Samsung HW-Q800T zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-Q800T zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

m**********@u********* 18-06-2021

Samsung soundbar beleving HQ-800

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Wat een mooi produkt en doet prima wat het moet doen als vv van onze oude stereo set dolby surroind.
Makkelijke installatie en goede instellingen voor in de woonkamer een top produkt!

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Mooi geluid

Bartje 24-03-2021

Samsung soundbar HW-Q800T

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Deze soundbar geeft nét dat beetje extra beleving in het geluid dat je luister- en gehoormoment fantastisch maakt!

Pluspunten

• Geluid
  • makkelijke bediening

Minpunten

• Alleen in zwarte uitvoering

Michel H 16-03-2021

Geen Din omdat de hdmi /arc niet herkend woord.

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Dacht een prachtige soundbar te hebben gekocht, maar bleek gelijk al problemen te hebben bij het aansluiten van de soundbar op mijn Samsung televisie. Want de ARC werkt voor geen meter. Zou nog eind deze maand een update voor komen begrijp ik die dit probleem zou moeten oplossen. Dus nu moet ik gebruik maken van de optische aansluiting. Deze werkt wel, maar heb nu geen dolby Atmos. En daar heb ik uiteindelijk deze soundbar voor aangeschaft.

K. ankerkop 04-04-2021

Ik heb ook lopen kloojen en het geluid was echt K*T

Waar heb je hem vandaan ? Ik heb hem via Bol.com bij TVonline besteld.. HW-q800t/XN. Kwam er gelukkig binnen de 30 dagen achter dat die vuilakken niet de XN maar de EN geleverd ! (Geen Benelux Model) terwijl dit wel op de website stond. Dus een Import model.. Heb hem net retour gemeld !

Check de sticker op de doos en op het apparaat zelf

K. ankerkop 04-04-2021

Viel me ook op de dat HDMI en de HDMI ARC bij mij precies andersom zaten dan in de Handleiding..

Fes 13-03-2021

Super

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Prima product alleen in verhouding wel een grote woofer. Dat vind ik persoonlijk jammer.
Heel gemakkelijk te installeren

vdKooij 20-02-2021

Mooi geluid Soundbar Q800

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Wij zeer blij met de nieuwe soundbar HW-Q800T. De sounbar heeft heel mooi geluid em geeft een intense beleving met het kijken van films en documentaires.

Pluspunten

• Geluid
  • Vormgeveing

Sadia 18-02-2021

Zeer tevreden

Goede geluids kwaliteit
Het soundbar zit er mooi strak uit
Echte bioscoop geluid
Het is geleverd en geïnstalleerd door de bezorg en installatie team

Pluspunten

• Goede service
  • Snel geleverd

Stefanie 16-02-2021

Fantastisch geluid en groot gebruikersgemak

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Wij zochten een compacte soundbar waarop wij ook nog een nieuwe cd/dvd-speler en platenspeler konden aansluiten. Dit is allemaal mogelijk. Alle muziek en tv/flims nu via de soundbar: fantastisch en gemakkelijk. Later nog boxen erbij aangeschaft voor surroundsysteem. Doen!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• aansluiting op platenspeler lastig

Miros 25-01-2021

Super geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Alsof je in de bioscoop zit! Ontzettend blij met onze soundbar! Installatie was kinderwerk. Eerst nog getwijfeld of we een soundbar moesten aanschaffen, maar zo blij dat we dat wel hebben gedaan!

Pluspunten

• Zeer makkelijk te installeren

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

Siemons 15-01-2021

Wat een geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Wat een geluid, lijkt echt of je in de bioscoop zit. Goede service vanuit de samsung shop, probleemloos geleverd en geinstalleerd. En toen was er geluid!!! Makkelijk met aansluiten om de televisie, zowel film als streamen van spotify alles prbleemloos

Piet Huijsman 11-01-2021

Prachtig geluid en een design uitvoering

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Ik heb al jaren een Samsung TV. Heel recent een nieuwe gekocht. Dit keer de Samsung QE55Q77TALXXN 4K QLED BG Selective.

Zeer tevreden. De nu gekochte Sound Bar maakt alles compleet

Pluspunten

• perfect geluid
  • perfecte digitale verbinding

ma.meijer 26-09-2020

SOUNDBAR HW-Q800T

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

omdat samsung zeer goed is daar voor heb ik gekocht
goed geluid vol doet wat ik verwacht had beveel aan

Alex 20-09-2020

Prima prijs/kwaliteitsverhouding!

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Ter vervanging van een Home cinema 5.1 heb ik met deze HW-Q800T soundbar een prima vervanger in huis gehaald. Ik heb de de soundbar nog wel aangevuld met Samsung SWA-9000S surround speaker kit. Bij elkaar is dit een fantastisch geluid in mijn best wel grote woonkamer!

Pluspunten

• Bijna perfect bioscoop geluid
  • Adaptive sound mode is perfect voor film en muziek

Dino 29-08-2020

Soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Goed geluid mooie Bas en makkelijk te bedienen in samen werking met tv en Apple TV je kan er mooi muziek striemen

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Makkelijk bedienbaar

Musicmania 22-07-2020

Wat een geluid!!

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Nu een week de nieuwe soundbar Samsung HW-Q800T/XN in huis als vervanging van mijn huidige 5.1 surround set. Het aansluiten hiervan was een fluitje van een cent en al snel herkende mijn tv de soundbar. Met de afstandsbediening welke bij de soundbar werd geleverd kon ik de Bass hoger en lager zetten. Direct de soundbar gekoppeld met mijn telefoon via bluetooth om muziek te kunnen afspelen. Dit ging allemaal erg makkelijk en als nel kwam er een prachtig geluid uit de speakers. Een vol geluid met een goede Bass wat voor mij een grote verbetering is als ik het moet vergelijken met mijn 5.1 set. De soundbar heeft een prachtig strak design en past erg goed onder mijn tv en interieur. Ik heb meerdere geluidsfragmenten afgespeeld via Youtube om de surround te testen en heb ik meerdere films gekeken om het geluid te testen. Mijn conclusie is dat deze soundbar een echte krachtpatser is onder de soundbars en de Samsung met dit paradepaardje goed heeft uitgepakt.

Pluspunten

• Geweldige bass
  • Goede surround

Maurice Heikens 20-07-2020

Mooie en stijlvolle soundbar!

Eerste Indruk:
Het is een mooie soundbar en subwoofer om te zien. Je merkt dat het van hoge kwaliteit is, en saillant detail: er zit een kleine display achter de grill aan de rechterkant zodat je de (menu)opties kan kiezen. Daarnaast is de subwoofer draadloos verbonden en is de soundbar middels WiFi op het netwerk aangesloten.

Geluidskwaliteit:
Geluid kan aardig hard en door de verschillende standen waaronder Dolby Atmos wordt het surround gevoel versterkt, echter mis ik wel het echte geluid van achteren. Helaas vind ik de laag niet heel aanwezig, ook niet op maximale stand van de subwoofer, maar ik ben dan ook zwaarder (5.1/bioscoop) geluid gewend. Het is in elk geval een stuk beter dan het standaard geluid uit de Samsung Q800T QLED 8K TV.

Extra functies:
Zoals gezegd heeft de soundbar Dolby Atmos. Geluid komt van voren en van boven. Daarnaast zit er een microfoon in om Alexa te gebruiken, erg handig!

Conclusie:
Het is een mooie en fijne soundbar die eigenlijk standaard bij de Samsung Q800T QLED 8K TV geleverd had moeten worden. Geluid is keurig, echter mist het wel laag terwijl de subwoofer capabel genoeg zou moeten zijn. De extra functies zoals Dolby Atmos en microfoon maken net het verschil tegenover goedkopere third-party soundbars.

Pluspunten

• Erg stijvol
  • Dolby Atmos

Minpunten

• Subwoofer kan krachtiger
  • Mist achter speakers

Frank P 12-07-2020

Totaalbeleving in geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q800T zwart

Een tijd getwijfeld of een soundboard nu echt nodig is bij het reeds goede geluid van de QLED TV, maar wat heb ik me hierin vergist.
Het geluid is eenvoudigweg overweldigend, ongeacht waar je in de kamer zit. Het geluid is mooi vol en klinkt natuurlijk en in combinatie met de subwoofer zorgt dit voor een perfecte bioscoopervaring. Er zijn verschillende instellingen die je kunt kiezen omdat je geluid van bijvoorbeeld een sportwedstrijd anders wilt beleven dan een concert, een spannende actiefilm of game. Je switcht eenvoudig tussen de instellingen met de bijgeleverde afstandsbediening.

Aansluiten was heel simpel. HDMI kabel in de one connect box (ARC poort) en de TV herkent de soundbar vanzelf. Subwoofer in stopcontact en via Bluetooth wordt de verbinding met de soundbar gemaakt.
Wat ook fijn is, is dat je de soundbar kunt connecten met Spotify op je telefoon om je kamer met muziek te vullen. Heel tevreden en kan iedereen die net als ik twijfelde aanraden om zelf eens het verschil te ervaren.

Pluspunten

• Perfect geluid
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Werkt perfect samen met QLED TV