De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-S20R op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

NielsN 07-07-2020

Mooi geluid, wel wat ouderwets.

Geschreven voor: Sony HT-S20R

Het geluid van de set is prima, zeker ten opzichte van het geluid van de TV. Wij gebruiken de set voor verschillende bronnen, doordat het erg makkelijk schakelen is tussen bijvoorbeeld de HDMI aansluiting en bluetooth.

Ook vinden wij dat de set zelf het goede geluidsspoor/setting kiest voor het type geluid wat gevraagd wordt.

Het installeren van de set was erg makkelijk en duidelijk. Alle kabels in de subwoofer, en je kan in principe al muziek luisteren.

Wat ons erg tegenviel aan deze set is toch wel de bedrade satellietkabels. Dit voelde erg ouderwets aan, niet van deze tijd. De kabels zijn ook te kort voor een wat grotere woonkamer.

Al met al vinden wij de prijs kwaliteit goed, je krijgt veel voor je geld met een prima geluids kwaliteit.

Pluspunten

• mooi geluid
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• kabels

JJ 07-07-2020

Niet super enthousiast

Geschreven voor: Sony HT-S20R

Het is een mooie surround set. Design is prima, netjes. Jammer dat het systeem niet draadloos is. De set is wel zeer eenvoudig aan te sluiten. Het geluid bij 5.1 films en series is prima. Bij gewoon tv kijken mis ik diepgang, ondanks de preset instellingen.
De bluetooth functie en usb functie zijn ideaal, gewoon muziek draaien vanaf je telefoon met geluid door het hele huis!
Al met al een mooie set, alleen van het geluid (wat toch het belangrijkste is) had ik iets meer verwacht.

Pluspunten

• design
  • eenvoudig te installeren

Minpunten

• niet draadloos
  • geluid

Hidde 19-06-2020

Geweldig geluid met een mooi uiterlijk

Geschreven voor: Sony HT-S20R

Afgelopen week hebben we dit systeem in huis gehad om te testen.
Het aansluiten was zo gepiept, echt heel makkelijk, let wel op dat er geen HDMI kabel meegeleverd wordt.
Wat me tegen valt is dat je anno 2020 nog kabels door je kamer moet leggen voor de achter speakers, niet helemaal van deze tijd. Deze kabels zijn ook wat kort.
Het systeem ziet er prachtig uit en levert een geweldig geluid. Jammer wel dat je alleen de bas kan afstellen, overige tonen moet je mee doen wat het is.

Pluspunten

• Geluid is echt fenomenaal
  • Bijna plug and play

Minpunten

• Geen HDMI kabel mee geleverd
  • surround speakers met een draadje