Sony HT-CT260 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony HT-CT260 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

nzwiers 08-01-2013
Geschreven voor: Sony HT-CT260 zwart

We zijn op zoek gegaan naar een goede soundbar en er is alleen zoveel aanbod, dat je gaat kijken voor kwaliteit. Wij wilde graag van Panasonic de spullen hebben, omdat wij ook de rest van dit merk in huis hebben, doch werd ons deze soundbar van Panasonic afgeraden en geadviseerd voor Yamaha, Samsung, of zeker Sony te kiezen en de laatste is het geworden en puur op de gok, wel ervaringen gelezen op Amazon.com en die waren voor 90% allemaal positief en hebben deze dan ook besteld, wel bij Sony omdat ze overal uitverkocht zijn of niet leverbaar.

Het aansluiten is een fluitje van een cent en het geluid is goed en bediening kan niet makkelijker,al wat ik niet helemaal weet waar de totaal van 300 watt zit maar het is natuurlijk geen home cinama set, maar goed voor ons ruim voldoende en een hele verbetering, 1 min puntje is misschien het kleine Optical kabeltje die erbij zit.

Levering van Sony is ook supersnel, binnen 48 uur was hij in huis.