Samsung HW-Q800T zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-Q800T zwart op Kieskeurig.nl.

8,1

m**s@u**l.nl 18-06-2021

Samsung soundbar beleving HQ-800

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Wat een mooi produkt en doet prima wat het moet doen als vv van onze oude stereo set dolby surroind.
Makkelijke installatie en goede instellingen voor in de woonkamer een top produkt!

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Mooi geluid

Bartje 24-03-2021

Samsung soundbar HW-Q800T

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Deze soundbar geeft nét dat beetje extra beleving in het geluid dat je luister- en gehoormoment fantastisch maakt!

• makkelijke bediening

Minpunten

• Alleen in zwarte uitvoering

Arturziomek 22-03-2021

Good

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Tv kijken word pas echt een ervaring met deze soundbar erbij! Echt alsof je in een bioscoop zit dus inderdaad vooral bij films en muziek spelen

FdHNBR 20-03-2021

Geweldige geluidservaring

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Overweldigend geluid, eEenvoudige installatie, bedieningsgemak is gemakkelijk, gebruiksaanwijzing volledig

Michel H 16-03-2021

Geen Din omdat de hdmi /arc niet herkend woord.

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Dacht een prachtige soundbar te hebben gekocht, maar bleek gelijk al problemen te hebben bij het aansluiten van de soundbar op mijn Samsung televisie. Want de ARC werkt voor geen meter. Zou nog eind deze maand een update voor komen begrijp ik die dit probleem zou moeten oplossen. Dus nu moet ik gebruik maken van de optische aansluiting. Deze werkt wel, maar heb nu geen dolby Atmos. En daar heb ik uiteindelijk deze soundbar voor aangeschaft.

K. ankerkop 04-04-2021

Ik heb ook lopen kloojen en het geluid was echt K*T

Waar heb je hem vandaan ? Ik heb hem via Bol.com bij TVonline besteld.. HW-q800t/XN. Kwam er gelukkig binnen de 30 dagen achter dat die vuilakken niet de XN maar de EN geleverd ! (Geen Benelux Model) terwijl dit wel op de website stond. Dus een Import model.. Heb hem net retour gemeld !

Check de sticker op de doos en op het apparaat zelf

K. ankerkop 04-04-2021

Viel me ook op de dat HDMI en de HDMI ARC bij mij precies andersom zaten dan in de Handleiding..

HermanRF 14-03-2021

Een krachtpatser voor een mooie prijs!

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Na jaren veel plezier gehad te hebben van de Samsung HW-F750 toch de stap genomen tot de aankoop van een nieuwe soundbar met meer instelmogelijkheden. Na twee weken ook de surroundspeakers SWA9000S aangeschaft. Wat een geluid, geweldig! Helemaal blij mee!

Fes 13-03-2021

Super

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Prima product alleen in verhouding wel een grote woofer. Dat vind ik persoonlijk jammer.
Heel gemakkelijk te installeren

Maurits71 03-03-2021

Goed geluid geeft wel problemen met TV

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Het geluid van de soundbar is heel goed. Mooi vol surround sound, knalt echt uit de speakers.
Wel een lastig probleem wat de soundbar veroorzaakt heeft is het volgend. Nadat ik deze had aangesloten vie eARC geeft mijn tv (Samsung Q65QE64R) problemen. Als ik van Netflix of YouTube terugschakelen naar tv kijken via kabel, krijg ik alleen nog maar geluid en geen beeld. Complete reset of stroom van tv af is dan nodig. Er wordt nog naar een oplossing gezocht.

Leeflang 21-02-2021

niks mis mee met dat geluid.

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Had begin vorig jaar een samsung tv QE55Q80R gekocht. Ben hier ontzettend tevreden over. Het geluid is zeer goed. Maar met de soundbar HW-Q800T maakt het helemaal af. Heb zelf twee kleine chrome pootjes gemaakt waarop de sounbar ligt. Lijkt net of hij zweeft

vdKooij 20-02-2021

Mooi geluid Soundbar Q800

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Wij zeer blij met de nieuwe soundbar HW-Q800T. De sounbar heeft heel mooi geluid em geeft een intense beleving met het kijken van films en documentaires.

• Vormgeveing

Sadia 18-02-2021

Zeer tevreden

Goede geluids kwaliteit
Het soundbar zit er mooi strak uit
Echte bioscoop geluid
Het is geleverd en geïnstalleerd door de bezorg en installatie team

Pluspunten

• Goede service
  • Snel geleverd

Stefanie 16-02-2021

Fantastisch geluid en groot gebruikersgemak

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Wij zochten een compacte soundbar waarop wij ook nog een nieuwe cd/dvd-speler en platenspeler konden aansluiten. Dit is allemaal mogelijk. Alle muziek en tv/flims nu via de soundbar: fantastisch en gemakkelijk. Later nog boxen erbij aangeschaft voor surroundsysteem. Doen!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• aansluiting op platenspeler lastig

SvVliet 16-02-2021

Fantastisch geluid en groot gebruikersgemak

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Heerlijk om alle muziek, televisieprogramma's en films via 1 apparaat te hebben. Supereenvoudig in gebruik. Met boxen een pracht van een surroundsysteem.
Maak het wat makkelijker om een platenspeler aan te sluiten. Bijvoorbeeld door ook kabel in Samsung assortiment aan te bieden

FreakTher 14-02-2021

Moooe soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Bestellen via de site gaat heel makkelijk. Levering een dag later. Goed geregeld. Soundbar heeft een heldere aansluiting. En vol geluid

Sa70 11-02-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Een goede geluids kwaliteit en echt een bioscoop geluid wat eruit komt
Vloer en de bank trilde ervan
Ik ben er heel erg blij mee

Strake disgn van de soundbar heel mooi

Anja1957 01-02-2021

fantastisch

prachtig geluid
gemakkelijk te gebruiken
heerlijk draadloos
onze zoon heeft hem ook daarom zijn we voor deze gegaan

MartijnH 28-01-2021

Mooi geluid, snel geïnstalleerd

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

De soundbar bevalt heel goed. Hij was snel en makkelijk geïnstalleerd en synchroniseert goed met mijn tv. Mooi setje ook qua uiterlijk en handig dat de subwoofer draadloos op een andere plek kan staan. Zo kan ik hem op de vloer zetten voor een beter effect. Enige minpuntje is dat er een aparte afstandsbediening bij zit die niet per se gebruikt hoeft te worden, aangezien er een soortgelijke ab van de tv bij zit.

Miros 25-01-2021

Super geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Alsof je in de bioscoop zit! Ontzettend blij met onze soundbar! Installatie was kinderwerk. Eerst nog getwijfeld of we een soundbar moesten aanschaffen, maar zo blij dat we dat wel hebben gedaan!

Pluspunten

• Zeer makkelijk te installeren

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

murph72 18-01-2021

Een nieuwe wereld.

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Nog niet ten volste gebruikt (ik wil het graag speciaal houden), maar tot nu toe overtreft hij mijn verwachtingen.

PietS 15-01-2021

Super geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Blij dat ik deze soundbar heb aangeschaft. Sluit perfect aan bij de Samsung QLED 4K 75 inch Q80T (2020) TV. Soundbar combineert geluid van TV met soundbar ipv TV-geluid uit te schakelen. Wordt nog uitgebreid met de draadloze achterste luidsprekerset SWA-9000S van Samsung