakers aan de zijkanten vult mijn langgerekte studio zich volledig met het volle geluid. Sedertdien komt de bovenbuurvrouw geregeld vragen of de bas wat zachter mag. Ook andere soorten muziek brengt de soundbar goed ten gehore. Wat te denken van Psalm 42 door John Propitius?
De connectiviteit met de diverse telefoons is goed te noemen. De verbinding met bluetooth komt snel tot stand. Wel is het nadien zaak de volumeknop op de telefoon van bijna 0 naar 50% te brengen om het geluid net zo hard uit de speaker te laten komen als het daarvoor uit de telefoon kwam. Maar dat is wellicht standaard zo.
Van de subwooferfunctie kom ik nog niet achter het nut of verschil. Maar het misstaat niet in de woonkamer. Een aanwinst zou je het kunnen noemen!

Sharon1989 09-09-2020

Prachtige soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-S60T zwart

Prachtige soundbar welke niet misstaat in het interieur. Het geluid is erg mooi. Een aanvulling voor zowel televisieprogramma's, films en muziek. Ook voor een, niet erg handig persoon, eenvoudig aan te sluiten. Bediening is zeer makkelijk.

Klaverc 02-09-2020

Wow, weg geblazen met onze nieuwe Soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-S60T zwart

Wat een beauty qua uitvoering en bekleding van deze Soundbar, een aanwinst bij onze QLED-TV. Een geweldige soundbeleving is nu compleet en gaan genieten van films, muziek enz. Het koppelen via Bluetooth verliep top > geen extra ontsierende HDMI kabel nodig. Verdere instellingen zullen in de komende tijd wel gaan komen, maar de eerst aansluitingen en koppelingen verliepen snel en eenvoudig.

Bidjoy 28-08-2020

Mooie soundbar. Met goed geluid en woofer

Geschreven voor: Samsung HW-S60T zwart

Hele mooie soundbar van Samsung onder de mooie Samsung tv gezet. Met de ingebouwde subwoofer ideaal. Geen grote box nog ergens neerzetten maar een mooie subtiele soundbar onder de tv. Nu hebben we zowat een eigen thuisbioscoop.

SuusRD 18-08-2020

Mooie aanvulling voor de tv

Geschreven voor: Samsung HW-S60T zwart

De soundbar is een mooie aanvulling op het tv geluid. Het haalt het blikkerige geluid van de TV eraf. Een mooi helder geluid en stemmen zijn veel duidelijker verstaanbaar. Dit merk je bij praatprogramma’s, maar ook dialogen van films.

Voorheen was het nogal een gedoe om muziek via de mobiel op onze home cinema set af te spelen, omdat deze geen moderne connectie mogelijkheden had. Deze Samsung soundbar is wel via bluetooth of direct via Spotify te verbinden. Ideaal dus! Ik gebruik hem iedere dag, terwijl de home cinema set voorheen echt iets “van mijn man” was.

Het oog wil ook wat en de stoffen afwerking is heel elegant en geeft een luxe uitstraling. Hij is niet te groot en pas perfect voor onze TV.

Anoniem 07-08-2020

Compacte soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-S60T zwart

Mooie compacte soundbar. Bij onze 65 inch tv past hij visueel gezien minder goed dan een soundbar die even breed zou zijn, maar dat is persoonlijke voorkeur.

Eenvoudige installatie en extra koppelingen via Bluetooth en Wi-Fi voor bijv. Spotify.

Voor persoonlijke aanpassingen maakt de soundbar gebruik 3 voorgeprogrammeerde instellingen (de adaptive sound klinkt een stuk beter dan de standaardmodus!), voice commands via Alexa of de speciale SmartThings-app.

Bij laag volume is het geluid vrij neutraal, vergelijkbaar met ons eigen Samsung tv-geluid. De soundbar heeft dan geen toegevoegde waarde.

Bij harder volume krijg je door de soundbar wel de bioscoop ervaring. Vooral mooi bij specifieke films en muziek. Minder bij series met veel gesproken woord en kinder programma's.

Een subwoofer wordt echter gemist voor het "spektakel" (deze is overigens los bij te kopen, evenals een set draadloze speakers!) omdat de surroundprestaties niet zo goed zijn: het geluid wordt door de soundbar "weerkaatst" op muren en plafond, wat niet zorgt voor heel nauwkeurig of het mooiste geluid.

Tip: plaats de soundbar vrijstaand vóór je televisie en niet eronder geschoven, voor optimaal gebruik van de naar boven gerichte luidsprekers.

Al met al een mooie soundbar die zeker zorgt voor wat extra effecten in geluidsbeleving, maar niet voldoet aan onze wensen.

Wijnant 06-08-2020

Mooie en handige soundbar, matig geluid

Geschreven voor: Samsung HW-S60T zwart

ik had er meer van verwacht qua geluid. Pas als we hem hard zetten krijgen we een bioscoop-achtige ervaring, anders is het qua geluid gewoon vergelijkbaar met de tv-speaker. En als er gepraat wordt op tv is het vrij onduidelijk te verstaan.