LG NB3520A zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de LG NB3520A zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

dikkeeric 22-03-2013
Geschreven voor: LG NB3520A zwart

Ik heb deze soundbar voornamelijk gekocht om muziek te beluisteren en wilde een soundbar omdat deze minder ruimte inneemt dan een 2.1 set.

heb hem onder mijn tv gehangen en eens lekker getest van klassiek tot rampestamp muziek,en wat een heerlijk geluid komt er uit deze set!al helemaal voor het bedrag dat ik heb betaald.

de woofer is draadloos (alleen een voedingstekker) en doet op precies de goede momenten zijn werk van megabas tot subtiel.de bas frequenties zijn gelukkig in te stellen.

de soundbar zelf heeft mooie midden en hoge tonen en klinkt erg zuiver en ziet er ook nog eens prachtig uit.de instellingen zijn prefab en zijn voldoende om te voldoen aan al je wensen.(iig de mijne).

een pre was ook dat de set bluetooth moest hebben en dat werkt ook uitstekend,ik stream mijn muziek van pc en iphone tot ipad.
werkt allemaal vlekkeloos ook nog eens.

hij vult mijn woonkamer van 45 m2 met gemak van muziek.

al met al meer dan ik had verwacht voor deze prijs en ik geniet echt van de muziek en films.