Philips TAPB603/10 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips TAPB603/10 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

ARJ 06-07-2023

Zeer korte levensduur Philips soundbar

Geschreven voor: Philips TAPB603/10 zwart

Deze soundbar is direct na de garantieperiode (2 jaar) stuk gegaan. Nooit te luid gebruikt, ivm overlast aan buren. 😡

J. Sneijders 02-04-2020

Philips 55inch oled tv i.c.m. Soundbar TAPB603/10

Geschreven voor: Philips TAPB603/10 zwart

Onlangs soundbar gekocht en aangesloten op recente Philips oled tv met HDMI kabel. Geen geluid. Terug naar personeelswinkel. Nieuw advies gekregen. Geen geluid. Nieuwe HDMI kabel gekocht. Geen geluid Terug naar personeelswinkel. Advies, koop een optisch kabeltje. Zo gedaan. Wel geluid, verder niets. Dolby niet in te schakelen. Daar sta je dan met twee dure moderne producten die samen niet functioneren. Goed waardeloos!

Minpunten

• Werkt maar gedeeltelijk

Koen 09-05-2020

Hallo

Heb je hem wel op de tv in de HDMI ARC ingang gestopt vaak maar 1 van de vaak 4 uitgangen heeft de ARC aansluiting

Jvdbo 21-12-2019

Fantastisch geluid!

Geschreven voor: Philips TAPB603/10 zwart

We hebben deze soundbar nu enkele weken in gebruik als vervanging van een Harman Kardon Surround systeem.
Het geluid is eigenlijk veel beter dan wat we met de HK hadden.
Aansluiten is erg makkelijk en Dolby Atmos is echt geweldig.
Jk kan deze echt aan iedereen aanbevelen. Goed geluid en makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Fantastisch geluid
  • Makkelijk in gebruik
  • Mooi ontwerp
  • Dolby Atmos is super!