Sonos Playbar - Reviews

geïntegreerd
Bluetooth
Deprecated > Afspeelmogelijkheden
geen

Beoordeling op basis van 58 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

aklasse 20-01-2015

7,6
We hebben al een soundbar een canton DM 8.2 die bevalt prima, maar wilde graag een soundbar met meer mogelijkheden.
Na diverse revieuws over de sonos deze aangeschaft, maar het valt mij erg tegen tegenover de canton, deze canton geeft veel meer bas en de hoge tonen klinken veel beter.De sonos is in de hoge tonen soms scherp, wat mij irriteerd. Ook de bas met films schiet tekort. Ik vindt de prijs dan ook erg hoog.

Robert 15-09-2017

Uitstekend geluid en snel aangesloten

Na even sparen mijn bestaande Sonos configuratie uitgebreid met de Sonos Playbar.
Zeer tevreden over het kwaliteit van het geluid, zeker in combinatie met de TV.
Het was binnen enkele minuten aangesloten en geconfigureerd.
Het instellen van Truesound duurde nog het langst, maar dat is niet noodzakelijk.
Ik ben bekend met Sonos, dus bediening is een peulenschil in dat geval.
Besteld via bol.com en zonder problemen, conform opgaaf op de website, binnen 24 uur netjes geleverd.
Nu weer verder sparen voor meer Sonos speakers voor andere ruimtes.

Pluspunten

• geluid zeer goed
  • aansluiten op bestaand systeem en tv
  • degelijk en mooie vormgeving

Minpunten

• 1 afstandbediening te koppelen voor volume
  • Meer integratie met Alexa

AteR 05-08-2017

Geweldig geluid

Vanmorgen deze playbar aangeschaft als vervanging van mijn Bose 321.
Het aansluiten en installeren loopt via een app van SONOS en is eigenlijk een fluitje van een cent!
Op het eerste gehoor levert deze playbar een geweldig geluid.
Komende dagen ga ik er verder naar luisteren, onder meer door het bekijken van enkele films.
Eerst indruk: niet echt goedkoop, maar is aanschaf zeker waard!

Pluspunten

• zeer eenvoudige installatie
  • ziet er strak uit
  • levert een gewedlig geluid

Minpunten

• niet echt goedkoop

AteR 07-08-2017

Inmiddels enkele films bekeken en ook hierbij is geluid geweldig. Dat alles alleen uit de playbar! Moet wat zijn als ik tzt ga uitbreiden........

Arno 07-06-2017

Toch nog positief verrast

Ik was al een tijdje op zoek naar een echt goede playbar. Ivm de ruimte liefst een niet al te grote en zonder losse subwoofer. Hierdoor kwam ik al snel richting de Sonos. Enige wat mij weerhield was de prijs wanneer je hem icm de subwoofer zou moeten kopen. Helaas vaak nodig omdat de lage tonen in de playbar niet voldoen. Na veel wikken en even toch voor de Sonos gegaan om eventueel later dan de sub misschien nog aan te schaffen. Het geluid van de Sonos is subliem! Sterker nog; de Sonos produceert een voller en zuiverder geluid dan de 5.1 home cinema set die vervangen is door de playbar. Ook de lage tonen zijn prima. De bass klinkt zonder subwoofer prima door en de subwoofer wordt dus ook niet gemist. Vooral bij films merk je dat er meer dan voldoende bass uit de playbar komt!

Pluspunten

• Compact (voor een playbar)
  • Prima bass, zonder de subwoofer
  • Uitstekende kwaliteit geluid
  • Virtual surround werkt uitstekend
  • Op hoog volume ook spatzuiver

Hans 09-03-2017

Uitstekend geluid

De Zsonos playbar is qua design en geluid het beste wat je kunt aanschaffen, en mer de Sonos app is alles gemakkelijk en gebruiksvriendelijk te installeren en bedienen.

Pluspunten

• Uitstekend geluid
  • Gebruiksvriendelijk via app

Wim 30-01-2017

Super geluid

De Sonos Playbar heeft een heel mooi design, is uitstekend afgewerkt en is in een "handomdraai" geinstalleerd. Is uiterst gebruiksvriendelijk. Ik heb de playbar aangesloten op de optische digitale uitgang van de LG Oled 55c6v en het geluid is echt super. Zelfs de bassen klinken uitstekend in de woonkamer. Via mijn smartphone is de playbar heel goed te bedienen via de Sonos app en ook de af te spelen muziek via de vele te downloaden streamingsdiensten. Het is een kwalitatieve uitstekende soundbar voor die prijs.

Pluspunten

• super geluid
  • gebruiksvriendelijke bediening
  • uiterst gemakkelijk en snel te installeren

Minpunten

• geen bluetooth

Ad 19-01-2017

Geuid

Mooi van vorm en zeer goede kwaliteit muziek geluid.
Makkelijke bediening goede beschrijving.ook nog tal van uitbreidingen mogelijk

Pluspunten

• Mooi
  • Goed geluid

Jaap 11-01-2017

Geweldig geluid. Makkelijke bediening

Omdat het vrijwel draadloos is. Makkelijke te bedienen is via de smartphone of tablet.
Makkelijk te installeren.
Jammer dat de luidsprekers van onze tv, Panasonic, niet uitschakelbaar blijken omdat er geen hdmi aansluiting zit op de playbar.
Is echter voor de werking minder belangrijk.

Pluspunten

• Zie motivatie

Minpunten

• Zie motivatie

Peter van der Brugge 28-12-2016

Bijzonder eenvoudige installatie en prima geluid

In pakweg 10 minuten is de Sonos Playbar geïnstalleerd en geïntegreerd in het Wifi netwerk in huis. Ook het downloaden en opstarten van de Sonos Control app verloopt moeiteloos en werkt perfect op zowel mijn laptop als op de smartphone voor zowel ioS als Android.
Mijn in jaren opgebouwd muziek archief (70's, 80's en 90's) staat op de laptop en is meteen vanaf iedere smartphone bereikbaar.
Het geluid van de Playbar is verbluffend. Een prima aankoop, daar krijg ik geen spijt van.
Nu weer even sparen voor de uitbreidingen met extra boxen. Ik kijk er al naar uit.

gilver 26-12-2016

De juiste keuze

Installatie heel vlotjes en simpel, je hoeft enkel de richtlijnen te volgen. Momenteel 1 playbar + 2 play1 + sub in de living. en nog 4 play1 in verschillende kamers zelfs in de badkamer en in de outdoor. Klank is naar mijn normen heel goed , ook opera en klassiek. Zorg voor een goede WIFI, ik gebruik een windows Phone met win 10. Ik zou geen ander systeem kopen enkel wifi of een utp vebindingen en een contactdoos per luidspreker zijn voldoende

Pluspunten

• kwaliteit
  • robustheid
  • uitzicht
  • klank
  • gemak van installatie

Minpunten

• prijs

Andre 21-12-2016

Waanzinnig goed geluid

Net 1in bezit van een compleet Sonos 5.1 Home Cinema pakket met 3 x de Sonos play 1 speaker. Met de soundbar en subwoofer. Daar voor had ik een gewone Hifi set van JVC. Wat een geluid van deze Sonos set. Het geluid komt echt overal vandaan. Het is alsof je in een concertzaal zit.. ook geen receiver meer nodig voor de radiozenders. Zit er allemaal in. Met een mobiel of tablet simpel te bedienen.

Pluspunten

• Zeer makkelijke installatie
  • Geweldig geluid

Minpunten

• Kan ze niet bedenken

aap 07-12-2016

Sonos om naar muziek te luisteren

In tegenstelling tot wat ik hier lees ben ik helemaal niet tevreden over Sonos. De meeste recensies gaan over het gebruik van Sonos in combinatie met TV. Ik kocht Sonos om radio te beluisteren, met name Stubru en dit lukt niet. Na dagenlang proberen om dit systeem geïnstalleerd te krijgen lukt het niet om eenvoudige radio te streamen. Dit lukt probleemloos met een bluetooth systeem, maar niet met Sonos.

Lex 02-12-2016

degelijk robuust

Robuust apparaat, erg makkelijke installatie. En mocht je het verkeerd doen zoals mij toch overkwam super helpdesk(gratis nummer)
Vele mogelijk heden om de verschillende boxen aan elkaar te koppelen of alleen te gebruiken.
Vol geluid overweeg nog de aanschaf van de bass kast.

Pluspunten

• degelijk
  • aansluit gemak
  • weinig snoeren

Minpunten

• toch wel de prijs

Tjeerd 14-10-2016

fantastische geluidsweergave en bediening app

De soundbar hebben we onlangs gekocht, de installatie en configuratie gaat super goed. Het is wel van belang te beschikken over een ,moderne tv met optische overdracht.

Wij zijn zeer tevreden, het geluid is perfect en kijk uit naar de uitbereiding van meerdere componenten. Een top product👍

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • geweldige geluidsweergave
  • goede werking met de sonos app
  • goede schakeling tussen tv en radio instelling

Hans 08-10-2016

Super geluid

De playbar is gemakkelijk op te hangen en heel gemakkelijk te installeren door middel van de zeer gebruikersvriendelijke app. Het geluid is super, ik kan niet wachten tot dat ik hem kan uitbreiden met 2 play ones.

Gilbert 06-09-2016

Sonos en windows phone

Na vele jaren waren we toe een totaal renovatie van woonruimte, keuken enz. Dus ook een nieuwe tv- en geluidsinstallatie. We hebben uiteindelijke gekozen voor een sonos systeem. Momenteel gebruiken we een playbar gekoppeld aan de tv en 2 play 1 als surround. Verder hebben we nog een play1 in de outdoor geplaatst. De bedoeling is binnenkort nog een subwoofer bij te plaatsen en een play1 in de keuken, slaapkamer en badkamer. Hetgeen nu al functioneel is is prachtig. installatie was een fluitje van een cent. Bediening gebeurt via pc of windows phone. De sonos app enkel op pc , voor de windows phone gebruik ik de phonos app te kopen voor 2,49 euro in de windows store. Deze app werkt perfect. Mijn cd collectie ben ik aan het rippen en wordt via de pc gedeeld met sonos apparatuur. Tijdens de we er voor gezorgd dat in alle ruimten een deftig wifi signaal aanwezig is. De bediening is prima ik kan de twee kamer combineren of afzonderlijk bedienen van op iedere plaats in mijn huis. Wordtde tv aangeschakeld dan wordt meteen overgegaan op tv mode. Prachtig systeem.

Pluspunten

• radio keuze
  • installatie gemak
  • bediening pc of phone

Minpunten

• prijs

thies 02-08-2016
  • Product kwartaal in bezit

zeer tevreeden over de sonos playbar

De sonos playbar heeft een zeer goed geluid heb er ook sonos sub en sonos play 1 bij voor 5.1 geluid.
En dat geeft een mooi strak geluid

Hans 02-08-2016

Kwaliteit en vormgeving

De Sonos playbar heb ik icm een sub woofer en 500 speaker. Het geluid is prima, een prachtig design en de mogelijkheden zijn zeer uitgebreid. Tv geluid, streaming diensten en internet radio beschikbaar. De hele wereld aan radiostations met keuze uit regio, genre en nog veel meer.

Leonie 25-05-2016

super blij!

Hartstikke blij met mijn nieuwe aankoop. Super geluid en hartstikke makkelijk in gebruik. zo geïnstalleerd en daarnaast een mooi design.

Hamburger12 19-02-2016
  • Product kwartaal in bezit

zeer tevreden over deze Sonos soundbar. Installatie was een eitje en het geluid is super. Bass en hoge tonen zijn in een perfecte balans. We zijn filmliefhebbers en deze soundbar maakt het nog meer genieten.